Thundercats er i denne version ikke længere en gammel race af menneskelignende katte-væsener fra rummet, men en flok neurotiske huskatte som bliver påvirket af en giftig substans af slim (de kalder det 'ooze' ??) imens de render rundt i New Yorks kloaker.
Forventet premiere 21.12.2012!! ...eller noget!!
Et eller andet skulle der ske, nu har jeg været herinde dagligt de sidste to uger og uden Minecraft ser det - lidt som i Grandts tråd - ud som om at det her er mine Facebook notifikationer /foreveralone.jpg
Så hvad laver folk nu da de ikke spiller Minecraft, og især ikke skriver ting som ovenstående (ønsketænkning)?
KenZoe:Pt. læseferie (som jeg rent faktisk overholder
), og skal op i linjefaget matematik om små tre uger og har derefter sommerferie (som skal bruges sammen med Muskelsvindsfonden og de glade Kræwere! \o/).
Spiller pt. ikke rigtig noget fast, men render rundt i gamle titler og bruger lidt tid på dem (kom f.eks. til at købe min gamle kærlighed
Evil Genius på Steam da min indre matematiklære...øh, onde geni ... påbød mig det)
/queue evil/math-laughter
Har lovet mig selv at tidsforskyde 15.05.2012 til EFTER min eksamen (Diablo3 for den der bor under en sten).
Hvilket så også burde give mig et par uger til at se hvordan MP (Co-op) delen i det er. Samt om 'Real Money Auction House' delen har de frygtelige følgeeffekter som jeg frygter (alt for mange browserspil er blevet ødelagt af spillere som ikke vidste hvad de skulle bruge deres (løn)penge på)
Hvad bedriver resten af brugerne deres tid imellem fælles-titler/"Wanparty v2.00" på?