Wanparty.dk

Wanparty.dk

29. April '24 kl. 00:37*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Woolly Adden og Michael Bay skal producere Thundercats - A Furry Beginning!  (Læst 5240 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Dato: 9. Maj '12 kl. 22:49 »

Thundercats er i denne version ikke længere en gammel race af menneskelignende katte-væsener fra rummet, men en flok neurotiske huskatte som bliver påvirket af en giftig substans af slim (de kalder det 'ooze' ??) imens de render rundt i New Yorks kloaker.
Forventet premiere 21.12.2012!!


...eller noget!!  Rullende øjne

Et eller andet skulle der ske, nu har jeg været herinde dagligt de sidste to uger og uden Minecraft ser det - lidt som i Grandts tråd - ud som om at det her er mine Facebook notifikationer /foreveralone.jpg
Så hvad laver folk nu da de ikke spiller Minecraft, og især ikke skriver ting som ovenstående (ønsketænkning)?

KenZoe:
Pt. læseferie (som jeg rent faktisk overholder  Chokeret), og skal op i linjefaget matematik om små tre uger og har derefter sommerferie (som skal bruges sammen med Muskelsvindsfonden og de glade Kræwere! \o/).

Spiller pt. ikke rigtig noget fast, men render rundt i gamle titler og bruger lidt tid på dem (kom f.eks. til at købe min gamle kærlighed Evil Genius på Steam da min indre matematiklære...øh, onde geni ... påbød mig det)  Rullende øjne
/queue evil/math-laughter

Har lovet mig selv at tidsforskyde 15.05.2012 til EFTER min eksamen (Diablo3 for den der bor under en sten).
Hvilket så også burde give mig et par uger til at se hvordan MP (Co-op) delen i det er. Samt om 'Real Money Auction House' delen har de frygtelige følgeeffekter som jeg frygter (alt for mange browserspil er blevet ødelagt af spillere som ikke vidste hvad de skulle bruge deres (løn)penge på)  Vred

Hvad bedriver resten af brugerne deres tid imellem fælles-titler/"Wanparty v2.00" på?
« Sidste ændring: 16. Maj '12 kl. 09:22 af Geddeth » Logget

Spiller lige nu:
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #1 Dato: 10. Maj '12 kl. 09:43 »

Uhhh... Der er liv  Chokeret

Har ligesom Kenzoe tjekket siden ca en gang om dagen i håb om at nogen var i live... Men i modsætning til Kenzoe har jeg ikke helt styr på hvad min tid faktisk er gået med.

Jeg tror at det jeg bruger mest fritid på lige nu er Big Bang Theory. Af en eller anden grund har jeg set de første 4 sæsoner om og om igen de sidste par uger... Jeg elsker bare de 4 nørder  Kys

Så er jeg i fuld gang med at forberede mig til det der sommer halløj, som også for mit vedkommende bliver i selskab med Muskelsvindfonden... HURRA \0/ Det involverer bl.a syning af noget MEGET pimpet tøj, til en gallafest på Grøn Koncert og klargøring af et juletræ til Roskilde Festival (hvordan fanden skal jeg få plads til det i kufferten?).

Af spil er det stadig mest Minecraft der tager min tid, men i single player hvor jeg prøver kræfter med Sky Blocks (hvilket jeg ikke er særligt god til, faktisk), og så er jeg gået i gang med musikmaskinen bag Mariobanen på ADV...
Jeg har dog også en betatest på Mist of Panderia liggende, så jeg leger også Panda i WoW engang imellem.
Nårh ja, så har jeg også rodet lidt med at få Leisure suit Larry 7 til at virke i windows 7. Det er ikke så ligetil åbenbart... Sørgelig

Udover det tror jeg ikke jeg laver ret meget... Arbejd, arbejd...
« Sidste ændring: 16. Maj '12 kl. 09:22 af Geddeth » Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 16. Maj '12 kl. 09:23 »

Consider yourself warned!
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #3 Dato: 16. Maj '12 kl. 12:54 »

NEVER!!

Woolly Adden er en fantastisk instruktør!!!  Vred

....eller var det en advarsel til alle andre om fremover at tage seriøse emner op i MINE tråde? (da du fjernede deres posts?  Tunge
« Sidste ændring: 16. Maj '12 kl. 13:03 af KenZoe » Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #4 Dato: 16. Maj '12 kl. 15:12 »

Jeg taler om et eklatant brud på formålet med off-topic boardet: "Her kan du skrive om alt det, som ikke passer ind i de andre boards. Bare ikke om Woody Allen."

Ergo må der skrides til censur og formelle advarsler, når en så alvorlig overtrædelse er sket.  Vred

Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!