Bedstefar
Gæst
|
|
« Dato: 6. Januar '09 kl. 16:20 » |
|
Hej Er min mus slidt op? Når jeg spiller og holder venstre musetast i bund og skyder med link gun stopper den heletiden med at skyde, så jeg må slippe musetasten også trykke på ny . Ligeledes kan jeg heller ikke trække firkanter med venstre musetast på skrivebordet; men med højre musetast kan det ladesig gøre. Der skulle vel ikke være en af jer der havde været ude for sådant noget Musen er blot 2 år, synes næsten det er for tidlig at sende den på pension Er der nogle der har en god ide så kom med den
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Wolle
WanParty Medlem
Beskeder: 31
|
|
« Svar #1 Dato: 6. Januar '09 kl. 19:53 » |
|
Det vil jeg skyde på.
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
Beskeder: 972
|
|
« Svar #2 Dato: 6. Januar '09 kl. 20:06 » |
|
Hej Er min mus slidt op? Når jeg spiller og holder venstre musetast i bund og skyder med link gun stopper den heletiden med at skyde, så jeg må slippe musetasten også trykke på ny . Ligeledes kan jeg heller ikke trække firkanter med venstre musetast på skrivebordet; men med højre musetast kan det ladesig gøre. Der skulle vel ikke være en af jer der havde været ude for sådant noget Musen er blot 2 år, synes næsten det er for tidlig at sende den på pension Er der nogle der har en god ide så kom med den
Behold du bare den G5, så vi andre også har en chance, med vores G9....
|
|
|
Logget
|
Member of Flyboys From Hell(tm)
|
|
|
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 844
"Maybe if we build a giant, wooden badger..."
|
|
« Svar #3 Dato: 7. Januar '09 kl. 16:54 » |
|
Det er meget muligt at kontakten er ved at stå af. Det samme er ved at ske for min venstre museknap, så jeg skal også have anskaffet mig en ny.
|
|
|
Logget
|
Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. - Douglas Adams
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 1.091
|
|
« Svar #4 Dato: 8. Januar '09 kl. 10:39 » |
|
Behold du bare den G5, så vi andre også har en chance, med vores G9.... G7 Cordless hele vejen baby
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #5 Dato: 8. Januar '09 kl. 12:37 » |
|
Behold du bare den G5, så vi andre også har en chance, med vores G9.... G7 Cordless hele vejen baby Cordless??? hehe... derfor du ikke kan følge med... *GF*
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Bedstefar
Gæst
|
|
« Svar #6 Dato: 8. Januar '09 kl. 13:11 » |
|
Hej En af dagene kommer der en Raptor-gaming 3 , håber at det bliver en god erstatning for G5 https://www.raptor-gaming.com/Har også et tastatur fra Raptor, det er jeg rigtig glad for, det larmer dog en smule ved brug
|
|
|
Logget
|
|
|
|
duser
WanParty Medlem
Beskeder: 94
wow styre lige pt min verden
|
|
« Svar #7 Dato: 9. Januar '09 kl. 09:52 » |
|
Behold du bare den G5, så vi andre også har en chance, med vores G9.... G7 Cordless hele vejen baby ja g7 Cordlesser det enste der virker..
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #8 Dato: 9. Januar '09 kl. 11:35 » |
|
ja g7 Cordlesser det enste der virker.. Eneste der virker? *GXXF* Du er sikker på det ikke er en FUSER? *GXXXXXH*
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Bedstefar
Gæst
|
|
« Svar #9 Dato: 9. Januar '09 kl. 13:51 » |
|
Hej Håber ikke det er en fuser Har fået den nye mus, er ikke helt så let at indstille som den gamle; men den kan mange ting som jeg aldrig for brug for
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Bedstefar
Gæst
|
|
« Svar #10 Dato: 9. Januar '09 kl. 15:43 » |
|
Hej igen Raptor 3 har ingen akselration så den bliver meget svær at bruge Grandt den g9 mus har den akselration?
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #11 Dato: 9. Januar '09 kl. 18:36 » |
|
Hvad fanden er akselration? Den er vel optisk, så den skulle meget gerne ikke have nogen aksler
|
|
|
Logget
|
Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. - Douglas Adams
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #12 Dato: 9. Januar '09 kl. 22:24 » |
|
Hej igen Raptor 3 har ingen akselration så den bliver meget svær at bruge Grandt den g9 mus har den akselration?
G9 er optisk (laser). Ved ikke lige hvad du mener med akselration?? Kan du uddybe?
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Bedstefar
Gæst
|
|
« Svar #13 Dato: 9. Januar '09 kl. 23:03 » |
|
hej optisk eller ej,så er det softwaren, som laver en nærmest gearskift, når du flytter musen bevæger "kårseren" føst langsom men for så mere fart på, det betyder rigtig meget for så slipper man for alt for store armbevægelser
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #14 Dato: 10. Januar '09 kl. 02:25 » |
|
Ah... "Acceleration". Det du mener er en driver option der gør at musens følsomhed ændrer sig alt efter hvor hurtigt man bevæger den, sådan at du med et kort hurtigt ryk, kan flytte pointeren fra den ene side af skærmen til den anden, mens det samme vil kræve at du flytter musen meget mere hvis du bevæger den langsomt. Korrekt?
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Bedstefar
Gæst
|
|
« Svar #15 Dato: 10. Januar '09 kl. 13:59 » |
|
Ganske rigtig Wishbone Ja jeg er nok ikke den bedste til at forklare sådant noget,
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|