Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:59*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #69: Forgotten Hope 2 ONLINE!  (Læst 5097 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 27. December '07 kl. 23:04 »

Wanparty #69: Forgotten Hope 2 ONLINE!

Husk årets sidste WanParty-event:
lørdag d. 29. december kl. 20:00!

Til dette event tager vi igen det spritnye BF2-mod Forgotten Hope 2 frem. Men i modsætning til sidste BF2-event, så går vi denne gang direkte online på en befolket 64-spiller server et sted i Europa - og sparker røv! Vi finder ud af, hvilken server vi skal på via TeamSpeak på selve dagen. Husk også at tænde for Xfire, så andre nemt kan se, hvor vi spiller.

Du kan downloade Forgotten Hope 2 fra Downloads-sektionen, hvor du også kan downloade manualen til mod'et som PDF. Se også nyheden fra event #67  for links til vejledninger, træningsvideoer osv.

Logget

Keep It Simple.
minifreak
WanParty Medlem

Beskeder: 164

« Svar #1 Dato: 27. December '07 kl. 23:37 »

Hvad med at droppe det der forgotten hope shit og bruge en ganske alm bf2 eller special forces server.
Så er der en chance for der er flere en een lommetyv der går på....
Logget
Datsun
Gæst
« Svar #2 Dato: 28. December '07 kl. 11:10 »

Jeg holder med Mini, Forgotten Hope 2 er ikke lige min kop the!
Logget
duser
WanParty Medlem

Beskeder: 94

wow styre lige pt min verden

« Svar #3 Dato: 28. December '07 kl. 12:09 »

er nu osse mest til standart bf2/ bf2sf.. så den er jeg frisk på..
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #4 Dato: 28. December '07 kl. 14:52 »

Jeg må indrømme at jeg heller ikke var ovenud begejstret for FH2, selvom jeg ikke nåede at spille mere end halvanden kamp af det. Jeg synes konceptet er cool, og det er godt lavet, men "realisme-faktoren" er skruet ALT for højt op. Nu er det jo også almindeligt kendt at jeg foretrækker at rende rundt og quad-jumpe med 200 hitpoints og et håndholdt taktisk atommissil, så jeg er ikke en stor fan af realisme i spil. Men det er alt for nemt at slå folk ihjel i FH2. Ét skud, så er man død. Kombinér det med det faktum at det er stort set umuligt at se forskel på venner og fjender, og du ender med en situation hvor man oftere bliver slået ihjel af sine holdkammerater end af fjenden. Bare spørg Grandt, hvor mange gange han blev TK'et sidst.

Så jeg må nok tilslutte mig de andre og sige at standard BF2 nok ville være sjovere.

Når det så er sagt, tror jeg også det skal siges at der ikke er nogen kritik af arrangementet. Geddeth gør et kanon stykke arbejde, og han lægger virkelig meget energi i at drive dette her for os alle sammen. Jeg tror jeg taler for os alle, når jeg siger at en stående klapsalve er på sin plads Smiley

/me gives Geddeth a standing ovation.

P.S.
OMG, jeg anede ikke at man kunne det i forummet! Chokeret
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #5 Dato: 28. December '07 kl. 15:20 »

For det første: det er fint med feedback til de forskellige events, det er netop det forummet er her for. Så al respekt for, at folk giver deres mening til kende om, hvad der er fedt og hvad sutter. Afstemninger giver os også en pejling om, hvad vi skal beholde og smide væk.

For det andet:
eventet i morgen bliver ikke lavet om. Vi har allerede kørt FH2 een gang, og der har været tid nok siden da til at man kunne give sin mening til kende om det det dengang. Vi kan ikke ændre et event efter - eller samtidig med - det bliver annonceret.

For det tredje: jeg ved ikke, hvor meget I har spillet FH2 siden første event, men jeg antager lige, at det er stort set ingenting. Vi kan godt blive enige om, at da vi spillede det for 2 uger siden, var det ikke nær så fedt, som det burde have været. Banerne er ALT for store, hvis man er mindre end 12-16 spillere. Netop derfor går vi denne gang online, for virkelig at få afprøvet mod'et. Prøv at hoppe på en næsten fuld 64-spiller server og find en squad som er styret ordentligt. Så ændrer gameplayet sig markant (ligesom med standard BF2).

For det fjerde:
selvfølgelig ser jeg ikke den slags som en kritik af mit eget arbejde med WanParty. Men ligesom at jeg gør det gratis - og med glæde - så har jeg også dyb respekt for andre som gør det samme slags arbejde gratis for vores andres skyld. Jeg er røværgerlig over, at så mange folk i BF2-community'et afskriver diverse mods som det argeste gang lort, der aldrig skulle have set dagens lys, uden at tænke på, at der sidder en masse talentfulde mennesker bag det, som har brugt tid og kræfter på at levere noget gratis. De fortjener sgu, at man danner sig en mening om deres arbejde på et ordentligt grundlag.
Logget

Keep It Simple.
laziggy
Gæst
« Svar #6 Dato: 28. December '07 kl. 17:13 »

???forgotten hope ???det er en fed stil der ville være en hel del sjovere, hvis der var gjort bare lidt mere ud af det, nu har jeg prøvet både fyldte og halv fyldte server og single play men det fanger bare ikke, størstedelen af tiden sidder jeg og bander over at det næsten er umuligt at få et tag frem på fjenderne,  eller når man er ved at tage et flag og man prøver at holde øje med hvem der er hvem, for tags over ens egne er også en mangelvare, en anden ting er sigtekorn ?? kampvogne uden sigtekorn på kanonen er ikke fedt, det har ikke noget med reality/virtuel at gøre det er bare et must som mangler :-) kort sagt, det mangler lidt arbejde endnu før jeg vil syntes det er sjovt.
så for min skyld behøves det ikke at være på dagsordenen før det er blevet opgraderet en del :-)
l
Logget
minifreak
WanParty Medlem

Beskeder: 164

« Svar #7 Dato: 29. December '07 kl. 14:44 »

først og fremmest så var det jo ikke kritik.
Men når man køber en bil så regner man med at fabrikken har fyldt luft i hjulene inden afgang, og det har de dygtige programmører i FH2 vist i dette tilfælde glemt.
Vi giver det en chance mere- og laziggy hvis du højreklikker så er der sigtekorn på kampvognen.
Ikke fordi man rammer bedre af den grund....
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: