Jeg må indrømme at jeg heller ikke var ovenud begejstret for FH2, selvom jeg ikke nåede at spille mere end halvanden kamp af det. Jeg synes konceptet er cool, og det er godt lavet, men "realisme-faktoren" er skruet ALT for højt op. Nu er det jo også almindeligt kendt at jeg foretrækker at rende rundt og quad-jumpe med 200 hitpoints og et håndholdt taktisk atommissil, så jeg er ikke en stor fan af realisme i spil. Men det er alt for nemt at slå folk ihjel i FH2. Ét skud, så er man død. Kombinér det med det faktum at det er stort set umuligt at se forskel på venner og fjender, og du ender med en situation hvor man oftere bliver slået ihjel af sine holdkammerater end af fjenden. Bare spørg Grandt, hvor mange gange han blev TK'et sidst.
Så jeg må nok tilslutte mig de andre og sige at standard BF2 nok ville være sjovere.
Når det så er sagt, tror jeg også det skal siges at der ikke er nogen kritik af arrangementet. Geddeth gør et kanon stykke arbejde, og han lægger virkelig meget energi i at drive dette her for os alle sammen. Jeg tror jeg taler for os alle, når jeg siger at en stående klapsalve er på sin plads
/me gives Geddeth a standing ovation.
P.S.
OMG, jeg anede ikke at man kunne det i forummet!