Jeg er lidt ked af at manufactured og indretning ligger i modsatte hjørner.
Er der ikke en(eller gerne flere) Der kunne tænke sig at give en hånd med (nu hvor jeg er begravet i metrobyggeri)? Jeg vil meget (som i OVERORDENTLIGT MEGET) gerne have Indretning byttet ud med Råmaterialer. Så kommer Råmaterialer også tættere på Wood, som også bruges meget til Mekanismer, Transport og Våben. Det giver bedre mening i Indretningssektionen samt omkring råmaterialer, og brug af disse. Måske ligge Råmaterialer og Wood i midten mellem RØD og GRØN, og Tools, Mekanismer, Transport, Våben og Rustning på hver sin side.
Alternativt bytte Manufactured sektionen ud med Mekanismer, Transport, Våben og Rustning ligger. Så er det kun Wood der stadig ligger langt fra råmaterialer.
Jeg synes Råmaterialer er HELT malplaceret, da der INTET er op til den sektion, som de skal bruges til. Man kan måske sige Clay og Bricks hører sammen, men Clay skal jo ned i ovnen inden de skal op som Manufactured, så de hører faktisk IKKE sammen i min optik!
Og så er der laaaaangt til alt hvad Råmaterialerne skal bruges til...
For mig kunne man sagtens opdele Indretning, så fence, fencegate, ladders og hvad der ellers er lavet af træ ligge ved Wood.
Be' om, please!