Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 14:42*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT2004 Juleafslutning  (Læst 7513 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Dato: 27. December '06 kl. 09:21 »

Da der er en del som ikke har deltaget i hele december måned, og derfor er gået glip af juleløjerne på UT-serveren, opfordres alle UT-interesserede hermed til at møde op på serveren fredag d. 29. december kl. 21:00, til årets uigenkaldeligt sidste gang UT-julehügge.

Der vil være juletræer, slikstokke, toiletbiler og letpåklædte nissepiger (ja, det er hvad man risikerer at gå glip af). Se denne tråd for screenshots: https://wanparty.dk/index.php?option=com_smf&Itemid=44&topic=91.0

Vel mødt, og glædelig jul Grin
« Sidste ændring: 27. December '06 kl. 09:23 af Wishbone » Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 33

« Svar #1 Dato: 27. December '06 kl. 13:50 »

Super kewl! Jeg har lige fået min dual core maskine op at køre. Så skal jeg bare have losset mit X1950 grafikkort i og den nye 520 watts PSU så er jeg Good to go. Jeg skal aldrig mere køre UT2004 i shit-settings. Der bliver max gaz på alt!!!11
Logget

minifreak
WanParty Medlem

Beskeder: 164

« Svar #2 Dato: 27. December '06 kl. 19:20 »

Synes helt klart vi skal fortsætte med de der damer ihvertfald Grin, har prøvet at opdrive en original af ut men den er udsolgt alle vegne. Vred.
Hilsen Minifreak
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #3 Dato: 27. December '06 kl. 22:21 »

har prøvet at opdrive en original af ut men den er udsolgt alle vegne. Vred.

Wow, skummelt .. må have været årets julegave? Hvad med EB Games eller sårn noget?

Btw: On Friday, I'm handing out lollipops and ass-whoopins and at the moment, I'm all out of lollipops! Bring it on!  Cool
« Sidste ændring: 27. December '06 kl. 22:23 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #4 Dato: 27. December '06 kl. 22:25 »

Jeg har lige fået min dual core maskine op at køre. Så skal jeg bare have losset mit X1950 grafikkort yadda yadda yadda masse blær og lir yadda yadda

Ain't gonna help you one bit on the battlefield, you happy camper, you :-D  Tunge
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: