minifreak
|
|
« Dato: 29. November '06 kl. 17:48 » |
|
Hey Vi er nogle stykker der mener der skal spilles Battlefield lørdag aften d.2 december kl ca. 20 eller når alle konerne er puttet i seng.... Er der andre der kunne være friske på det. Indtil videre har jeg skrabet følgende deltagere sammen: Ole finn morten michael mig sæl brian og så håber vi sæføli på alle jer andre spiltosser.....
MVH Minifreak
Overskrift ændret af Geddeth.
|
|
« Sidste ændring: 5. December '06 kl. 09:40 af Geddeth »
|
Logget
|
|
|
|
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
Beskeder: 194
WanParty Ex-Admin
|
|
« Svar #1 Dato: 29. November '06 kl. 18:25 » |
|
Er jeg blevet ædru efter Fredagens julefrokost er jeg klar.
|
|
|
Logget
|
Spiller lige nu:
|
|
|
minifreak
|
|
« Svar #2 Dato: 29. November '06 kl. 21:51 » |
|
kanon
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 1.091
|
|
« Svar #3 Dato: 29. November '06 kl. 22:25 » |
|
Det lyder cool - jeg prøver at dukke på senere på aftenen. Men ka vi ikke lige få et par nicknames på den deltagerliste, jeg er ikke så god til rigtige navne /geddeth .. aka .. erh
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
minifreak
|
|
« Svar #4 Dato: 30. November '06 kl. 08:22 » |
|
hey Jeg kunne ikke huske alle nick names men terminator er en af dem og minifreak og finske , holmerxx.dk. Mod vi spiller med bliver POE, så vær sød at fikse den Geddeth. MVH Minifreak
|
|
|
Logget
|
|
|
|
minifreak
|
|
« Svar #5 Dato: 30. November '06 kl. 09:26 » |
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #6 Dato: 30. November '06 kl. 12:28 » |
|
Jep, jeg tænkte det nok Så det bliver BF2 v1.41 og Point of Existence 2 v1.1.5. Lyder groovy, har faktisk ikke fået prøvet PoE2 ordentligt endnu. Hygge! PS.: husk det er en helvedes stor fætter at hive PoE2 ned. Man skal både hive PoE2 v1.0.0 ned på 1060 MB (kan hentes her) og også patch 1.1.5 på 51 MB (kan hentes her). Men jeg tror det er det værd!
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
TerminatorDK
WanParty Medlem
Beskeder: 14
|
|
« Svar #7 Dato: 30. November '06 kl. 14:07 » |
|
Hej Geddeth Tak for linket . Jeg havde ikke lige set at der også var en patch 1.1.5, nå men den må jeg så også hente, håber den er det værd. Hilsen TerminatorDK
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #8 Dato: 30. November '06 kl. 20:18 » |
|
Jep, der er en changelog til 1.1.5 her: https://www.pointofexistence.com/poe2changelog.phpDer er også en manual til PoE2 her: https://www.pointofexistence.com/fpn/html/Jeg skal i hvert fald nærlæse manualen, for der er to nye gamemodes, og jeg er også vild efter at prøve deres "call for artillery"-funktion som er tilbage efter lang tids fravær (BF1942). Men mod'et kører fint på den nye BF2 linux server - har testet
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #9 Dato: 1. December '06 kl. 00:41 » |
|
Så er der news om spontan eventet på forsiden Hvis I har særlige ønsker til maprotationen (mapsize, gamemodes, osv) eller til indstillinger på serveren så smid dem lige her, så jeg kan fikse en PoE2 server-profil inden på lørdag. Ellers så tager jeg bare nogle "executive decisions" som er baseret på at jeg så godt som aldrig har spillet dette mod Hygge, G.
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #10 Dato: 2. December '06 kl. 11:59 » |
|
Hey folk, så er serveren kørende Password er "doozer" og jeg håber I er tilfredse med setup'et for jeg er nok ikke til at få fat i resten af dagen, desværre. Men go' kamp, håber at se nogle screenshots her i tråden
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
laziggy
Gæst
|
|
« Svar #11 Dato: 2. December '06 kl. 12:53 » |
|
jeg er på og jeg ved duser også kommer :-)
Laziggy
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #12 Dato: 5. December '06 kl. 09:34 » |
|
Hvad? I spiller indtil kl. 3 om natten, og så er der ingen screenshots, ingen historier, ingen håneri, no nothing? Hva' fa'en er den af? Må vi så be' om nogen røverhistorier! Ellers så kan det være at jeg lader det slippe ud, at alle kampene rent faktisk blev optaget og man kan downloade .bf2demo-filerne via linket på forsiden. Og det ville jo ikke være så godt, vel?
|
|
« Sidste ændring: 5. December '06 kl. 09:40 af Geddeth »
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
Quantumfan
|
|
« Svar #13 Dato: 6. December '06 kl. 23:21 » |
|
Nå ja, selvfølgelig går bf2 da også lige og mangler en ekstra GB... Men det ser nu ud til at der er lidt indhold i denne her. Vi fragges
|
|
|
Logget
|
OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #14 Dato: 6. December '06 kl. 23:34 » |
|
Heh, ja det er en satans karl, den expansion. Men vi snakker også KOMPLET nyt indhold, 2 nye gamemodes og flere helt nye features (well, genbrug fra 1942, but still) - GRATIS Var det endnu enhver anden plat såkaldt boosterpack fra DICE havde jeg aldrig nævnt det med et ord, men de her gutter ved altså hvad der skal til for at vække det fede gameplay fra 1942 tilbage fra de døde.
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
duser
WanParty Medlem
Beskeder: 94
wow styre lige pt min verden
|
|
« Svar #15 Dato: 7. December '06 kl. 15:14 » |
|
okey skal da nok bøje mig så ... de FIK RØV .. men jeg er stadigvæk klar så i kommer bare..
|
|
|
Logget
|
|
|
|
minifreak
|
|
« Svar #16 Dato: 16. December '06 kl. 10:19 » |
|
Ked af det med de der manglende screenshots.... men det var fandeme skægt så meget kan tilføjes....
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #17 Dato: 16. December '06 kl. 18:29 » |
|
Jep, regner også med det i aften Jeg mener at Xfire kan tage screenshots med SCROLL LOCK + S som default, så det kan man jo gøre i løbet af eventet, hvis man bruger Xfire. Ses senere
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
|