Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 11:49*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Spontan event: UT2004  (Læst 6877 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
snowman
WanParty Medlem
**

Beskeder: 25

« Dato: 28. Oktober '06 kl. 17:27 »

mig og stefan tager en tur til UT2004 serveren for at hygge lidt. og for opvarmning til i morgen.. alle kom kunne være godt med lidt frag..Tunge kom kom kom
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #1 Dato: 28. Oktober '06 kl. 17:30 »

Rullende øjne

... det bliver svært, for jeg render rundt med den under armen i dag Smiley (ja den er desværre ikke flyttet til 24/7 Linux endnu) .. men den er tilbage på sin vante plads ved 20-tiden, så kan det være nogen kommer og leger med jer Smiley

Hygge,
G.

PS: Godt initiv Smiley
Logget

Keep It Simple.
Stefanowich
Gæst
« Svar #2 Dato: 28. Oktober '06 kl. 18:41 »

"Under armen"... Mener du med det, at du hoster de her game servers på en bærbar?  Chokeret

Jeg har en 24/7 linuxbox på en 100mbit linie, med masser ekstra kapacitet. Sig til hvis du har brug for et sted at hoste det Smiley
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #3 Dato: 28. Oktober '06 kl. 20:18 »

Tjah, Wanparty blev startet lidt i huj og hast, så vi har brugt hvad vi lige havde ved hånden ..  Blink Men der er en Linux-box på trapperne, jeg mangler bare lidt tid til at sætte den op. Men godt at vide, at der er ekstra kapacitet til rådighed, hvis det skulle blive nødvendigt  Smiley

Min cykel punkterede i øvrigt, så serveren kom først op kl 21, beklager  Tvær
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: