Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
Beskeder: 972
|
|
« Dato: 9. Oktober '08 kl. 15:46 » |
|
BF2 Event #5: Training: Anti-TankHusk næste BF2 Event: Torsdag d.9 September kl. 19:30! Klassisk Battlefield 2 - Træning event >>> Element: Til lands <<<Først vil jeg UNDSKYLDE at der er en BF2 Admin der har låst posten der skulle ud omkring dette event, så ingen andre admins kunne sende dette ud. Derfor denne MEGET sene indbydelse, som måtte skrives forfra... SORRY GUYS!!!!!! Det er tid til at styrke vores kendskab til den sidste type soldat i Standard BF2, nemlig Anti-Tank! Vel mødt! Spilleregler: - Aftenen står i Anti-Tank tegn. (eneste lovlige soldat)
- Vi spiller kun på ét map: Strike at Karkand.
- Der er 20 min. pr. omgang!
- Første omgang spiller ALLE som Anti-Tank på USMC (ALLE på samme hold). Her lærer vi hvad Anti-Tank kan og ikke kan. Vi øver os i at ramme stillestående såvel som bevægende mål. Square SKAL overtages (og KUN denne), og er spawnpoint hele mappet!
- Anden omgang spilles hvor man kan prøve hvad man har lyst til (KUN Anti-Tank), og der er nogle "fremmede" som kan finde på at skyde igen... Dog skal USMC (amatørerne) skyde først! Square SKAL overtages af USMC (og forblive deres!), og være spawnpoint hele mappet!
- "Skydeskiverne" er i de første 2 omgange erfarne spillere, som er villige til at lære fra sig! (vi håber igen der er nogle der melder sig frivilligt)
- Tredie omgang er spillet frit... (men stadig KUN Anti-Tank)
- Der er køretøjer! (BEMÆRK DETTE)
- Der er INGEN weapons unlocks.
- Der er INGEN Commander.
- Der er INGEN Squads.
- Fjerde omgang forgår igen på en Ranked Server hvor der er plads til alle typer "Soldier Kits" & Unlock !
Venligst respektér reglerne! Med venlig hilsen. De 3 Musketerer .. "én for alle og alle for teamwork" Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd (du skal logge ind).
|
|
« Sidste ændring: 9. Oktober '08 kl. 17:12 af Wishbone »
|
Logget
|
Member of Flyboys From Hell(tm)
|
|
|
MiniLazyboy
|
|
« Svar #1 Dato: 9. Oktober '08 kl. 18:19 » |
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #2 Dato: 9. Oktober '08 kl. 18:21 » |
|
Ja sådan noget kommer jo desværre i første række... Ses en anden gang!
|
|
|
Logget
|
|
|
|
MiniLazyboy
|
|
« Svar #3 Dato: 10. Oktober '08 kl. 15:43 » |
|
Vil faktisk lige spørge her - Kommer der snart nogle BF2 SF events? Ikke træning men normale events? Savner lidt at hilse på nogle af jer i min Apache
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Lazyboy
|
|
« Svar #4 Dato: 10. Oktober '08 kl. 17:01 » |
|
Til MiniLazyboy: Der kommer faktisk et "Normalt" Speciel Forces - Event i din efterårsferie... Altså d.15/10-2008. Kl 19.30 Men du kommer til at unvære din morbror den aften... Han sidder og "suger" i et øl-telt i Tyskland og kigger på Heidi'er God spille aften..
|
|
|
Logget
|
NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI- Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator - WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
|
|
|
MiniLazyboy
|
|
« Svar #5 Dato: 10. Oktober '08 kl. 17:04 » |
|
Til MiniLazyboy: Der kommer faktisk et "Normalt" Speciel Forces - Event i din efterårsferie... Altså d.15/10-2008. Kl 19.30 Men du kommer til at unvære din morbror den aften... Han sidder og "suger" i et øl-telt i Tyskland og kigger på Heidi'er God spille aften.. Hov Hov, og du inviterede ikke mig med? Tak tak - i må hygge jer dernede!
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Lazyboy
|
|
« Svar #6 Dato: 10. Oktober '08 kl. 20:28 » |
|
Jeg glemte at præcisere..........
At ved alle EVENTS gælder følgende...
Træningen udgør de første 3x20 min!!! Derefter spilles der Battlefield 2 med alle Soldier Kits !! Enten på egen server hvilket er sjovest hvis vi er mange, ellers foregår det på rankede servere.
Mvh. Lazyboy
|
|
|
Logget
|
NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI- Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator - WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
|
|
|
Lazyboy
|
|
« Svar #7 Dato: 10. Oktober '08 kl. 20:31 » |
|
Sjovt nok har igen bemærket at vi har skrevet forkert måned på !! He he.. Der skulle ha' stået Oktober i stedet for September.
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 1.091
|
|
« Svar #8 Dato: 11. Oktober '08 kl. 13:50 » |
|
Sjovt nok har igen bemærket at vi har skrevet forkert måned på !! He he.. Der skulle ha' stået Oktober i stedet for September. Men når JEG skriver forkert dato, så skal jeg straks lynches og hænges ud til offentlig spot og hån! Tsk, tsk...
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
duser
WanParty Medlem
Beskeder: 94
wow styre lige pt min verden
|
|
« Svar #9 Dato: 12. Oktober '08 kl. 15:02 » |
|
de mails må sendes ud tidligere . har først modtaget den kl 19 samme dag ..
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 1.091
|
|
« Svar #10 Dato: 12. Oktober '08 kl. 17:18 » |
|
Først vil jeg UNDSKYLDE at der er en BF2 Admin der har låst posten der skulle ud omkring dette event, så ingen andre admins kunne sende dette ud. Derfor denne MEGET sene indbydelse, som måtte skrives forfra... SORRY GUYS!!!!!!
|
|
|
Logget
|
Keep It Simple.
|
|
|
minifreak
|
|
« Svar #11 Dato: 12. Oktober '08 kl. 20:51 » |
|
Fuck jeg gad sgu også godt sidde i et øltelt i Tyskland og sutte på en Heidi, støvlesvans og sweinaxelen. Jeg er overhovedet ikke misundelig, men god tur og få nu taget nogle billeder til os der arbejder herhjemme.....
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #12 Dato: 13. Oktober '08 kl. 15:17 » |
|
Fuck jeg gad sgu også godt sidde i et øltelt i Tyskland og sutte på en Heidi, støvlesvans og sweinaxelen.
HØRT!
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #13 Dato: 13. Oktober '08 kl. 15:21 » |
|
de mails må sendes ud tidligere . har først modtaget den kl 19 samme dag .. Jeg håber ALLE admins har taget ved lære af denne episode...
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #14 Dato: 13. Oktober '08 kl. 15:31 » |
|
|
|
|
Logget
|
|
|
|
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
Beskeder: 844
"Maybe if we build a giant, wooden badger..."
|
|
« Svar #15 Dato: 13. Oktober '08 kl. 17:58 » |
|
Grandt, næste gang du refererer til dig selv som "ungt kød", kommer jeg hjem til dig og kaster op i dine sko!
|
|
|
Logget
|
Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws. - Douglas Adams
|
|
|
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
|
|
« Svar #16 Dato: 13. Oktober '08 kl. 18:46 » |
|
Grandt, næste gang du refererer til dig selv som "ungt kød", kommer jeg hjem til dig og kaster op i dine sko! NEJ tak.... ikke mere opkast... det har HELE familien sku gjort HELE weekenden... fik også smittet min far og lillebror... *GG* RIGTIG hyggeligt.... NOT.....
|
|
|
Logget
|
|
|
|
|