Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:58*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #105: BF2! Hooah!  (Læst 4077 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 31. Juli '08 kl. 20:04 »

Wanparty #105: BF2! Hooah!

Husk næste event:
fredag d. 1. august kl. 20:00!Standard Battlefield 2 denne gang - ik' så meget pizz!
Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).
Logget

Keep It Simple.
Lazyboy
WanParty Medlem
**

Beskeder: 33

« Svar #1 Dato: 3. August '08 kl. 09:46 »

Tak for en god spilleaften..
                                    Også selv om jeg ikke kunne svare igen på jeres bemærkninger... !!   Grin Grin

Hvad så....  Er i friske til en ny omgang BF2 Spørgsmålstegn

Måske næste weekend  ??    Jeg er kampklar !  Cool

Lazyboy
Logget

NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI-  Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator -  WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #2 Dato: 3. August '08 kl. 10:34 »

Tak for en god spilleaften..
                                    Også selv om jeg ikke kunne svare igen på jeres bemærkninger... !!   Grin Grin

Hvad så....  Er i friske til en ny omgang BF2 Spørgsmålstegn

Måske næste weekend  ??    Jeg er kampklar !  Cool

Lazyboy

Selv tak!  Blink

Ja, fix lige den mic der!   Grin

Næste weekend kunne godt være en mulighed her! Skal nok ud og lægge 200m2 belægningssten, men mon ikke der er lidt energi tilbage til aften?   Rullende øjne Humørgrin Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: