Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:56*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: WanParty #101: UT2004 JULIJULI!  (Læst 5788 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 6. Juli '08 kl. 21:16 »

WanParty #101: UT2004 JULIJULI!
HO-HO-fraggin'-HO! Jep, vi slår igen dørene op for vores tilbagevendende UT2004-event for folk som synes, der er aaaalt for længe til juleaften!

tirsdag d. 8. juli kl. 20:00 

... du læste rigtigt - vi lukker op for gavesækken på tirsdag, hvor der er præcis 169 dage til juleaften! Så tag solbrillerne af, fat nissehuen og knap en snebajer op, for der bliver nissepiger og julemusik hele aftenen til det helt særlige event nr. 101: "JULIJULI".

Kom og klip julehjerter med en Minigun, flyv en Raptor rundt om juletræet eller bare spred generel julehygge med en Redeemer.

Spørgsmål, kommentarer og forsikringer om nissebank kan uddeles i forummet!

Månedens serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).

NB: Ligesom ved sidste jule-event bør du downloade den særlige Wanparty Julehygge-pakke. Pakken skal installeres i din UT2004-mappe.
Download:  Wanparty Julehygge (214 MB)
PS: Dem der deltog i julefestlighederne for et halvt år siden har sikkert installeret ovenstående allerede.
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #1 Dato: 6. Juli '08 kl. 22:55 »

Jeg knuser jer alle som fallerede havenisser! Cool
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 194

WanParty Ex-Admin

« Svar #2 Dato: 7. Juli '08 kl. 15:54 »

Mere jul i Juli...  Forseglede læber

Køkkenkræwet fik en blødning i Fredags ude på Roskilde og lavede vores fællestelt om til en Jule-bageovn.
Med 25 graders solskin, 3 gigantiske (pyntede) juletræer og julemusik bragende ud af højtalerne, fik vi ellers serveret den traditionelle julemenu bistået af både mandelgaver og pakkeleg.....

.... desværre havde de glemt 'sne'  Græder

Men nøøørj det var en nice Roskilde sammenlignet med sidste år, dog godt at være hjemme og jeg regner med at forkæle jer med spredhagl og redeemers i morgen  Humørgrin
Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #3 Dato: 7. Juli '08 kl. 18:25 »

Men nøøørj det var en nice Roskilde sammenlignet med sidste år, dog godt at være hjemme og jeg regner med at forkæle jer med spredhagl og redeemers i morgen  Humørgrin

Jajaja.. Jeg vil bare vide om du så Press Play On Tape, nå!?
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

WanParty Ex-Admin

« Svar #4 Dato: 7. Juli '08 kl. 23:12 »

Da Roskilde Fonden ikke har format til at anerkende PPoT (og sende på dem på Orange), men istedet placere dem på Pavilion Junior flere dage inden det egentlige program starter, nåede jeg ikke at se dem  Græder

/hænger hovedet i skam

Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #5 Dato: 8. Juli '08 kl. 08:12 »

Da Roskilde Fonden ikke har format til at anerkende PPoT (og sende på dem på Orange), men istedet placere dem på Pavilion Junior flere dage inden det egentlige program starter, nåede jeg ikke at se dem  Græder

/hænger hovedet i skam

... jeg dømmer dig til en evighed med Jungle Book Dance Party, alene og nøgen - på samtlige fremtidige Roskilde Festivaller.  Kys
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #6 Dato: 8. Juli '08 kl. 08:24 »

... jeg dømmer dig til en evighed med Jungle Book Dance Party, alene og nøgen - på samtlige fremtidige Roskilde Festivaller.  Kys

What happens in Roskilde, stays on YouTube Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

WanParty Ex-Admin

« Svar #7 Dato: 8. Juli '08 kl. 17:42 »

Tæller Wii Sport?
Logget

Spiller lige nu:
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

WanParty Ex-Admin

« Svar #8 Dato: 13. Juli '08 kl. 13:37 »

....desuden er man aldrig alene og nøgen på Roskilde!  Forseglede læber
Logget

Spiller lige nu: