Wanparty.dk

Wanparty.dk

23. November '24 kl. 16:16*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #84: Point of Existence 2.1  (Læst 5663 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 27. Marts '08 kl. 16:39 »

Wanparty #84: Point of Existence 2.1

I morgen aften er det Battlefield-tid. Point of Existence 2, helt nøjagtigt. Og patch 2.1 til PoE2, for at være helt præcis. Så husk at dukke op, husk at installere patch 2.1 hvis du ikke har gjort det, og husk det er:

fredag d. 28. marts kl. 20:00!Serveropsætningen er den samme som ved sidste PoE2-event (se den her).
Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).

« Sidste ændring: 27. Marts '08 kl. 16:54 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #1 Dato: 27. Marts '08 kl. 16:49 »

I morgen aften er det Battlefield-tid. Point of Existence 2, helt nøjagtigt. Og patch 2.1 til PoE2, for at være helt præcis. Så husk at dukke op, husk at installere patch 2.1 hvis du ikke har gjort det.

Nu sidder jeg og kommer i tvivl om hvilken version jeg har... mener da det er 2.1, med mindre den er af nyere dato... Men i spillet står der 1.1.2965-797.0   Spørgsmålstegn? Det kan jo IKKE passe... Er der ender kan gi' et hint til hvor jeg skal lede???  Rullende øjne
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #2 Dato: 28. Marts '08 kl. 10:57 »

Nu sidder jeg og kommer i tvivl om hvilken version jeg har... mener da det er 2.1, med mindre den er af nyere dato... Men i spillet står der 1.1.2965-797.0   Spørgsmålstegn? Det kan jo IKKE passe... Er der ender kan gi' et hint til hvor jeg skal lede???  Rullende øjne

Hmm, jeg er ikke sikker på om det står nogen steder. Det versionsnummer du ser der er ikke PoEs. Det er versionsnummeret på selve dit BF2. Mit bedste bud er at tjekke PoE folderen (formodentlig under BF2/mods/PoE) og se om der ligger en readme-fil eller noget hvor versionsnummeret står.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #3 Dato: 28. Marts '08 kl. 11:42 »

Ellers kan der vist ikke ske noget ved at installere den igen.
Alternativ kan du prøve at forbinde til WanParty-serveren - den kører PoE2.1 lige nu, og man kan vist ikke komme ind på den uden at have den nyeste patch.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #4 Dato: 28. Marts '08 kl. 13:13 »

Hmm, jeg er ikke sikker på om det står nogen steder. Det versionsnummer du ser der er ikke PoEs. Det er versionsnummeret på selve dit BF2. Mit bedste bud er at tjekke PoE folderen (formodentlig under BF2/mods/PoE) og se om der ligger en readme-fil eller noget hvor versionsnummeret står.

Jo der var en ændrings log! version 2.1  Grin
Logget

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #5 Dato: 28. Marts '08 kl. 13:16 »

Ellers kan der vist ikke ske noget ved at installere den igen.
Alternativ kan du prøve at forbinde til WanParty-serveren - den kører PoE2.1 lige nu, og man kan vist ikke komme ind på den uden at have den nyeste patch.

Hehe for at installere skal man jo downloade... hehe har vist fået smidt de opdateringer væk, da jeg skulle bruge "lidt" plads... Men nu hvor der er kommet 1 TB mere i maskinen, kunne det jo være man skulle få sin fiber til at blinke lidt, så man har det liggende...  Rullende øjne

Jo kunne logge på!  Grin

Logget

Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #6 Dato: 28. Marts '08 kl. 14:59 »

Jeg kommer iøvrigt ikke på i aften. Jeg skal til "kagefest" på knægtens skole.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #7 Dato: 28. Marts '08 kl. 15:16 »

Jeg kommer iøvrigt ikke på i aften. Jeg skal til "kagefest" på knægtens skole.

Det var da ærgerligt... Så er der jo en mindre at skyde på...  Græder
Logget

Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: