Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 13:21*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: First Strike (Star Wars BF2142) MOD  (Læst 5684 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 27. September '07 kl. 10:21 »

I morgen er dagen, hvor det fænomenalt udseende First Strike mod til BF2142 udkommer i version 1.0. Det er uden tvivl et af de mest ventede BF2 OG BF2142 mods nogensinde, og det skyldes ikke mindst, at folkene bag er die hard Star Wars-fans.

Der er over 40 mennesker tilknyttet projektet. Hvis man læser nogle af deres "Dev Diaries" på First Strike-hjemmesiden, kan man få fornemmelsen af, at alle folk er 110% dedikerede. Lige fra deres model-skabere, til deres programmører, til deres musikere (ja, de har egne musik-folk), til deres "Lore"-folk (de holder styr på korrektheden af spillets mytologi). Alle er gale med Star Wars Grin

Oh, og der er Space Battles. Hvordan de har gjort det med BF2142-engine'n aner jeg ikke. Men det skal ses - f.eks. i den øverste video på denne side. Det ser vildt ud Smiley

BF2142 koster lige nu 169,- hos CoolShop, og First Strike mod'et er selvfølgelig gratis. Så hvis man er bare en lille smule til Star Wars, så tror jeg personligt, at dette et fantastisk køb Blink Jeg ved at jeg skal spille det, tihvertifalde..

« Sidste ændring: 28. September '07 kl. 08:22 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #1 Dato: 28. September '07 kl. 08:18 »

Og ved midnat udkom klienten så, så her er et lynhurtigt download link (tysk, natürlich):
https://battlefield-basis.de/downloads.php?id=219

Mod'et fylder 879 MB.

« Sidste ændring: 28. September '07 kl. 08:28 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: