Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 13:24*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Hvilke spil venter *I* paa?  (Læst 7818 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 16. September '07 kl. 14:57 »

Efteråret og vinteren byder på rigtig mange fede spil.
Her er de spil, jeg ser frem til. Nogle spil er allerede udkommet, men så venter jeg på at få et nyt grafikkort, så jeg kan spille dem Tvær. De er angivet i nogenlunde kronologisk rækkefølge.

Hvad siger I? Blink
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #1 Dato: 16. September '07 kl. 16:25 »

Hej
Ja jeg venter på UT 3 selvfølgelig.
Har hørt at opdatering til vista skule slå de nye grafikkortene ihjel, har også hørt at man kan afvikle direx10 fra XP, er der noget af det der er hold i?
Venlig hilsen bestefar
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #2 Dato: 16. September '07 kl. 21:50 »

Ja, jeg venter naturligvis også på UT3, men det er jo selvsagt Smiley

Jeg ved ikke hvad du mener med "opdatering til vista skule slå de nye grafikkortene ihjel"?

Der er fra Microsofts ingen planer om at kunne afvikle DirectX10 på XP, mest fordi DX10 er designet rundt om den nye driver model i Vista. Der er dog et projekt, Alky Project, som lover at der "inden for nogle måneder" kommer en alpha-version af en demo som viser, at det kan lade sig gøre Tvær
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #3 Dato: 16. September '07 kl. 23:16 »

Hej igen
nu har jeg fundet noget her.
 News image  Vista SP1 dræber DirectX 10 grafikkort

Skrevet 17.08.2007 16:08 af Karizma
Kategori: Tech nyheder

Vista Servicepack 1 nærmerer sig sin udgivelse. Men denne opdatering har en ret trist side med sig. Microsoft har nemlig valgt at udgive denne SP med DirectX 10.1, hvilket de ellers forholdsvis nye grafikkort med DirectX 10 ikke understøtter.

Så for at få glæden af DirectX 10.1, bliver man tvunget til at købe et nyt DirectX 10.1 kort. Dette vil helt sikkert skabe en del utilfredshed hos high-end gamerne, som allerede har investeret i et DirectX 10 grafikkort.

Vista er det eneste styresystem der understøtter DirectX 10 - og snart 10.1.
Som sagt ved jeg ikke om det har noget på sig, eller om det er en generel nervøsitet over for det nye.
venlig hilsen bestefar
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #4 Dato: 17. September '07 kl. 10:00 »

Vista Servicepack 1 nærmerer sig sin udgivelse. Men denne opdatering har en ret trist side med sig. Microsoft har nemlig valgt at udgive denne SP med DirectX 10.1, hvilket de ellers forholdsvis nye grafikkort med DirectX 10 ikke understøtter.
[...]
Som sagt ved jeg ikke om det har noget på sig, eller om det er en generel nervøsitet over for det nye.
venlig hilsen bestefar

Det var heldigvis en and - det ville også være et afsindigt tåbeligt træk af Microsoft (og derfor ikke utænkeligt Humørgrin). Men DX10.1 er bagudkompatibelt med DX10.0 hardware.

Next-Gen web-site made certain things clear thanks to their phone interview with Microsoft's Sam Glassenberg, who said: "DirectX 10.1 fully supports DirectX 10 hardware. No hardware support is being removed. It's strictly a superset. It's basically an update to DirectX 10 that extends the hardware functionality slightly."
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 17. September '07 kl. 10:54 »

Hej Geddeth
Det var godt at du kunne komme med denne udmelding, så kan vi jo rolig investere vore sparrepenge på nyt grej.
Venlig hilsen bestefar
Logget
TerminatorDK
WanParty Medlem
*

Beskeder: 14

« Svar #6 Dato: 17. September '07 kl. 12:42 »

Ja så må man jo til at spare sammen til en ny PC. Man blir jo ruineret, både nye spil og ny PC. Græder
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #7 Dato: 19. September '07 kl. 09:49 »

Udover traileren til Engineer i Team Fortress 2, er der også officielle trailers til Soldier og "Heavy Weapons Guy", og de fanneme underholdende Grin Grin
Tjek dem her:

Meet the Engineer: https://www.gametrailers.com/player/24784.html
Meet the Soldier: https://www.gametrailers.com/player/23880.html
"Heavy Weapons Guy": https://www.gametrailers.com/player/19522.html

Hvis man er interesseret i, hvordan Valve har lavet den specielle tegnefilmsgrafik, så er der lidt af en forklaring i denne video, selvom det bliver temmelig grafik-nørdet hen mod slutningen af den.
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: