Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 15:25*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: The WanParty Webshop!  (Læst 5396 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 27. August '07 kl. 22:47 »

The WanParty Webshop!

Jo, det er sandt - nu kan du bogstaveligt talt tage WanParty på!
For at du kan vise fanerne ude i den virkelige verden, har vi åbnet en web-butik, hvor du kan bestille alskens designer-gear og -udstyr. Hvad med en kaffekop med det nye WanParty-logo? Eller en køleskabsmagnet? Eller en sweatshirt eller t-shirt eller, eller ...

PriseksemplerEn regulær hvid t-shirt  med tryk foran og bagpå koster $13,99 = ca. 77 kr. En WanParty sweatshirt  med tryk foran og bagpå koster $20,99, dvs. ca. 116 kr. En musemåtte  med WanParty logo og slogan koster $10,99, altså ca. 61 kr. Dertil kommer fragten; det koster 38 kr. for første ting man bestiller, og 22 kr. for hver ekstra ting man bestiller samtidig. 
Bemærk, at udover den frivillige arbejdskraft og tid, vi har lagt i at designe grafikken og åbne webshoppen, har det ikke kostet nogen en rød reje. Der er heller ingen, som tjener på salget i webshoppen, andre end Cafepress, som producerer produkterne med vores tryk på.

NB: Vi har desværre ikke kunne få nogen vareprøver hjem til idag, men så snart vi gør, skal vi nok nærfotografere dem, så alle kan se kvaliteten af produkterne. Hvis man vælger at bestille noget inden da, er det altså på eget ansvar.

Besøg The WanParty Webshop her!
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #1 Dato: 8. September '07 kl. 21:53 »

Geddeth har fået varer hjem i dag. Hans pakke blev uheldigvis snuppet i toldens stikprøvekontrol, så han måtte af med en forholdsvis heftig ekstra afgift. Det er åbenbart rimelig tilfældigt om pakkerne bliver tjekket eller ej, eftersom Bestefar345 ikke skulle betale noget ekstra for sin. Mine ting er stadig ikke kommet, og jeg er den der har bestilt mest, så nu venter jeg spændt på at se om jeg bliver bonget oveni eller ej.

Der vil snarest komme billeder af de faktiske ting på sitet, dem vi nu rent faktisk har fået, vel at mærke.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #2 Dato: 9. September '07 kl. 16:32 »

Geddeth har fået varer hjem i dag. Hans pakke blev uheldigvis snuppet i toldens stikprøvekontrol, så han måtte af med en forholdsvis heftig ekstra afgift. Det er åbenbart rimelig tilfældigt om pakkerne bliver tjekket eller ej, eftersom Bestefar345 ikke skulle betale noget ekstra for sin. Mine ting er stadig ikke kommet, og jeg er den der har bestilt mest, så nu venter jeg spændt på at se om jeg bliver bonget oveni eller ej.

Der vil snarest komme billeder af de faktiske ting på sitet, dem vi nu rent faktisk har fået, vel at mærke.

Og hvad er heftig??

Er det "kun" afgift der kommer til, eller er der en form for bøde også???
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #3 Dato: 9. September '07 kl. 16:54 »

"Heftig" er ca. 50% oveni hatten, direkte ned i foret på den danske stat Vred

Men det er primært de 25% importmoms, der gør udfaldet, udover 60 kr i told plus diverse andre gebyrer. Og det for min bestilling på ca kr. 420,-.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #4 Dato: 9. September '07 kl. 16:59 »

"Heftig" er ca. 50% oveni hatten, direkte ned i foret på den danske stat Vred

Men det er primært de 25% importmoms, der gør udfaldet, udover 60 kr i told plus diverse andre gebyrer. Og det for min bestilling på ca kr. 420,-.

Det må man da ha' lov at kalde ØV...  Tvær
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 10. September '07 kl. 06:00 »

Hej
Som bestefar er jeg gået på pension, har derfor ikke mange midler, derfor køber jeg  småt ind, det ved ordensmagten, de går efter de store "fisk" pakker for der er mest at hente.
Tror i ikke der er noget om det?
Køb småt ind, så går det aldrig helt galt.
Venlig hilsen bestefar
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: