Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:20*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: WanParty Jubilaeums-Event #48: UT2k4 - 1on1 og afterpartyfrag!  (Læst 5285 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 22. August '07 kl. 22:06 »

WanParty Jubilaeums-Event #48: UT2k4 - 1on1 og afterpartyfrag!

På lørdag er det 1 år siden vi afholdt Event #1! Det fejrer vi med et Jubilæums-Event:

lørdag d. 25. august kl. 20:00!

Vi spiller UT2004, og denne gang lægger vi ud med en lille 1-on-1-turnering! Hvis man IKKE er interesseret i at deltage i turneringen, bør man dukke op alligevel, da man kan kigge med på kampene via UT2004 og heppe på de andre spillere via TeamSpeak. Hvis man ER interesseret, så læs videre for detaljerne.

Når turneringen er overstået, går vi over til standard UT2004 resten af aftenen.

Turneringen foregår på følgende vis:
  • Hvis du vil være med til at spille i turneringen, skal du enten skrive i forummet  eller kontakte Geddeth (kontaktinfo nederst).
  • Du skal have tilmeldt dig senest fredag d. 24. august kl 23:59, dvs. om maks. 48 timer!
  • Vi mødes på TeamSpeak kl. 20:00 til et par overraskelser (hehe) og turneringen starter kl. 20:30 PRÆCIS!
  • Vi spiller så een kamp ad gangen, mens resten af slænget kan kigge med som spectator og heppe på folk på TeamSpeak-serveren. Hver kamp varer 10 minutter.
  • Til sidst når vi igennem turneringen til finalen, og vinderen får æren og retten til at blære sig og være røvirriterende resten af aftenen.
  • Vi andre går over til at spille almindelig UT2004 og prøver at ignorere ham.

Vi starter som sagt aftenen med at byde på et par overraskelser, så sørg for at være med fra kl. 20:00

Kontakt Geddeth ved at skrive en mail til ham her (geddeth@gmail.com) eller skriv i forum:

Læs videre  for at finde ud af detaljerne omkring turneringen og passwordet til dette event.
« Sidste ændring: 22. August '07 kl. 22:09 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #1 Dato: 22. August '07 kl. 22:18 »

Sign me up, Scotty! (...or something like that...)
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #2 Dato: 22. August '07 kl. 22:24 »

Regn med at jeg også deler smæk ud i turneringen ..

(eller får dem, whatever's your fancy).
Logget

Keep It Simple.
AvengingAngel
WanParty Medlem

Beskeder: 109

« Svar #3 Dato: 24. August '07 kl. 10:41 »

HEHE FINALLY SOMTHING REAL jeg kommer og forvent at jeg taber alle kampe for er ikke i træning  Blink
-AvengingAngel-
Logget

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Quantumfan
WanParty Medlem

Beskeder: 99

« Svar #4 Dato: 24. August '07 kl. 16:54 »

Bring it on, nobody takes a bullet for the team as I do  Tunge
(ja ja, jeg ved godt jeg får no'en høvl, men jeg griner imens)
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Stokie
WanParty Medlem
**

Beskeder: 47

WanParty Ex-Admin

« Svar #5 Dato: 24. August '07 kl. 21:57 »

Kan desvære ikke være med i tuneringen (Mors fødselsdag), men jeg komme helt klart og fragger jer senere.
Logget

Alle siger Jeppe drikker...ingen spørger hvorfor Jeppe drikker
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: