Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:06*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Har: WanLANparty. Mangler: Et sted at holde det!  (Læst 7333 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 1. Juli '07 kl. 09:57 »

Har: WanLANparty. Mangler: Et sted at holde det!

Tiden nærmer sig, hvor Wanparty.dk fylder 1 år - og det skal fejres på behørig vis. Og vi er alle inviteret!
Vi synes nemlig, at alle Wanparty-folk bør stikke hovederne og vores PC'ere sammen en weekend, og afholde et Wanparty MEGA event, som det aldrig er blevet afholdt før - et WanLANparty!  
Imidlertid er der nogle praktiske detaljer, der allerede nu melder sig på banen, og som vi (Wanparty-admins) gerne vil have feedback på og hjælp til at komme udover.1) Det primære problem er, at der ikke er noget sted at afholde dette event, idet vi regner med (og håber), at der er 15-20 personer, som vil have lyst til at deltage. Kender nogen nogen på Nord- eller Østsjælland, som har lokaler med strøm og internet, der kan huse så mange mennesker henover en weekend - eller har nogen kontakt til et godt fælleshus eller festlokale, som vil egne sig til Wanparty-tropperne? 2) Derudover er det planen, at der skal indgå lidt brugerbetaling til at dække omkostninger ved leje af lokalet/strøm. Beløbets størrelse er ikke til at sige noget om endnu. Men det næste spørgsmål er, om du har interesse i at deltage i sådan et event?Vær rar at svare på spørgsmål 2) og gerne også spørgsmål 1) hurtigst muligt, enten i forum (klik her) eller i en e-mail til admin@wanparty.dk.For at løfte sløret for et par af de ting, der kunne foregå til WanLANparty er her nogle teasere:
  • UT2004 1-on-1 turnering - på storskærm
  • Release af spritnyt Wanparty-merchandise
  • Lodtrækning blandt deltagerne om spritnyt Wanparty-merchandise :-)
  • Afprøvning af nye BF2 og UT-mods
  • Demoer/videoer/sjove kortfilm på storskærm (i pauserne)
  • Tilbagelænet gaming en hel weekend i træk!
Pt. opererer vi med disse mulige datoer: 25/26 aug., 1/2 sep., 7/8 sep.Hvad si'r folket? 
« Sidste ændring: 1. Juli '07 kl. 10:02 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #1 Dato: 2. Juli '07 kl. 06:30 »

Hej med jer alle
tanken at møde jer er dejlig, det ville være dejligt at se jer; men det nok en umulighed for os som bor i den anden halvdel af landet
I må sende fra wanlanparty så os der ikke kan komme med kan se, mærke lidt af suset
Det er i orden fra min side at det koster lidt

Venlig hilsen bestefar345
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #2 Dato: 2. Juli '07 kl. 09:47 »

Hej bestefar  - jeg tænkte nok at du gerne ville deltage, hvis du kunne. Årsagen til at det bliver her på Sjælland er naturligvis, at flest mennesker bor heromkring Blink

Men det er klart, at når detaljerne kommer på plads, og hvis teknikken tillader det, så vil vi forsøge at gøre det muligt for alle at deltage til eventet - både for de fysisk tilstedeværende, såvel som de der ikke kunne være der.

Men i første omgang er vi nødt til i det hele taget at finde et sted at være - vi har gjort et forsøg allerede, men for at få plads til alle er vi nødt til at finde et stort lokale med masser af strøm Smiley
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #3 Dato: 2. Juli '07 kl. 18:50 »

Hej bestefar  - jeg tænkte nok at du gerne ville deltage, hvis du kunne. Årsagen til at det bliver her på Sjælland er naturligvis, at flest mennesker bor heromkring Blink

Men det er klart, at når detaljerne kommer på plads, og hvis teknikken tillader det, så vil vi forsøge at gøre det muligt for alle at deltage til eventet - både for de fysisk tilstedeværende, såvel som de der ikke kunne være der.

Men i første omgang er vi nødt til i det hele taget at finde et sted at være - vi har gjort et forsøg allerede, men for at få plads til alle er vi nødt til at finde et stort lokale med masser af strøm Smiley

Ja jeg var nu også klar... men puha den bro er hård at cykle over... ;-)

Sørg lige for vi andre kan være med på langdistance...  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Lazyboy
WanParty Medlem
**

Beskeder: 33

« Svar #4 Dato: 5. Juli '07 kl. 19:11 »

Hej Geddeth...  Og sk.. godt initiv.....  Grin

Jeg er frisk .

Har tidligere prøvet at deltage i sådan events over en' dag, og det er bare sjovt !! Humørgrin Blink
Forøvrigt var det sammen med bl.a. Mini & Terminator... Det var tilbage til Black Hawk Down, Call of Duty & Joint Operation.

1. Men jeg kender desværre ikke til nogen lokalitet, men skal nok holde udkig.. !
2. Jeg er klar til at deltage...  Men det bliver ikke en hel weekend/ Kun 1 dag... !! Familien skal passes...

Forøvrigt ..... Hvor stor en netforbindelse skal der til Spørgsmålstegn

Hilsen
Lazyboy...
Logget

NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI-  Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator -  WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #5 Dato: 5. Juli '07 kl. 23:24 »

Hey Lazy, godt at høre at du er klar Blink

Det står selvfølgelig alle frit for at deltage så længe eller så kort tid man lyster. Præcis hvor længe det skal være er heller ikke fastlagt endnu, men vi har snakket om en lørdag kl 12 til søndag kl. 12-agtig ting ... evt. med noget for-party fredag aften. Men som sagt - intet står klart endnu. Det vigtigste er stadig lokalerne.

Det med netforbindelsen er mest en bekvemmeligheds-ting, fordi man ofte til sådan nogle events kan få brug for at slå noget op på nettet eller downloade nye drivere eller patches eller whatever. Så det er bare "nice to have". Vi regner bestemt med at have et solidt lokalnetværk, som vi bruger til at game på, med egen spilserver, filserver og det hele.

Hygge Blink
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 194

WanParty Ex-Admin

« Svar #6 Dato: 10. Juli '07 kl. 02:44 »

Er da også klar til en nedpilning af min pc hvis det kommer dertil, selvom det bliver et helvede at få alle kabler m.m. pillet fra anlæg m.m.

Mht. lokaler er der vel altid fælleslokaler hvis man bor i en boligforening?!
Vores fælles lokaler har vist nok samme kabel-forbindelse som resten af bebyggelsen (der er i hvert fald en lille netcafe dernede tror jeg nok), men Geddeth er stadig bange for at være her i området efter det bliver mørkt  Grin

Ellers er der også, selvom noget af det sociale ryger, muligheden for at man skipper det at skulle pakke sin pc ned og istedet ryger til et f.eks. 18-06 (eller 12-12  Chokeret) arrangement på en netcafe?
Det koster sjældent en formue at sidde 12+ timer, og ville lette noget af det.

I hvert fald for mig personligt er et LAN event mest af alt bare for at få sat ansigter på, og drukket socialt  Rullende øjne, med dem man sidder og spiller med normalt - Mere end dét at skulle sidde med sin egen PC et andet sted?!

Gief mår dial-loge plz!
« Sidste ændring: 10. Juli '07 kl. 02:49 af KenZoe » Logget

Spiller lige nu:
laziggy
Gæst
« Svar #7 Dato: 22. Juli '07 kl. 06:14 »

jeg er klar til at rykke kablerne ud :-)

det er en ok ide med at benytte en netcafe MEN  det vil da vaere lidt trist hvis vi ikke kan bruge alle de saedvanlige mods og baner da mange netcafer koerere med standard games en mulighed ville maaske vaere at faa lov til at medbringe sin egen "puter" paa cafen ??
da der garanteret er mange der har noget som andre gerne vil suge i pauserne :-)

men som sagt jeg er klar

og bare for lige at vade i det .... saa sidder jeg lige nu paa BALI  hold da op hvor jeg ikke savner det danske regnvejr  Tunge

kan i hygge  Grin
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #8 Dato: 23. Juli '07 kl. 15:58 »

Well, en netcafé er et alternativ, og der er sikkert mange som er klar på det osse - men det er nu noget lidt andet at have sit eget sted, sin egen maskine og sit eget hjørne til at krølle sig sammen i fosterstilling i, når man har fået for mange tæv/øl... bring on the bad jokes ..

Og een aften/nat er sgu heller ikke tid nok (efter min mening) til en ordentlig omgang varieret gaming - det kræver altså 12-16 timer eller mere.

Efterhånden er tiden dog ved at blive lidt knap - der er 1 måned til, og vi har så godt som ingen muligheder at vælge imellem.  Tvær
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #9 Dato: 23. Juli '07 kl. 20:37 »

Efterhånden er tiden dog ved at blive lidt knap - der er 1 måned til, og vi har så godt som ingen muligheder at vælge imellem.  Tvær

Weeeell... Vi bestemmer jo sådan set selv hvor lang tid vi har. Vi kan jo bare vælge at lægge det i oktober i stedet. Jeg vil hellere forberede det ordentligt, og så få et kickass event, end at gøre det forhastet, med hvad vi nu kan skrabe sammen til lejligheden, og så have et event der stinker.

"Jeg har talt!"

Damn... Nu får jeg storhedsvanvid igen...
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #10 Dato: 3. August '07 kl. 09:52 »

Jep, det bliver udskudt på ubestemt tid. Vi fejrer fødselsdagen med et almindeligt event (muligvis med et par ekstra fødselsdagsflag og nissepiger, though)  Cool
Logget

Keep It Simple.
Datsun
Gæst
« Svar #11 Dato: 4. August '07 kl. 22:28 »

Den er jeg med på Blink
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: