Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 21:39*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #163: Unreal Tournament 2004  (Læst 5637 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 6. September '09 kl. 19:31 »



Husk næste WanParty-event:

mandag d. 7. september kl. 20:00

Husk at melde dig til eventet - pga. det fremskredne tidspunkt, er der frist til en time før eventet. Hvis der ikke er nok tilmeldte, aflyses eventet.
Denne måneds password kan du finde i forummet her  (du skal logge ind).

FRAG YOU LATER!
 
 
Logget

Keep It Simple.
elgsdyr
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 64



« Svar #1 Dato: 6. September '09 kl. 19:42 »

For en gangs skyld ser det ud til, at jeg kan være med. Til gengæld er jeg håbløst ude af træning. Rullende øjne
Logget

Yours etc.
:b00m:Elgsdyr aka Torsten Balle Koefoed

https://www.elgsdyr.dk                    
https://www.b00m.dk
Datsun
Gæst
« Svar #2 Dato: 6. September '09 kl. 20:13 »

Jeg kommer
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 6. September '09 kl. 22:28 »

Jeg er klar.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #4 Dato: 7. September '09 kl. 07:32 »

Jeg regner med jeg lige kan nå en enkelt omgang... måske 2 hvis I dør hurtigt...  Grin Humørgrin Grin Humørgrin Grin

For en gangs skyld ser det ud til, at jeg kan være med. Til gengæld er jeg håbløst ude af træning. Rullende øjne

Hehe... du forsøger nok at indgyde en smule håb???  Chokeret
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
elgsdyr
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 64



« Svar #5 Dato: 7. September '09 kl. 10:52 »

Hehe... du forsøger nok at indgyde en smule håb???  Chokeret

Så vidt jeg husker, plejer du ikke at have problemer med at uddele lussinger. Blink
Logget

Yours etc.
:b00m:Elgsdyr aka Torsten Balle Koefoed

https://www.elgsdyr.dk                    
https://www.b00m.dk
Keladry
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 10



« Svar #6 Dato: 7. September '09 kl. 17:12 »

jeg kommer
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #7 Dato: 8. September '09 kl. 09:24 »

Hey folks, jeg beklager at der var nogle maps på serveren i går som ikke kunne downloades automatisk under eventet.

Problemet skyldes, at der indtil for nylig har eksisteret en offentlig UT2004-redirect service, som nu er nedlagt. Det er denne service, som har gjort at man automatisk får sendt maps og mutators til sin klient mens man spiller på diverse servere rundt omkring på nettet. Nu er den så taget ned, og derfor har jeg sat min egen service op, men den havde altså under eventet i går ikke alt det indhold, som rent faktisk findes på WanParty-serveren. Derfor fik nogle af jer en fejl (ved fx. DM-BlueFjord m.m.).

Det er nu rettet.  Blink

Jeg hører gerne, hvis I har oplevet andre problemer med UT2004-serveren.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #8 Dato: 8. September '09 kl. 13:29 »

Jeg hører gerne, hvis I har oplevet andre problemer med UT2004-serveren.

Det er vist svært IKKE at nævne flere ting som er problemer med den server... Godt man kun spille en lille time... for det var da til at få fnat over at spille på den... Jeg vil lige nævne de 2 største problemer...

1: Lag. Det er bare så irreterende at ha' en fjende på kornet, og man pludselig står foran ham med hans gøb i nakken... eller pludselig rende ind i en sten som man ellers var ved at rende i en stor bue udenom... Man skulle tro der var flere tusinde spillere på... det er bare ikke godt nok...

2: Våben. Der er ikke noget mere frustrerende end at man bliver jagtet, og endelig kommer forbi et sted hvor der er våben... man har ingen ammo så man føler sig reddet... men nej... man render lige igennem... og får IKKE det våben... HVAD?Spørgsmålstegn man render igennem igen... det kan da ikke passe... ja og så er man død... Jeg ved IKKE hvad der sker... men vi forsøgte at eksperimentere lidt med det... men fandt INGEN løsning... nogen gange... men langt fra alle... der kunne det hjælpe at blive skudt... men det er jo ikke ligefrem det man har lyst til... og slet ikke når kampen er i gang for fuld kraft....

Sorry... men DEN server er ikke ligefrem en man frivilligt ville vælge en anden gang...  støt

Jeg håber der er bare lidt af det jeg skriver der kan bruges i eftersøgningen af problemerne med UT 2004 serveren...
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #9 Dato: 8. September '09 kl. 17:21 »

Jeg har også oplevet flere gange på det sidste at våben som man HAR samlet op pludselig forsvinder (og ikke fordi man løber tør for ammo), og samtidig kan man ikke samle nye våben/ammo op.

Og som bekendt var der massivt lag i går. Jeg ved ikke hvad det skyldes, det plejede der ikke at være førhen, men på det sidste er det blevet værre og værre. Der var også en hel del lag til sidste BF2 event iøvrigt.

Votingen fungerer også sporadisk, men det kan være på grund af lag-problemerne.

Endelig virkede INI editoren som bekendt heller ikke i går, så jeg kunne ikke sætte password på serveren. Vi fik vist allesammen røvfuld af Pollux, hvem han så end var støt

Jeg håber vi kan gøre et eller andet for at få serveren på ret køl igen. Sig til hvis jeg kan bidrage med et eller andet.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #10 Dato: 8. September '09 kl. 18:29 »

hehe... ser ud til det er farligt at spørge...  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
AvengingAngel
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 109



« Svar #11 Dato: 9. September '09 kl. 08:22 »

LOL fik i røvfuld a pollux hehe han er en af dem jeg plegede at spille med for et par år siden da jeg var super aktiv i UT Smiley
Logget

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #12 Dato: 9. September '09 kl. 09:04 »

LOL fik i røvfuld a pollux hehe han er en af dem jeg plegede at spille med for et par år siden da jeg var super aktiv i UT Smiley
Okay. Han virkede i hvert fald rimelig aimbot-agtig Tvær
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!