Jeg hører gerne, hvis I har oplevet andre problemer med UT2004-serveren.
Det er vist svært IKKE at nævne flere ting som er problemer med den server... Godt man kun spille en lille time... for det var da til at få fnat over at spille på den... Jeg vil lige nævne de 2 største problemer...
1: Lag. Det er bare så irreterende at ha' en fjende på kornet, og man pludselig står foran ham med hans gøb i nakken... eller pludselig rende ind i en sten som man ellers var ved at rende i en stor bue udenom... Man skulle tro der var flere tusinde spillere på... det er bare ikke godt nok...
2: Våben. Der er ikke noget mere frustrerende end at man bliver jagtet, og endelig kommer forbi et sted hvor der er våben... man har ingen ammo så man føler sig reddet... men nej... man render lige igennem... og får IKKE det våben... HVAD?
man render igennem igen... det kan da ikke passe... ja og så er man død... Jeg ved IKKE hvad der sker... men vi forsøgte at eksperimentere lidt med det... men fandt INGEN løsning... nogen gange... men langt fra alle... der kunne det hjælpe at blive skudt... men det er jo ikke ligefrem det man har lyst til... og slet ikke når kampen er i gang for fuld kraft....
Sorry... men DEN server er ikke ligefrem en man frivilligt ville vælge en anden gang...
Jeg håber der er bare lidt af det jeg skriver der kan bruges i eftersøgningen af problemerne med UT 2004 serveren...