Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 04:48*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 [2] 3 4
  Udskriv  
Forfatter Emne: Ideer til nyt byggeri  (Læst 47694 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #30 Dato: 5. December '11 kl. 15:43 »

Jeg tog lige moderatorhatten på og flytted lager-snakken over i den rigtigt tråd  Cool

Ups! TAK!  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #31 Dato: 5. December '11 kl. 16:36 »

Oooooh Grandt, jeg ELSKER den sidste af de tre videoer!!  Chokeret (Minecraft Storage Room Idea (ShawnieG86)

Simpelt, smukt og mulighed for at se på afstand hvad/hvor items er.

Forestil jer så lige det oplæg, men med en lille have med et springvand og træer i midten med et stort glas loft for dagslys til planterne.
Totalt Mall/City 2 fever! <3

Gief!
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #32 Dato: 5. December '11 kl. 20:08 »

Jeg vil bare minde om, at der nok skal være plads til skilte, og at vi fra starten skal tænke over inddelingen af materialer. Her er mit gamle dokument fra IKEA: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ApjcsY8yeM-ZdEg2VlJhbUlJZDBoUGxBTzBsenE2UXc&authkey=CJjgwK0P

- det kan måske danne baggrund for en ny inddeling af rummene i lageret.

Jeg har skelet lidt til Geddeths liste... ok... en hel del... og så fik jeg lavet et forslag til fordeling, ved at klippe lidt i denne liste:



Der er godt nok nogen områder der indeholder mange ting, så måske de skal opdeles yderligere. Kul har jeg lagt på som råmateriale, men skal jo nok være at finde i "køkkenet". Finder i andre ting som er bør være i en anden gruppe, eller har andre forslag, så skriv det lige!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #33 Dato: 5. December '11 kl. 21:06 »

Finder i andre ting som er bør være i en anden gruppe, eller har andre forslag, så skriv det lige!
Well, nogle ting har jo flere funktioner. Sukker bruges både til kage og til at brygge potions, så det er svært. Og man kunne mene at alle skinnerne måske hørte til under "transport".
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #34 Dato: 5. December '11 kl. 21:06 »

Der er godt nok nogen områder der indeholder mange ting, så måske de skal opdeles yderligere. Kul har jeg lagt på som råmateriale, men skal jo nok være at finde i "køkkenet". Finder i andre ting som er bør være i en anden gruppe, eller har andre forslag, så skriv det lige!



1.) Foreslået kul op i 'Manufactored', da vi kommer til at bruge charcoal mere i starten fra en opstartet træ-farm? (og hvor er charcoal?)
2.) Workbench, Oven og Chests op i samme gruppe, de stacker i så høj grad at en eller to kister er nok til alt og de "bygges" trods alt på samme måde som resten af de blokke (enten i ovn eller på bench).
2a.) Alt wool ned i den gamle gruppe, da wool er til design (skabelse), og hvad andet skal wool bruges til end det?
3.) Rykket tre items op i 'Brygning', påregnes at deres eneste formål er i forbindelse med dette?
4.) Redwire Dust ned i Mekanismer fra Råmaterialer.
5.) Seng op i Indretning.
6.) Rail tracks ned i transport fra Indretning.

Gav lidt mere lighed imellem de forskellige på den måde, uden at gå bort fra funktionaliteten.

Indretning og Udsmykning ligner hinanden, men ligger så lang fra hinanden rent kronologisk fra server start at de ikke kan retfærdiggøres at ligge sammen (man laver en ikke pladespiller lige efter man har sat døren i - selvom begge er rent æstetisk.


Og så vil jeg lige prøve at få tid i weekenden imellem mine to skrevne opgaver at smække et grundplan & første etage sammen af et forslag til lager ud fra den sidste af de videoer du linkede Grandt, med et atrium i midten og gange med chests ude rundt i siderne (som i videoen).
Arbejder vi med en bestemt størrelse i grundplanen, eller må jeg være kreativ?
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #35 Dato: 5. December '11 kl. 21:59 »

Well, nogle ting har jo flere funktioner. Sukker bruges både til kage og til at brygge potions, så det er svært. Og man kunne mene at alle skinnerne måske hørte til under "transport".

Ja, med flere funktioner, er også derfor tingene ikke er helt nemme at sortere i "kasser"!

Sukker skulle jo nok under råmaterialer, lige som glowstone dust, redstone dust og gunpowder.
« Sidste ændring: 5. December '11 kl. 22:20 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #36 Dato: 5. December '11 kl. 22:50 »

Dette bliver så mit næste bud!  Blink



1.) Foreslået kul op i 'Manufactored', da vi kommer til at bruge charcoal mere i starten fra en opstartet træ-farm? (og hvor er charcoal?)
2.) Workbench, Oven og Chests op i samme gruppe, de stacker i så høj grad at en eller to kister er nok til alt og de "bygges" trods alt på samme måde som resten af de blokke (enten i ovn eller på bench).
2a.) Alt wool ned i den gamle gruppe, da wool er til design (skabelse), og hvad andet skal wool bruges til end det?
3.) Rykket tre items op i 'Brygning', påregnes at deres eneste formål er i forbindelse med dette?
4.) Redwire Dust ned i Mekanismer fra Råmaterialer.
5.) Seng op i Indretning.
6.) Rail tracks ned i transport fra Indretning.

Gav lidt mere lighed imellem de forskellige på den måde, uden at gå bort fra funktionaliteten.

Jeg er ikke helt enige med dig:

1. Jeg synes det var lidt voldsomt at lave en gruppe med brændsel, så derfor havnede kul dér. Enig med brugen af charcoal. Jeg fordelte "bare" alle ting herfra, og der er tilsyneladende kun én slags kul.
2. Produktionen røg i indretning, da det giver mere logik i mine øjne, og gruppen slettet.
2a. Omdøbte farvegruppen. Jeg mener både uld og farver bør være sammen, som i det gamle lager, hvilket jeg fandt praktisk.
3. Eye of Ender hører ikke til brygning. Kan kun bruges til at finde og åbne End Portal, derfor et redskab. Flaskerne var jeg i tvivl om, lige som spandende med diverse fyld.
4. Redstone dust må forblive i råmaterialer, da det også bruges til brygning
5. Enig
6. Der røg alle tracks ned, selv om jeg ikke er helt overbevist.

Arbejder vi med en bestemt størrelse i grundplanen, eller må jeg være kreativ?

Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle måtte komme med sit bud, om det så er mindre eller større rent fysisk. Så skal vi nok sable det ned bagefter.  Grin
« Sidste ændring: 5. December '11 kl. 22:52 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #37 Dato: 5. December '11 kl. 23:07 »

Arbejder vi med en bestemt størrelse i grundplanen, eller må jeg være kreativ?
Et forslag er et forslag. Bare gå til den Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #38 Dato: 6. December '11 kl. 00:20 »

Oooooh Grandt, jeg ELSKER den sidste af de tre videoer!!  Chokeret (Minecraft Storage Room Idea (ShawnieG86)

Simpelt, smukt og mulighed for at se på afstand hvad/hvor items er.


Jeg er enig. Jeg er især glad for overblikket - det er svært i det gamle setup, hvor søjler, trapper og etage-inddelinger er i vejen - glas eller ej. Kan vi ikke bygge sårn et lager, pretty please?  Kys
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #39 Dato: 6. December '11 kl. 00:38 »

Oooooh Grandt, jeg ELSKER den sidste af de tre videoer!!  Chokeret (Minecraft Storage Room Idea (ShawnieG86)

Simpelt, smukt og mulighed for at se på afstand hvad/hvor items er.


Jeg er enig. Jeg er især glad for overblikket - det er svært i det gamle setup, hvor søjler, trapper og etage-inddelinger er i vejen - glas eller ej. Kan vi ikke bygge sårn et lager, pretty please?  Kys

Kom med nogle forslag!  Tunge
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #40 Dato: 6. December '11 kl. 01:52 »

Her lidt mere mulig inspiration til placering af blokke og planter:

Minecraft Storage Building

Minecraft - Very organized storage - commentary


Så skal man ikke gå så langt:

minecraft automated storage "2 wire control"
« Sidste ændring: 6. December '11 kl. 01:58 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #41 Dato: 13. December '11 kl. 11:59 »

Belv vi enige om noget? Eller laver vi bare hver især et lager, og vælger bagefter hvilket der skal være fælles???  Chokeret
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #42 Dato: 13. December '11 kl. 12:28 »

Belv vi enige om noget? Eller laver vi bare hver især et lager, og vælger bagefter hvilket der skal være fælles???  Chokeret

Nåh ja .. vi fandt vist ikke ud af noget endeligt. Jeg er som sagt glad for den åbne model, hvor man kan overskue hele lageret nede fra gulvet (Minecraft Storage Room Idea (ShawnieG86) ovenfor), og jeg synes især også om den æstetiske udgave (Minecraft Storage Building), den er bare ikke særlig funktionel i forhold til at transportere sig rundt i lageret.

I hvert fald er jeg tilbøjelig til at vælge en helt anden udgave end det tidligere lager, hvor de mange søjler og etageinddelinger gjorde det lidt svært at overskue. Når nu Minecraft ikke simulerer tyngdekraften, er der jo ikke nogen nævneværdig grund til at have alle de søjler, vel?
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #43 Dato: 13. December '11 kl. 17:29 »

Sad lige og rodede et forslag frem (har ikke haft tid til at bygge et small scale over weekenden);



Basale træk: (ydervægge/bagvægge er lyserøde, mellemgrå og grøn er i jordniveau).

- To plan (mellem- og mørkegrå) over jorden og en kælder (lysegrå).

- De to plan over jordhøjde har samme indretning som 'Minecraft Storage Room Idea (ShawnieG86)'-videoen, så man kan se på tværs af lageret at 'x'-blokke er derovre.

- Kælder planet til de blokke som vi (eventually) ender med i overflod *host*copplestone*host*  Forseglede læber

- Trapper (lilla) så man aldrig kommer til at gå mere end en halv omgang uanset hvor man skal hen.

- Stort atrium/gårdhave (grøn) i midten i jordniveau, træer -græs og et lille springvand.
Frit luft over denne, med stort sky-window (lyseblå) i loftet - trekantet (pyramideformet) eller cirkulært er ligemeget, men samme form som gårdhaven.

- Kælderen vil også kunne huse den uundgåelige minecart-hub, eller en evt. anden kælder vil kunne oprettes.

Der er ikke sat mål på, så ovenstående er bare en skitse over min version.
Men det virker ikke som en bygning som er afhængig af andet end antallet af chests på henholdsvis side x og side y.

Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #44 Dato: 13. December '11 kl. 17:33 »

I hvert fald er jeg tilbøjelig til at vælge en helt anden udgave end det tidligere lager, hvor de mange søjler og etageinddelinger gjorde det lidt svært at overskue. Når nu Minecraft ikke simulerer tyngdekraften, er der jo ikke nogen nævneværdig grund til at have alle de søjler, vel?

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg synes bare ikke det er nemt lige at lave noget smart på den måde... Har prøvet (på FUN) med lidt glowstone mellem kisterne, og indholds blokken i gulvet foran... Men det er så ikke så smart i flere etager... Men spørgsmålet er jo så om der skal mere end én etage til??? For så mange kister var der heller ikke i det gamle lager. Og med 3 kister i 2x3 blokke ved siden af hinanden giver jo hurtigt en del!

Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #45 Dato: 13. December '11 kl. 17:39 »

"... og indholds blokken i gulvet foran... "

Så ryger muligheden bare for at se det på afstand, en reducering af kister til 2x2 (to store kister) med en indikator-blok øverst vil gøre at det kan ses på lang afstand.

Men det er så ikke så smart i flere etager... Men spørgsmålet er jo så om der skal mere end én etage til??? For så mange kister var der heller ikke i det gamle lager. Og med 3 kister i 2x3 blokke ved siden af hinanden giver jo hurtigt en del!
Helt enig, tre plan som i det gamle (med kældre) er overkill. Vælger vi en kistemodel som ovenstående vil to (ét?) plan være mere end rigeligt.
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #46 Dato: 13. December '11 kl. 17:42 »

- Kælder planet til de blokke som vi (eventually) ender med i overflod *host*copplestone*host*  Forseglede læber

Jeg er enig i en etage for sig selv til "overskud"!

- Stort atrium/gårdhave (grøn) i midten i jordniveau, træer -græs og et lille springvand.
Frit luft over denne, med stort sky-window (lyseblå) i loftet - trekantet (pyramideformet) eller cirkulært er ligemeget, men samme form som gårdhaven.

Vi skal bare sørge for "haven" ikke skygger for udsynet til den modsatte side!


- Kælderen vil også kunne huse den uundgåelige minecart-hub, eller en evt. anden kælder vil kunne oprettes.

Og så vil det vare en stor fordel, hvis vi får det lavet således at der er mindst 2-3 meters "frirum" under metro etagen, således vi kan få lagt tekniken (redstone) under sporene (usynligt).
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #47 Dato: 13. December '11 kl. 17:46 »

"Og så vil det vare en stor fordel, hvis vi får det lavet således at der er mindst 2-3 meters "frirum" under metro etagen, således vi kan få lagt tekniken (redstone) under sporene (usynligt)".

Eller bare lave et tre-bloks-højt "maskin-rum" under den egentlige kælder, ligesom du (til dels) havde i dit lille slot på den gamle server?
Der kunne al kabel-lægningen foregå?!
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #48 Dato: 13. December '11 kl. 17:48 »

"... og indholds blokken i gulvet foran... "
Så ryger muligheden bare for at se det på afstand, en reducering af kister til 2x2 (to store kister) med en indikator-blok øverst vil gøre at det kan ses på lang afstand.

Ja, det gør det ikke nemmere. Man kunne også forhøje rummet til 2x4, og indikatoeren øverst. Men det er måske også lidt mange kister pr. blok, af det meste? Det kræver jo bare 50% mere plads med kun 2 kister i højden...  Chokeret
« Sidste ændring: 13. December '11 kl. 17:50 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #49 Dato: 13. December '11 kl. 17:49 »

"Og så vil det vare en stor fordel, hvis vi får det lavet således at der er mindst 2-3 meters "frirum" under metro etagen, således vi kan få lagt tekniken (redstone) under sporene (usynligt)".

Eller bare lave et tre-bloks-højt "maskin-rum" under den egentlige kælder, ligesom du (til dels) havde i dit lille slot på den gamle server?
Der kunne al kabel-lægningen foregå?!

Jeps! Lige dét jeg mente!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #50 Dato: 13. December '11 kl. 18:00 »



Men dette giver så problemer med gravel og sand.

Sætter man dem over kisten, kan den øverste ikke åbnes!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #51 Dato: 13. December '11 kl. 18:01 »

Sad lige og rodede et forslag frem (har ikke haft tid til at bygge et small scale over weekenden);


Damn .. det tog mig altså lige 3 minutter at fange dit 3D-koncept. Leger I med geometri i skolen? Tunge
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #52 Dato: 13. December '11 kl. 18:08 »

@Grandt;
Hvad hvis indikator-blokken bliver skubbet "ind" i væggen (placeret efter kisten), vil sand & gravel så ikke blive holdt oppe på samme måde som fakler gør det?

@Geddeth:
GeoGebra    Cool \m/
Men perspektiveringen er ikke eksisterende, gad ikke gøre mig umage.
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #53 Dato: 13. December '11 kl. 18:18 »

@Grandt;
Hvad hvis indikator-blokken bliver skubbet "ind" i væggen (placeret efter kisten), vil sand & gravel så ikke blive holdt oppe på samme måde som fakler gør det?

Er ikke sikker på spørgsmålet er forstået? Du mener udskifte glowstone med skilt med indikatorblok?
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #54 Dato: 14. December '11 kl. 11:00 »

"Er ikke sikker på spørgsmålet er forstået? Du mener udskifte glowstone med skilt med indikatorblok?"

En half-blok vil gøre at kisten stadig kan åbnes, så der kan sættes en indikator-blok i blokken ovenover, som set på dette billede;



Og her lige Grandts 3x2 kiste opsætning, vi sad og snakkede om vi skal bruge 3x2 kister (162 slots) eller om 2x2 kister (108 slots) er nok?



To billeder af min hurtige (ikke-til-skala) model, og kun af det ene hjørne;



Og set udefra:



Har lavet med forskellige glas typer, og prøvet med glas på første etage også for at bryde "beton-stilen". Glas panes ser (IMO) klart bedst ud.

Modellen er på FUN serveren, så giv den et kig  Kys

Edit: Har lige set at jeg fik rodet rundt i screenshots m.m. så billederne af chests er jo de samme  Vred
Men Grandts opstilling er inde på FUN serveren.

« Sidste ændring: 15. December '11 kl. 06:20 af Geddeth » Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #55 Dato: 14. December '11 kl. 21:00 »

Ja, jeg synes jo godt om ideen. Men 2 kister til cobblestone? Nah Smiley

Det slog mig dog, at systemet vel næppe holder til samtlige blocks og items. Vil vi fx. opbevare gule blomster på den måde? Og seeds? Og hvordan viser vi hvad der er i de kister? Eller har jeg misset noget?

Det forekommer mig, at vi er nødt til at kombinere denne ide med vores gamle, hvor vi skriver på skilte ved siden af kisterne, og i øvrigt kombinerer indhold. Måske åbenlyst, men jeg er som bekendt lidt langsom i betrækket.
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #56 Dato: 14. December '11 kl. 21:21 »

Ja, jeg synes jo godt om ideen. Men 2 kister til cobblestone? Nah Smiley

Kælderen til Cobblestone og et evt. togsystem.

Det slog mig dog, at systemet vel næppe holder til samtlige blocks og items. Vil vi fx. opbevare gule blomster på den måde? Og seeds? Og hvordan viser vi hvad der er i de kister? Eller har jeg misset noget?

Det forekommer mig, at vi er nødt til at kombinere denne ide med vores gamle, hvor vi skriver på skilte ved siden af kisterne, og i øvrigt kombinerer indhold. Måske åbenlyst, men jeg er som bekendt lidt langsom i betrækket.
Grandts forslag (ikke afbilledet) dækker den med skiltningen, for jo - alle planter kan jo selvfølgelig ikke afmærkes som afbilledet (kræver enten sand/dirt-blok), men mht. til antallet; Forventer du virkelig at have mere end 6912 gule og 6912 røde blomster? (eller 10368 med Grandts opstilling)!!  Tunge
Mon ikke at så ens ting kan leve i sameksistens (ligeledes dyes etc.).  Grin
Logget

Spiller lige nu:
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #57 Dato: 14. December '11 kl. 23:10 »

Det slog mig dog, at systemet vel næppe holder til samtlige blocks og items. Vil vi fx. opbevare gule blomster på den måde? Og seeds? Og hvordan viser vi hvad der er i de kister? Eller har jeg misset noget?

Det forekommer mig, at vi er nødt til at kombinere denne ide med vores gamle, hvor vi skriver på skilte ved siden af kisterne, og i øvrigt kombinerer indhold. Måske åbenlyst, men jeg er som bekendt lidt langsom i betrækket.

Grandts forslag (ikke afbilledet) dækker den med skiltningen, for jo - alle planter kan jo selvfølgelig ikke afmærkes som afbilledet (kræver enten sand/dirt-blok), men mht. til antallet; Forventer du virkelig at have mere end 6912 gule og 6912 røde blomster? (eller 10368 med Grandts opstilling)!!  Tunge
Mon ikke at så ens ting kan leve i sameksistens (ligeledes dyes etc.).  Grin

Jeg tror han mener det modsatte af hvad du tror. Jeg tror Geddeths pointe er: Er det ikke helt vildt overkill at have to hele dobbeltkister kun til gule blomster? Underforstået, bliver det ikke ret besværligt hvis hvert eneste item partout skal have to kister dedikeret kun til dem? Man kommer jo til at rende en del mere rundt end nødvendigt, og nogle items får man bare generelt aldrig ret mange af.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #58 Dato: 15. December '11 kl. 06:28 »

Jeg tror han mener det modsatte af hvad du tror. Jeg tror Geddeths pointe er: Er det ikke helt vildt overkill at have to hele dobbeltkister kun til gule blomster? Underforstået, bliver det ikke ret besværligt hvis hvert eneste item partout skal have to kister dedikeret kun til dem? Man kommer jo til at rende en del mere rundt end nødvendigt, og nogle items får man bare generelt aldrig ret mange af.
Tak, brother Numsi - det var det jeg mente. Og ingen af jer adresserede mit forslag - nemlig at kombinere systemerne, så vi har de 2/3 kister m. indikatorblok til fx mined og manufactured blocks, samt dele af Indretning (jf. Grandts inddeling), mens vi til andet må bruge skilte.

Men det er måske ikke noget større problem ...  måske skal det være samme system altsammen, bare med et skilt i stedet for en indikatorblok?
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #59 Dato: 15. December '11 kl. 06:39 »

Har I været på FUN serveren og se Grandts opstilling?
Den har nemlig både skilt og indikatorblok.
Logget

Spiller lige nu:
Sider: 1 [2] 3 4
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!