Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 07:56*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 [2] 3
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #108: BF2 - Chuck Norris-style!  (Læst 23924 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #30 Dato: 20. August '08 kl. 20:09 »

Det var også mere så man kendte til funktionen i så fald at WP skulle gå hen og vokse vildt Humørgrin

Vokseværk... UUuuuuhhhaaaa  Cool Tunge
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #31 Dato: 20. August '08 kl. 20:50 »

I forhold til igår. Ded var jo super sjovt, selvom der huserede spioner i TS kanalen (mest MEC kanalen) Humørgrin

Ja jeg skal da godt nok love for at folk havde svært ved at finde USMC kanalen Chokeret
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #32 Dato: 21. August '08 kl. 05:11 »

I forhold til igår. Ded var jo super sjovt, selvom der huserede spioner i TS kanalen (mest MEC kanalen) Humørgrin

Ja jeg skal da godt nok love for at folk havde svært ved at finde USMC kanalen Chokeret

Tro da IKKE det var en fordel for os, som skulle passe på at sige noget...  Forseglede læber Vred Forseglede læber
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #33 Dato: 21. August '08 kl. 08:44 »

Hold da op, hvor er der iøvrigt pludselig kommet gang i forummet! Dejligt! Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #34 Dato: 21. August '08 kl. 12:26 »


Til jer som vil vide mere om våben, køretøjer, maps osv, så vil jeg (igen-igen) fremhæve følgende side:
https://wiki.bf2s.com/

Der er alle detaljer om våben, køretøjer, maps (inkl. placering af flag, køretøjer, commander legetøj, stationære våben, osv) og også nogle taktiske guider til diverse aspekter i spillet.

Mht. at sigte/ramme folk/køretøjer så husk på, at det ikke er ligyldigt hvor du rammer din modstander. Som jeg nævnte i denne post, så har f.eks. kampvogne en såkaldt "sweet spot" (video), hvor den tager mere skade end hvis man rammer på panseret foran eller på tårnet.
På samme måde tager spillere langt mere skade, hvis de rammes i hovedet, end hvis de bliver ramt lige i sækken. Især hvis de er Assault, for så har de samtidig skudsikker vest på (heavy armor), så der gør skud mod kroppen endnu mindre skade. En engineer, derimod, har ingen armor, så han er nemmere at få ned ved skud mod kroppen, men uanset hvad går det stadig hurtigst ved at skyde mod hovedet.

Der er naturligvis også forskel på de forskellige håndvåben, og BF2S.com har en gigantisk sammenlignings tabel her: https://wiki.bf2s.com/weapons/comparison.
Lige ud fra hukommelsen kan jeg oversætte følgende interessante våbenparametre (ret mig lige, I som også har forstand på dette):
  • Dmg (Damage): antal hitpoints, eet skud giver i skade (i bedste fald)
  • Rof (Rate of fire): antal skud per minut
  • Base Deviation: basisafvigelse ved skud, dvs. hvor meget projektilet risikerer at afvige i forhold til det man sigter på, lavere værdi er bedre
  • Recoil: rekyl ved hvert skud, har indflydelse hvis man fyrer lange salver af
  • Stk. Nar/Ar (Shots to Kill, Non Armor/Armor): En værdi som angiver, hvor mange skud fra våbnet, der skal til at få en spiller ned og ligge (med/uden armor), hvis man rammer ham på kroppen

En af mine personlige favoritter er Medic'ens unlock (fra BF2:SF), G36E, som giver 32 Dmg, har en meget lav base deviation,  og lavt rekyl. Endvidere skyder den 1 eller 3 skud (burst) ad gangen, hvilket sikrer at endnu højere præcision.


Men fortsæt med at skrive jeres kommentarer til eventet og BF2 generelt her, så samler jeg sammen på det, når jeg kommer hjem fra ferie (bare rolig, det er allerede på mandag). Så får vi banket nogle ugentlige BF2 events op og lægger ud med nogle training sessions.
Logget

Keep It Simple.
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #35 Dato: 21. August '08 kl. 14:10 »


En af mine personlige favoritter er Medic'ens unlock (fra BF2:SF), G36E, som giver 32 Dmg, har en meget lav base deviation,  og lavt rekyl. Endvidere skyder den 1 eller 3 skud (burst) ad gangen, hvilket sikrer at endnu højere præcision.


Men fortsæt med at skrive jeres kommentarer til eventet og BF2 generelt her, så samler jeg sammen på det, når jeg kommer hjem fra ferie (bare rolig, det er allerede på mandag). Så får vi banket nogle ugentlige BF2 events op og lægger ud med nogle training sessions.

Det medic våben..kan jeg huske en af de første events jeg var med i.
Det er <3333333

Og <3 Geddeth, flere bf events! <3

Oh and :
https://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/l96a1 .. har jeg aldrig set i Bf2 SF? hvilken rank kræver det for  unlock?
« Sidste ændring: 21. August '08 kl. 14:13 af MiniLazyboy » Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #36 Dato: 21. August '08 kl. 15:05 »

Hold da op, hvor er der iøvrigt pludselig kommet gang i forummet! Dejligt! Grin

Hehe ja her er helt livligt at komme forbi, har også tænkt på det!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #37 Dato: 21. August '08 kl. 17:10 »

Det er da fordi der endelig er noget at snakke om  Rullende øjne
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #38 Dato: 21. August '08 kl. 17:22 »

Det er da fordi der endelig er noget at snakke om  Rullende øjne

Hvad var det lige der forhindrede folk i at snakke om BF2 før? Spørgsmålstegn
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #39 Dato: 21. August '08 kl. 17:34 »

Det er da fordi der endelig er noget at snakke om  Rullende øjne

Hvad var det lige der forhindrede folk i at snakke om BF2 før? Spørgsmålstegn

Citat
Ingen anelser Chokeret
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #40 Dato: 21. August '08 kl. 19:08 »

Ved ikke hvad der forhindrede nogen i at snakke Bf2 før (ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke den første tråd med 40+ kommentarer her?), men jeg har da lært et par nye ord Grin

"DFAK" og "paranoidt gameplay" er noteret.

Najs, som man siger  Tunge
« Sidste ændring: 21. August '08 kl. 19:14 af Quantumfan » Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #41 Dato: 21. August '08 kl. 19:18 »

Ved ikke hvad der forhindrede nogen i at snakke Bf2 før (ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke den første tråd med 40+ kommentarer her?), men jeg har da lært et par nye ord Grin

"DFAK" og "paranoidt gameplay" er noteret.

Najs, som man siger  Tunge

tror du har ret..ZOMG WORLD FIRST?
 Rullende øjne
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #42 Dato: 21. August '08 kl. 19:25 »

Ved ikke hvad der forhindrede nogen i at snakke Bf2 før (ret mig hvis jeg tager fejl, men er det ikke den første tråd med 40+ kommentarer her?), men jeg har da lært et par nye ord Grin

"DFAK" og "paranoidt gameplay" er noteret.

Najs, som man siger  Tunge

tror du har ret..ZOMG WORLD FIRST?
 Rullende øjne

Øhh, jo, det han sagde. (du kan sgu da ikke gå og bruge ord som jeg er nødt til at google for at forstå ...)
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #43 Dato: 21. August '08 kl. 19:41 »

Jamen...
...
....
...
...
...
Så har du lært nye ord Spørgsmålstegn
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #44 Dato: 21. August '08 kl. 19:55 »

Jamen...
...
....
...
...
...
Så har du lært nye ord Spørgsmålstegn

der kunne nu godt have fulgt en forklaring med, men google er min ven (selv om zomg giver en masse blandede hits på WoW og Iphone.) Altid godt at have et par ord jeg kan prøve på teenageknægten derhjemme.  Grin

var der nogen der vidste at DFAK dækker over Dansk Ford A Klub? Ikke meget kamphelikopter der  Grin Grin Grin
« Sidste ændring: 21. August '08 kl. 19:57 af Quantumfan » Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #45 Dato: 21. August '08 kl. 20:06 »

https://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/l96a1 .. har jeg aldrig set i Bf2 SF? hvilken rank kræver det for  unlock?

Unlocks kræver mig bekendt ikke nogen bestemt rank. Som der står på https://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/:
Citat
the Battlefield 2: Special Forces Unlocks can only be unlocked if (a) you have played Battlefield 2: Special Forces and (b) if you have first unlocked a kit's Battlefield 2 Unlock.

Eller sagt på en anden måde: L96A1 kan du unlocke, hvis du har unlocket M95 i standard BF2 først (og også har BF2:SF).
« Sidste ændring: 25. Juni '10 kl. 01:22 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #46 Dato: 21. August '08 kl. 20:46 »

var der nogen der vidste at DFAK dækker over Dansk Ford A Klub? Ikke meget kamphelikopter der  Grin Grin Grin

Fy "Ford" den lede...  Grin Humørgrin Grin 

Det var dagens GRINER... Humørgrin Hulker stadig... Stik mig lige en Kleenex...  Græder
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #47 Dato: 21. August '08 kl. 21:19 »

Unlocks kræver mig bekendt ikke nogen bestemt rank. Som der står på https://wiki.bf2s.com/weapons/unlocks/:
Citat
the Battlefield 2: Special Forces Unlocks can only be unlocked if (a) you have played Battlefield 2: Special Forces and (b) if you have first unlocked a kit's Battlefield 2 Unlock.

Eller sagt på en anden måde: L96A1 kan du unlocke, hvis du har unlocket M95 i standard BF2 først (og også har BF2:SF).

Ja det er fint, men hvordan unlocker man rent faktisk noget? Kommer den selv op og spørger dig når du har optjent en unlock, eller skal man ind i en menu et sted?
« Sidste ændring: 25. Juni '10 kl. 01:23 af Geddeth » Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #48 Dato: 21. August '08 kl. 21:53 »

Ja det er fint, men hvordan unlocker man rent faktisk noget? Kommer den selv op og spørger dig når du har optjent en unlock, eller skal man ind i en menu et sted?
Nu er det meget længe siden jeg har brugt en unlock, men jeg mener du får en besked i hovedet når du logger ind i BF2 om, at du har en unlock til rådighed. Alternativt kan du finde dine stats og unlocks in-game i dit Player Command Centre eller hvad helvede de kalder det.  Spørgsmålstegn

Og du får en unlock at bruge, for hver rank du stiger (https://ubar.bf2s.com/ranks.php). Det er så op til dig, hvilke våben du vil bruge dine unlocks på. De første ranks kommer nemt (hvis man spiller lidt intensivt på ranked servere), men efter 4-5 unlocks begynder det at kræve maaange point, før næste rank kommer, så tænk dig godt om, hvad du vil satse på. Blink Bare husk, at du også får unlocks ved at spille BF2:SF på ranked servere.

Derudover har jeg smidt de WP spillere, jeg kunne finde, ind i et leaderboard her: BF2 Leaderboard. Det link er også på forsiden, ved BF2 server monitoren. Sig til, hvis du mangler i listen.
« Sidste ændring: 21. August '08 kl. 22:24 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #49 Dato: 21. August '08 kl. 23:11 »

On that note, hvad skal der til for at Wanparty serveren kan blive ranked? Jeg spiller ikke ret meget udover Wanparty, så jeg ligger i røven af 4. division i rank Græder. Det er næsten spild af kills (selvom et kill selvfølgelig aldrig er spildt Blink) at vi ikke får noget for det, rank-wise.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #50 Dato: 22. August '08 kl. 07:29 »

On that note, hvad skal der til for at Wanparty serveren kan blive ranked? Jeg spiller ikke ret meget udover Wanparty, så jeg ligger i røven af 4. division i rank Græder. Det er næsten spild af kills (selvom et kill selvfølgelig aldrig er spildt Blink) at vi ikke får noget for det, rank-wise.

https://wanparty.dk/index.php?option=com_smf&Itemid=44&topic=221.0

https://www.hardforum.com/showpost.php?p=1027877212&postcount=1

In short: penge. Lots of penge.
Endvidere har jeg hørt, at der kun tillades een EA Ranked Partner per land, så udbuddet (og dermed konkurrencen) er ikke specielt stort:

Clan-server.dk tager f.eks. DKK 368,- pr. måned for en 16-player BF2 server.
K-play.de tager 98,- EUR (730,- pr. måned) for en 16-player server inkl. BF2:SF.
« Sidste ændring: 22. August '08 kl. 07:51 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #51 Dato: 22. August '08 kl. 12:34 »

Derudover har jeg smidt de WP spillere, jeg kunne finde, ind i et leaderboard her: BF2 Leaderboard. Det link er også på forsiden, ved BF2 server monitoren. Sig til, hvis du mangler i listen.

Sådan et link kan du den unden fløjte mig ikke tillade dig at poste herinde i forummet... Der er sq da ikke noget der er mere deprimerende...  Tvær Pil det da lige af igen... nu har vi fået chokket...  Chokeret Det var IKKE sjovt...   støt
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #52 Dato: 22. August '08 kl. 12:39 »

hehe grandt.
hvor fann er du henne på den liste Grin


Derudover har jeg smidt de WP spillere, jeg kunne finde, ind i et leaderboard her: BF2 Leaderboard. Det link er også på forsiden, ved BF2 server monitoren. Sig til, hvis du mangler i listen.

Sådan et link kan du den unden fløjte mig ikke tillade dig at poste herinde i forummet... Der er sq da ikke noget der er mere deprimerende...  Tvær Pil det da lige af igen... nu har vi fået chokket...  Chokeret Det var IKKE sjovt...   støt
Logget
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #53 Dato: 22. August '08 kl. 14:09 »

Syntes jeg ligger skræmmende højt på den liste  Chokeret
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #54 Dato: 22. August '08 kl. 15:25 »

hehe grandt.
hvor fann er du henne på den liste Grin


Derudover har jeg smidt de WP spillere, jeg kunne finde, ind i et leaderboard her: BF2 Leaderboard. Det link er også på forsiden, ved BF2 server monitoren. Sig til, hvis du mangler i listen.

Sådan et link kan du den unden fløjte mig ikke tillade dig at poste herinde i forummet... Der er sq da ikke noget der er mere deprimerende...  Tvær Pil det da lige af igen... nu har vi fået chokket...  Chokeret Det var IKKE sjovt...   støt

Kan godt være jeg er FFH men så absolut ikke på toppen...  støt
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Membrainiac
Flyboy From Hell
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 19



« Svar #55 Dato: 22. August '08 kl. 18:34 »

Ja det er fint, men hvordan unlocker man rent faktisk noget? Kommer den selv op og spørger dig når du har optjent en unlock, eller skal man ind i en menu et sted?
Nu er det meget længe siden jeg har brugt en unlock, men jeg mener du får en besked i hovedet når du logger ind i BF2 om, at du har en unlock til rådighed. Alternativt kan du finde dine stats og unlocks in-game i dit Player Command Centre eller hvad helvede de kalder det.  Spørgsmålstegn

Og du får en unlock at bruge, for hver rank du stiger (https://ubar.bf2s.com/ranks.php). Det er så op til dig, hvilke våben du vil bruge dine unlocks på. De første ranks kommer nemt (hvis man spiller lidt intensivt på ranked servere), men efter 4-5 unlocks begynder det at kræve maaange point, før næste rank kommer, så tænk dig godt om, hvad du vil satse på. Blink Bare husk, at du også får unlocks ved at spille BF2:SF på ranked servere.

Jeg mente ikke at man skulle have en bestemt rang for at udløse et bestemt våben- men jeg fik ikke udtrykt mig klart nok. Igen det som Geddeth siger. Når man får en ny rang udløser det 2 unlocks, som er meget vigtige man ikke bare kaster efter et våben man syntes ser dumt ud. for er de point brugt så det ærgeligt sonny boy. men det gør så at det næste våben i det "træ" bliver næste i rækken man kan unlocke.
og til den.... Kan man ikke spille med global unlocks på serveren.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #56 Dato: 23. August '08 kl. 10:09 »

Tja nu hvor der er Spørg om diverse ting i den her thread så:

Hvordan er det muligt at få det ")&#!% Basic Knife award ting?

7 kills med knife i en bane? Det er krop umuligt >.<

"Leder efter target dummy to kill 7 times"
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #57 Dato: 23. August '08 kl. 10:12 »

Tja nu hvor der er Spørg om diverse ting i den her thread så:

Hvordan er det muligt at få det ")&#!% Basic Knife award ting?

7 kills med knife i en bane? Det er krop umuligt >.<

"Leder efter target dummy to kill 7 times"

Jeg melder mig IKKE frivilligt...  Tunge
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #58 Dato: 23. August '08 kl. 15:22 »

der er server kun med knife Tunge og server kun pistols.
det er rimeligt sjovt.  Blink

speedy



Tja nu hvor der er Spørg om diverse ting i den her thread så:

Hvordan er det muligt at få det ")&#!% Basic Knife award ting?

7 kills med knife i en bane? Det er krop umuligt >.<

"Leder efter target dummy to kill 7 times"
Logget
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #59 Dato: 23. August '08 kl. 15:38 »

Citat

Jeg melder mig IKKE frivilligt...  Tunge

Øv!

Og tak Speedy, må finde sådan en  Grin
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Sider: 1 [2] 3
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!