Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 21:39*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: N: Wanparty #11: Søndag d. 7. januar!  (Læst 4256 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 7. Januar '07 kl. 14:09 »

Oprindelig nyhed er her.: Wanparty #11: Søndag d. 7. januar!
« Sidste ændring: 19. Januar '07 kl. 13:33 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 8. Januar '07 kl. 11:37 »

Jeg tror vi kan konstatere at folk skal varsles lidt tidligere i fremtiden. Jeg spillede med mig selv i 45 minutter, og så loggede jeg af Sørgelig
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 9. Januar '07 kl. 14:55 »

Ja, det var temmelig kort varslet på mail og forsiden ... men kalenderen er altid opdateret, og det har været kendt siden før jul at næste event først var i søndags .. såeh, jeg tror folk bare var out-of-office .. inklusive mig selv... Rullende øjne
Logget

Keep It Simple.
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #3 Dato: 10. Januar '07 kl. 10:45 »

Har været lidt AFK de sidste par uger. Har endelig fået løst problemet med mit grafikkort, men jeg mangler stadig at få PoE2 til at virke og jeg venter på at nierle media afsender 300 blanke skiver til mig, så jeg kan få tømt mine harddiske nok til at jeg kan få installeret UT2k4 igen. Så er jeg klar til at rulle. Burde være done inden mandag aften.
Logget

Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 10. Januar '07 kl. 15:18 »

...og jeg venter på at nierle media afsender 300 blanke skiver til mig, så jeg kan få tømt mine harddiske nok til at jeg kan få installeret UT2k4 igen.

Du ved godt at UT ikke fylder 300 skiver, ikke? Tunge Tror du ikke mindre kunne gøre det? Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!