Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 14:03*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #50: UT2004 Ins@ne Online!  (Læst 3857 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 4. September '07 kl. 12:07 »

Wanparty #50: UT2004 Online!


Næste event:
torsdag d. 6. september kl. 20:00!

Vi prøver denne gang at hoppe på en vild server som Bestefar345 og Grandt fandt i lørdags, [EZE] Ins@ne Server. Serveren kører et mod ved navn Ins@ne (sjovt nok). Der er ikke noget specielt at downloade, alt skulle gerne blive pushet automatisk. Det kan dog tage en del tid første gang man logger på, for der er ret mange pakker.

Selve mod'et er, som navnet antyder, ret vanvittigt. Der er kun én spiltype, Deathmatch. Hele spillet er speedet op i forhold til standard, så man løber væsentligt hurtigere end man plejer. Derudover er der nogle vilde våben, samt diverse bonuser der kan samles op. Man finder ret hurtigt ud af hvad der er hvad, så jeg vil ikke gå i detaljer med alle våbnene og bonuserne, men blot give et par eksempler.

Det standard våben alle starter med (hvad der svarer til en Assault Rifle i standard UT2004), er en ultrahurtig, ultrapræcis submachine gun med sniper scope (se billedet). Der er ét andet våben der måske bør forklares på forhånd. Det ligner en tegneserieudgave af et sæt mandlige kønsorganer, og skyder med, nå ja, hvide klatter. Effekten af det er ret interessant. Hvis man bliver ramt, mister man alle sine våben, og er således et let bytte indtil man får samlet et nyt våben op.
Det er konceptet, i korte træk. Vi hopper nok tilbage på vores egen server på et tidspunkt (Ins@ne mod er så hæsblæsende at man trænger til noget mere stille og roligt efter et stykke tid) til almindelig fri mapvoting.
Spørgsmål, kommentarer og trusler om bøllebank kan som altid gives i forum:

PS: Passwordet på WanParty serveren (hvis vi ender dér) er denne gang "hotblack".
« Sidste ændring: 4. September '07 kl. 12:16 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
TerminatorDK
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 14



« Svar #1 Dato: 4. September '07 kl. 14:18 »

Sig mig ska vi nu spille igen!!!! Grin
Jeg skal lige høre dig hvad jeg skal downloade i UT downloads
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 4. September '07 kl. 14:56 »

Jeg tror da ikke du skal downloade noget, Terminator. Du kom da ind på Ins@ne serveren i lørdags, så vidt jeg husker?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!