For mit vedkommende gik luften bogstaveligt talt af ballonen henover sommeren.
Den korte version er at jeg blev syg, og fik svært ved at trække vejret (minus 35% lungefunktion). Jeg har kørt i absolut lav-energi mode siden august, [indsæt valgfri selvmedlidenhed og ynk her] og har været nødt til at bruge kræfterne på at passe mit arbejde og hverdagen.
Hvis det er nogen trøst, så får jeg slet ikke spillet noget i øjeblikket, det er skam ikke fordi jeg er træt af Wanparty eller har forladt jer til fordel for nogle andre, jeg har syltet næsten alle mine forpligtelser og fritidsinteresser på lige vilkår.
Dertil kommer at vi typisk kun var 4-5 spillere til de fleste events, og ikke altid på een gang.
Som Geddeth ganske rigtigt skriver er det fede ved konceptet at man kan droppe ind og spille med uden at skulle binde sig til alt muligt, meen 4 mand er i underkanten til et teambaseret spil som f.eks BF2. Jeg har endda prøvet at spille 1 on 1 med Wishbone på et 32 player map i en times tid. Gameplayet bliver lidt ødelagt når man ligefrem er nødt til at aftale på forhånd hvor man skal mødes og pløkke hinanden...
Egentlig synes jeg at websitet fungerer ok, alt efter hvad man bruger det til. Som bulletin board til annoncering af events er det helt ok, som et socialt sted med lidt chat eller hvem-er-på-nu, måske mindre godt. Jeg tror det største problem er at vi er kørt lidt fast i de samme spil, vi kører meget de samme map rotations, som vi nærmest kan på rygmarven.
En mangfoldighed af spil giver en masse arbejde til admins, det ved jeg, men både UT og BF har jo muligheder for mods og udvidelser
som vi måske skulle dyrke noget mere.
Anyway, jeg håber at få lidt mere overskud til at spille med WanParty igen, og glæder mig til at se hvad i finder på.
Peace, Quantumfan