Jeg var en tur i indhegningen... og så blev det mørkt... jeg tænkte jeg var i sikkerhed... men øh... ikke så sikker som jeg havde håbet... spiders kravler nemt over... og der var adskellige uvenlige fyre der hoppede rundt udenfor... talte lige før screenshot 9 stk samlet i billedet... puha det var en lang nat...
Nå men senere på dagen begik jeg mig på en lille opdagelses tur (havde ikke fået spænding nok)... 1½ dagsmarch hjemmefra fandt jeg lidt clay... det viste sig at der var en del sandstone omkring, så jeg etablerede en lille produktion derude, så sand blev til sandstone og sandstone blev hakket op! Jamen hov... lige ved siden af min udgravning var der en enkelt lille clayblock synlig fra overfladen... jeg gravede lidt omkring den... og det viste sig kun at være toppen af isbjerget... 68 clayblocks samlet i én klump. 272 portioner clay... Nice! Det endte med at jeg havde samlet så meget sandstone, brickblocks og uld at jeg ikke kunne slæbe det hele hjem... Så til den eventyrlystne, så ligger der stadig lidt derude... ur, spand, lidt iron, nogle sandstone, en minecart (jeg havde glemt at smide derhjemme) og diverse andre småting venter mod vest!