Tak for den varme velkomst
Ja jeg tror i kan diskutere videre herfra og til juleaften
For lige at fortælle lidt om mig og UT:
Jeg spiller kun UT3, selv om jeg har også spillet; UT99, UT2003. UT2k4.
UT99: I det gamle Unreal var min stærkeste force helt klart mit aim, og derfor var Sniper rifle og Shockrifle blandt mine favoritter, og bland mine favorit maps kan jeg da nævne, Deck16][ (SURPRISE
) Morpheus, StalwartXL.
UT2003 & UT2k4: I disse 2 spil prøvede jeg at udnytte muligheden for double dodge, og wall dodge. Jeg udviklede min spillestil meget gennem disse 2 års tid. Jeg begyndte at bruge meget Rocket Launcher. Lightening gun var ganske forfærdelig, så jeg holdte stadig fast i min Shock Rifle. Favorit map var nok Antalus.
UT3: Idag spiller jeg langt mere agressivt end jeg var vandt til at gøre. Jeg udnytter enhverv mulighed for wall dodging og min aller stærkeste force er helt klart evnen til at forudsige. (Prediction skills, som det så flot hedder) Mine favorit våben er helt klar Rocket Launcher, Bio Rifle og ShockRifle, og double Enforcer! Mine favorit maps er: Heatray, Deck, Biohazzard.
Jeg ser frem til at game med jer
Laver vi så nogle teams, eller spiller vi bare FFA?
Vedr. teamspeak, så har jeg ødelagt begge mine Sennheisser headset, så lige nu har jeg ingen mikrofon.
Det minder mig da lige om hardware! Her er mit grej:
Antec P182 kabinet, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel Q6600, 4GB Xtreme ram, XFX Geforce 8800GTS, 74GB Western Digital Raptor (Vertikalt monteret i gyro-ophæng), DinoVo Edge Tastatur, Intellimouse 3.0 2.nd edition (Har spillet med den siden år 2000, og har slidt ca 7 af dem op.) Sharkoon Black edition Mousemat. Samsung 206BW 20.1"
Ang. mus og mussemåtter, så har jeg prøvet ALT, FunC1030, X-mat, Steelpad, Icemat....dem alle.. og mus der har jeg prøvet Logitech G9, Microsoft Sidewinder (den nye). Logitech G5, 518, samt de to nyeste fra Razor. Hvilket minder mig om at jeg har en HELT ny Razer Lachesis mus hvis der er nogen der kunne være interesseret i sådan en (passer ikke til min hånd).
Det var vidst lidt om mig!
Ser frem til at game med jer gutter!
//renz.dk