Wanparty.dk

Wanparty.dk

23. November '24 kl. 05:22*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #93: Point of Existence 2  (Læst 4296 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 20. Maj '08 kl. 22:23 »

Wanparty #93: Point of Existence 2

Det blev igen tid til BF2:Point of Existence 2. BF2-serveren har flyttet hardware siden sidste event, men det burde ikke betyde nogen ændringer.

onsdag d. 21. maj kl. 20:00!

Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).
Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Svar #1 Dato: 22. Maj '08 kl. 07:46 »

Hvis nogen skulle være nysgerrige, så er her en graf over CPU-forbruget på den nye server under eventet i går:

Altså ikke noget værd at snakke om.  Cool

Var der nogen, som oplevede lag da vi spillede igår? I BF2 betyder netværkslag næsten altid, at man får en besked midt på skærmen om "There is a problem with your connection". Alternativt kan man opleve problemer med at affyre våben og hoppe og den slags. Der er næsten aldrig "teleporting" som man ser det i UT2004.

Jeg selv havde massiv grafiklag på det sidste map, men jeg tror det var en kombi af, at Windows var i gang med at downloade opdateringer, og at det map bare ikke var særlig godt optimeret, dvs. krævede en del flere ressourcer end de andre maps. Generelt er PoE2 i øvrigt lidt mere krævende end standard BF2.

Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #2 Dato: 22. Maj '08 kl. 15:33 »

Det eneste jeg som sådan, ud over at dø en masse gange, oplevede var at jeg nogle gange ved affyring af anti-personel-styret ikke så nogen raket... men de ramte da enkelte gange alligevel...  Rullende øjne Pyha... Men ellers ikke nogen mærkbar forskel fra den gamle server...  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Quantumfan
WanParty Medlem

Beskeder: 99

« Svar #3 Dato: 23. Maj '08 kl. 12:42 »

Jeg oplevede at det kørte fint, den meldte kun problemer med forbindelsen i eet splitsekund på sidste map. Det ser ud til at køre ret godt for de der tyskere.
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: