Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 17:39*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Crysis problem  (Læst 9234 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Dato: 18. Januar '08 kl. 15:56 »

Hej folk,

Så er jeg i gang med Crysis, og manner hvor er det fedt. Jeg har dog et lille problem. Jeg sidder fast. Ikke fordi der er noget jeg ikke kan klare, men fordi jeg ikke har flere objectives.

Jeg er i gang med 2. mission: "Recovery". Jeg har lige fundet gidslet. Så får jeg at vide at der er 2 tanks på vej ind i byen, og at jeg skal tage mig af dem. Så løber jeg op på taget, skifter til en missile launcher og nakker den ene tank. Så løber jeg ned og henter en ny missile launcher, løber tilbage op på taget og nakker den anden tank. Så siger den at det objective er completed, men jeg får ikke noget nyt objective, og ingen meddelelser fra mine buddies. Jeg prøver at løbe ned til Psycho som stadig står nedenunder med gidslet, men han står bare og står. Jeg ved ikke hvad jeg skal nu. Om jeg bare skal prøve at udforske banen, og håbe på at noget bliver triggered på et tidspunkt, eller hvad.

Er der nogen af jer andre der er stødt på dette problem?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #1 Dato: 18. Januar '08 kl. 16:24 »

Jeg sad... hvis det ikke lige hedder sidder (efter geninstallering) fast samme sted... Fandt noget på nettet... google du ved... den der alille frækkert... noget med man skulle... mener det er nordpå... men i al fald hen til vandfaldet... ude af byen... så skulle næste mission starte... men kan heller ikke få det til at virke... så ved ikke hvordan...

Jeg har hørt en fugl synge (bestefar) om at Piet har gennemført et par gange... Så prøv lige at hør ham...  Blink Og lad lige svaret sive...  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 18. Januar '08 kl. 19:53 »

Hej
I er godt nok dygtige.
Der er et lille kort i venstre hjørne følg efter den grønne plet, der er en masse soldater der må miste livet under vejs den næste bane hedder relice, var det vist den hed.
wishbone du må da prøve at spille med os andre online.
Jeg kan over hovedet ikke spille singelplayer, er ikke god nok.
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #3 Dato: 18. Januar '08 kl. 20:00 »

Det er meget godt altsammen, men eftersom jeg jo ikke får noget nyt objective, har jeg heller ingen grøn plet på minimap'et Sørgelig
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #4 Dato: 18. Januar '08 kl. 21:08 »

Det er meget godt altsammen, men eftersom jeg jo ikke får noget nyt objective, har jeg heller ingen grøn plet på minimap'et Sørgelig

Samme her!  Græder
Logget

bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 18. Januar '08 kl. 21:11 »

hej Igen
Så er du ikke færdig endnu, du mangler nok at slå nogle flere ihjel.
Du for nok stører problemer med en helikopter i fortsættelsen. Smiley
Venlig hilsen bestefar
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #6 Dato: 18. Januar '08 kl. 21:22 »

Hej igen
Ved vandfaldet"lille" er der en tunnel der skal i igennem; men ikke før i bliver ledt der hen af den grønne plet på mini mapen.
« Sidste ændring: 19. Januar '08 kl. 00:56 af bestefar » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #7 Dato: 19. Januar '08 kl. 14:02 »

Hej igen
Ved vandfaldet"lille" er der en tunnel der skal i igennem; men ikke før i bliver ledt der hen af den grønne plet på mini mapen.

Men hvordan får du prikken til at ændre sig???
Logget

Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #8 Dato: 19. Januar '08 kl. 18:40 »

Vi er ikke de eneste som er rendt ind i dette problem:

https://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?pid=305229#p305229

Uheldigvis lader det ikke til at der er en entydig løsning støt
Logget

- Douglas Adams

bestefar345
Gæst
« Svar #9 Dato: 20. Januar '08 kl. 11:42 »

Hej igen
Det ser ud til at i er alt for dygtige, det går for stærk frem ad eller for hurtig, ta en slapper og bliv skudt nogle gange. Humørgrin
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #10 Dato: 20. Januar '08 kl. 12:53 »

Hej igen
Det ser ud til at i er alt for dygtige, det går for stærk frem ad eller for hurtig, ta en slapper og bliv skudt nogle gange. Humørgrin

LOOOL
Logget

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #11 Dato: 20. Januar '08 kl. 12:57 »

Hej folk,

Så er jeg i gang med Crysis, og manner hvor er det fedt. Jeg har dog et lille problem. Jeg sidder fast. Ikke fordi der er noget jeg ikke kan klare, men fordi jeg ikke har flere objectives.

Jeg er i gang med 2. mission: "Recovery". Jeg har lige fundet gidslet. Så får jeg at vide at der er 2 tanks på vej ind i byen, og at jeg skal tage mig af dem. Så løber jeg op på taget, skifter til en missile launcher og nakker den ene tank. Så løber jeg ned og henter en ny missile launcher, løber tilbage op på taget og nakker den anden tank. Så siger den at det objective er completed, men jeg får ikke noget nyt objective, og ingen meddelelser fra mine buddies. Jeg prøver at løbe ned til Psycho som stadig står nedenunder med gidslet, men han står bare og står. Jeg ved ikke hvad jeg skal nu. Om jeg bare skal prøve at udforske banen, og håbe på at noget bliver triggered på et tidspunkt, eller hvad.

Er der nogen af jer andre der er stødt på dette problem?

Jeg tror jeg har løst mysteriet... Lige før man kommer til byen er der en komandopost der spærer vejen... der holder en lastbil på den modsatte side... men prøv ikke at fortsætte den vej (gerne smadre dem alle, så du kan få våben)... går du op til højre (til venstre hvis du går tilbage) inden vejspærringen kommer du op til en post hvor du kan downloade kooridinaterne til gidslet... Når det er gjort kan du gennemføre... Har jeg netop gjort... og er nu kommet vidre...

Håber forklaringen er til hjælp...
Logget

Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #12 Dato: 20. Januar '08 kl. 15:34 »

Jeg tror jeg har løst mysteriet... Lige før man kommer til byen er der en komandopost der spærer vejen... der holder en lastbil på den modsatte side... men prøv ikke at fortsætte den vej (gerne smadre dem alle, så du kan få våben)... går du op til højre (til venstre hvis du går tilbage) inden vejspærringen kommer du op til en post hvor du kan downloade kooridinaterne til gidslet... Når det er gjort kan du gennemføre... Har jeg netop gjort... og er nu kommet vidre...

Håber forklaringen er til hjælp...

Øhm... Jeg kan ikke helt visualisere det, men jeg skal prøve at finde det. Jeg gik heller ikke ind i byen via broen/kommandoposten, men sneg mig langs klippevæggen med vandfaldet. Måske er jeg gået glip af noget. Jeg mener nu at jeg har downloadet koordinaterne allerede. Men nu får vi se...
Logget

- Douglas Adams

Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: