Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 19:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: BF2? WW2? FH2!  (Læst 6975 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 12. December '07 kl. 14:05 »

BF2? WW2? FH2!

Sherman II (M4A1)
  Der er vist ingen tvivl om, at Battlefield 1942  er kongen over alle Battlefield-spil. Personligt er jeg er overbevist om, at en af årsagerne til, at BF1942 er et af de bedste (hvis ikke det bedste) multiplayer FPS, er at det foregår under 2. Verdenskrig.
Hvem husker ikke mødet med Omaha Beach på D-dag, hvor tyskerne uhæmmet sendte en regn af maskingeværild ned over stranden, mens man håbløst forsøgte at kæmpe sig op til de fjendtlige skyttegrave og bunkere. Eller de fantastiske søslag på Iwo Jima, hvor ubåde, destroyere og hangarskibe kredsede om øen og hinanden i en næsten ballet-agtigt magtdans (ja - man kunne sejle dem allesammen!).  For ikke at tale om de suværene slag på de åbne sletter i Nordafrika, hvor endeløse rækker af Sherman kampvogne, B-17 bombefly og tyske Stuka'er måtte lade livet som skrot i ørkenens varme sand, mens vi sad ved tastaturet og råbte og skreg og lo og bandede og blev underholdt i timer efter timer. Selv i dag, 5 år efter udgivelsen er der stadig lige nu 1596 BF1942-spillere online.

Fairey Swordfish
Og så en dag kom BF2. Ak ja. (Ej ok, så kom BF Vietnam, men det var mest bare en patch med god musik til). Gameplay'et var uendeligt meget mere raffineret, men for h*lvede hvor kørte det dårligt (og det gør det jo stadig for mange spillere). Hvis bare ... hvis bare der fandtes en blanding af BF2 og BF1942 ... med en engine hvor småfejlene er rettet ... med squad-baseret gameplay ... og en masse nye maps ... som foregår under 2. verdenskrig ...
 Men VENT! Det er jo tilfældigvis lige præcis, hvad Forgotten Hope 2 er blevet til!

Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 194

WanParty Ex-Admin

« Svar #1 Dato: 12. December '07 kl. 17:19 »

Og her.... fem hele år senere er du stadig (også) en nøb til alt hvad der hedder BF1942  Sørgelig

Her hentyder jeg (mest) til din bemærkning om de noget så fantastiske søslag som vi alle deltog i på Iwo Jima...
... hvor der ikke var nogen af delene.

Hvad du sikkert prøvede at sige, hvis du prøvede at sige det rigtige i din ellers rigtigt rigtige artikel var at; "Eller de fantastiske søslag på Midway, hvor ubåde, destroyere og hangarskibe kredsede om øen og hinanden i en næsten ballet-agtigt magtdans (ja - man kunne sejle dem allesammen!)."
^^ Hvis ovenstående var formuleret således også i din ellers rigtigt rigtige artikel ville du ikke få følgende på dit noget så pæne navn:

Nøb!  Kys

PS: Du kunne også mene Guada Canal men der var jo selvfølgelig ingen carriers selvom der var flyvemaskiner (som du heller ikke dengang kunne flyve) <3

PSPS: Gief moar BF:V!!!
Logget

Spiller lige nu:
Quantumfan
WanParty Medlem

Beskeder: 99

« Svar #2 Dato: 12. December '07 kl. 20:12 »

"I have this steel plate in my head. I got it at Okinawa, or was it Little Big Horn? uhm, the one without the Indians..."   Grin

Anyways, det ser RIGTIGT godt ud det her. Glæder mig.
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #3 Dato: 12. December '07 kl. 21:16 »

Hvad du sikkert prøvede at sige, hvis du prøvede at sige det rigtige i din ellers rigtigt rigtige artikel var at; "Eller de fantastiske søslag på Midway, hvor ubåde, destroyere og hangarskibe kredsede om øen og hinanden i en næsten ballet-agtigt magtdans (ja - man kunne sejle dem allesammen!)."

Oh, well EXSQUEEZE ME for ikke at have min BF-geografi tatoveret på underarmen! 

PS: Du kunne også mene Guada Canal men der var jo selvfølgelig ingen carriers selvom der var flyvemaskiner (som du heller ikke dengang kunne flyve) <3
Guada Canal? GUADA CANAL?! What friggin' PLANET do you live on, you oxymoronic klaphat!

PSPS: Gief moar BF:V!!!
Endelig noget vi kan blive enige om. Hvornår skal jeg flå det ned fra hylden og installere? Og ditto BF1942.
Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #4 Dato: 12. December '07 kl. 22:57 »

Flere FH2 videoer her:

https://www.youtube.com/user/ctz99
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 194

WanParty Ex-Admin

« Svar #5 Dato: 16. December '07 kl. 12:38 »

Så er den i hvert fald ude på Boomtown

Har hentet den, men det eneste den gav mig var en frosen maskine så jeg har ikke engang kunne afprøve moddet endnu  Græder
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

Beskeder: 972

« Svar #6 Dato: 16. December '07 kl. 13:43 »

Bliver vi ikke nødt til at prøve det i dag??? Har hentet 40 % pt.... så om en lille time håber jeg det er installeret...  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
minifreak
WanParty Medlem

Beskeder: 164

« Svar #7 Dato: 16. December '07 kl. 13:59 »

lyder cool går fluks igang.....
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #8 Dato: 16. December '07 kl. 14:12 »

lyder cool går fluks igang.....

I gang med hvad???  Chokeret

Grin Grin Grin Grin Grin
Logget

minifreak
WanParty Medlem

« Svar #9 Dato: 16. December '07 kl. 14:18 »

installere det sgu da.....hmm den vil ikke spawne.....skod
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #10 Dato: 16. December '07 kl. 15:40 »

Har hentet den, men det eneste den gav mig var en frosen maskine så jeg har ikke engang kunne afprøve moddet endnu  Græder

Hvornår frøs den? Under installationen, eller inde i selve spillet?

.. det kører i øvrigt på WanParty-serveren.
« Sidste ændring: 16. December '07 kl. 15:42 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem

« Svar #11 Dato: 16. December '07 kl. 16:31 »

Hvornår frøs den? Under installationen, eller inde i selve spillet?

.. det kører i øvrigt på WanParty-serveren.

Man kan ikke spawne på wanparty serveren... og TS er vist også død...  Græder
Logget

minifreak
WanParty Medlem

« Svar #12 Dato: 16. December '07 kl. 21:54 »

Hey der
Nej den fryser ikke , man kommer bare ikke længere end til at vælge våben....
Man respawner ikke.
sidder bare der og kigger på den tæller ned fra 15 til 0 og så sker der ikke en pind mere.
Håber det er svar nok.
De andre servere fungerer fint.
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

« Svar #13 Dato: 16. December '07 kl. 22:46 »

Man kan ikke spawne på wanparty serveren... og TS er vist også død...  Græder

TS er fikset. FH2-serveren kigger jeg på nu.
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: