Det er venligt af dig at tænke på de omkostninger, der er forbundet med at drive WanParty.dk. Det
tager tid og koster da givetvis også lidt penge (strøm, nettrafik, osv) - men det har jeg ikke regnet på. Men det er jo ikke anderledes end så mange andre hobbyer - og WanParty
er en hobby - for alle de, der er involveret i at drive sitet.
Som jeg har sagt før, så ser jeg hellere, at det økonomiske støtte bliver givet ved særlige arrangementer, hvor der skal gøres en ekstra indsats - f.eks. ved et fremtidigt LANparty. Der kan det blive nødvendigt med brugerbetaling for at vi alle kan få en god oplevelse.
Men støtte i det hele taget er der intet i vejen med. Hvis du - og andre - vil gøre mere for WanParty.dk, så synes jeg det bør ske ved fortsat at sprede ordet til dem du kender, deltage i afstemningerne og følge med i forummet, så vi kan blive bedre til at pejle os ind på, hvordan WanParty skal fortsætte.
Personligt så jeg gerne, at folk er mere åbne om, hvad de synes er godt og skidt ved WanParty.dk og de enkelte events, men når der ikke klages over noget, så kan jeg jo helle ikke klage
Så kort sagt: ingen penge, men flere ideer og mere feedback, tak :-)