Wanparty.dk

Wanparty.dk

21. November '24 kl. 20:07*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Status for weekenden  (Læst 4560 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 1.091

« Dato: 27. August '07 kl. 22:54 »

Status for weekenden

For de, der ikke var til stede ved aftenens jubilæums-event, er her en lille opsummering af, hvad der gik for sig.

Nyt logo og slogan
Som man nok har bemærket, så er vores gamle, gule omvendt-McDonalds-ripoff-W blevet omdannet til et 3-dimensionelt, super-strømlinet, techno-grønt og top-symmetrisk, triangulært "W", som farvemæssigt og stilmæssigt nu danner grundlag for alle fremtidige grafiske produktioner for WanParty. Det er designet og produceret af Wishbone, så al respekt og ros skal sendes i den retning Cool

Derudover har admin-holdet også summet omkring et nyt (og originalt) slogan til hjemmesiden, og valget faldt altså på "Get your frag on!" - en WanPartyficering af det velkendte "Get your freak on" - som opstod i samarbejde mellem Datsun og Wishbone.

Nyt webdesign
Som man nok også har bemærket, så har hjemmesiden og forummet fået et grønt pift, og forsiden er blevet lidt bredere, for at gøre lidt bedre plads til de forskellige status- og infomoduler i højre side, og bare fordi der ikke er nogen gamere med respekt for sig selv, der bruger skærmopløsninger på 800x600 længere.

The WanParty Webshop
Endelig har vi som bekendt åbnet en webshop med lidt lir og mulighed for at realisere vores nye, fede logo på noget kluns. De første 3-4 bestillinger er allerede gået igennem, så bare kom i gang. Mere info i denne newspost.

1on1 UT2004 turneringsresultater

Og endelig kommer så en opsummering af den famøse jubilæums-UT2004-1on1-turnering.
Turneringen blev afviklet via et såkaldt double-elimination turneringssystem, som gjorde at taberne af de første runder stadig havde mulighed for at kæmpe sig op til finalen via den såkaldte Lower Bracket. De indledende runder blev spillet mellem top- og bundseedede spillere fra WanParty's UT2004 statistik  (seedet efter Efficiency), og i 7. kamp blev KenZoe således sendt til Lower Bracket-delen af turneringen, hvorfra han kæmpede sig op til finalen mod Wishbone, som han desværre tabte 3-2.

Den samlede stilling, baseret på antal vundne vs. tabte kampe bliver således:
PlayerK    V    T    Total
Wishbone440
4
Kenzoe532
1
Bestefar345321
1
Geddeth422
0
Datsun / Grandt312
-1
Quantumfan / AvengingAngel   202
-2

Quantumfan havde desværre en del tekniske problemer, og hans resultat må derfor tages med dette forbehold. Der er dog ingen tvivl om, at turneringen var en stor success, og at vi derfor regner med at gentage den, omend i en lidt forfinet udgave, i fremtiden.
« Sidste ændring: 29. August '07 kl. 11:41 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*

Beskeder: 844

"Maybe if we build a giant, wooden badger..."

« Svar #1 Dato: 27. August '07 kl. 23:25 »

Jeg synes KenZoe bør skifte navn til Nostradamus. Han sagde allerede før vi startede turneringen at han og jeg ville mødes i kamp nr. 7 og kamp nr. 13
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams

Quantumfan
WanParty Medlem

Beskeder: 99

« Svar #2 Dato: 28. August '07 kl. 19:09 »

By Grabthars hammer, by the sons of Warwan, I shall be avenged! (lortefirma...)  Rullende øjne

Jeg kommer til at skifte ISP så jeg kan forsvare mig lidt bedre. jeg kan dog ikke undlade at bemærke at jeg ikke længere er indehaver af "fell into lava"-awarden.  Grin
« Sidste ændring: 28. August '07 kl. 19:19 af Quantumfan » Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: