Wanparty.dk

Wanparty.dk

27. April '24 kl. 15:27*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Logitech G15 Monitor / Vista  (Læst 5892 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lazyboy
WanParty Medlem
**
Offline Offline

Beskeder: 33



WWW
« Dato: 31. Marts '07 kl. 20:02 »

Hey gruppe... !!  He he...

Vi er sikkert kun et par stykker der forløbig kan dele lidt viden omkring VISTA !!

Problem.. Jeg kan ikke se CPU performance på min monitor, når jeg spiller BF2.. !!   Eller snare.. Jeg kunne ikke se det !
Og fandt så dette forum på nettet.... https://www.g15forums.com/forum/

Navigate to C:\Program Files\Common Files\Logitech\LCD Manager. Right click on LCDClock.exe (yes, the Clock applet also does the Performance info), and select Properties. Go to the compatibility tab, and tick 'Run this program as an administrator'. Now reboot.

Og det virker !!!!

Lazy   

Logget

NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI-  Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator -  WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
minifreak
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 164



« Svar #1 Dato: 27. December '07 kl. 18:10 »

fedt keyboard kan jeg kun tilslutte mig....sammen med logitech g9 så kører det sgu
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 3. Januar '08 kl. 07:51 »

Hej
Har ikke så fint et tastatur.
Men har prøvet cpu belastning når jeg spiller UT3, den ligger på 42 til 52%
Det er taget med Windows jobliste
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!