Wanparty.dk

Wanparty.dk

1. Maj '24 kl. 23:50*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT2004 XMAS-event! Fredag d. 26/11-2021 kl 20!  (Læst 6820 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 22. November '21 kl. 15:24 »

Yes, du hørte rigtigt - Wanparty.dk er dukket frem fra sit støvede skjul på loftet for at julehügge med jer her i 2021!

Vi er ved at klargøre serveren til masser af sjav med Low Gravity, Redeemeren, nissehuer og julepakker og julemusik - og måske endda en RipJack og noget ONS-SPAMBOX

Eventet foregår på fredag d. 26/11-2021 kl. 20:00

Du skal ikke høre et ondt ord fra nogen hvis du ikke lige har UT2004 installeret, men det er nemt - du skal bare bruge følgende:

Obligatorisk

Disse pakker forbedrer oplevelsen:
  • Wanparty.dk Julemusik, 44 MB, download her og udpak til C:\Programmer (x86)\UT2004\, eller hvor du nu har spillet installeret.
  • Wanparty.dk Modeller & Voice Packs, 87 MB, download her og udpak til C:\Programmer (x86)\UT2004\, eller hvor du nu har spillet installeret.
  • Widescreen-fix, læs Wishbone's post: https://wanparty.dk/index.php?topic=1082.0

Vi har allerede en Discord server online, den skal du joine på fredag for at deltage: Discord invite-link. Men allerede nu kan du sikkert finde mange af dine gamle venner fra dengang  Grin

På fredag kl. 20 åbner vi for XMAS-serveren og melder kodeordet ud til alle på Discord.

VI SES TIL JULEHÜGGE!

« Sidste ændring: 4. December '21 kl. 21:16 af Dr. Phil » Logget

Keep It Simple.
elgsdyr
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 64



« Svar #1 Dato: 23. November '21 kl. 16:15 »

Det lyder sjåw! Hvis ikke jeg er til noget familietamtam den dag, så vil jeg da meget gerne deltage.  Grin
Logget

Yours etc.
:b00m:Elgsdyr aka Torsten Balle Koefoed

https://www.elgsdyr.dk                    
https://www.b00m.dk
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #2 Dato: 23. November '21 kl. 17:31 »

Hvor ville jeg gerne komme og nakke jer alle sammen...  Tunge

Desværre er der andre ting planlagt. Men håber da at få muligheden en anden dag.  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 23. November '21 kl. 21:58 »

Hvor ville jeg gerne komme og nakke jer alle sammen...  Tunge

Desværre er der andre ting planlagt. Men håber da at få muligheden en anden dag.  Grin

Haha, ja der er også mange der gerne ville nakke dig. Men det må blive næste gang  Cool
Tænker der er tid til en omgang mere inden året er omme  Grin
Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #4 Dato: 28. November '21 kl. 16:34 »

Gmail valgte at gemme denne nyhedsmail under Promotions (som jeg ofte ignorerer), så jeg fik ikke lige set den i tide.
Jeg mener, jeg skal også lige have tid til x100 timers træningslejr hvis  jeg skal have en chance  Humørgrin

Raincheck ?
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #5 Dato: 1. December '21 kl. 21:29 »

Hey Quantum, ja det var surt at du ikke kunne være der. Vi var vist 9-10 stykker, både mange af de gamle folk - og også et par nye spillere. Så det var ret hyggeligt :-)

Men vi savnede også nogle stykker, f.eks. dig og Grandt, duser og KenZoe fra back when. Så det må blive næste gang - tænker ikke der går så længe.
Hvis du er på det dersens Facebook, så melder vi det også ud der, og ellers kan du tjekke ind på Discord og smide et par gif'er til os mens vi venter: https://discord.gg/YSpYpzG9z8
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!