Hej Wanfest,
Jeg savner jer og kan lide at se mig selv på skrift.
Så nu slår jeg to fluer og begynder at snakke spil, dagligdag og mit 'kører-på-tredivte-år'-gaming liv.
Uge 14 - Onsdag d. 3. april.I dag markerer min længste (og forhåbeligt sidste) pause fra WoW. Hele fem måneder har Blizzards drop hængt løst fra stativet uden at kunne finde plads i min arm!!
But 'Why u no Minecraft?'.jpgTjoh, jeg stoppede med at lege MC fordi med Tekkit (som var fantastisk), så var det som om, at
MINE-craft delen hurtigt forsvandt, når man ikke længere på nogen måde var afhængig af mining
En condenser og en eternal machine og pludselig var man ikke engang afhængig af quarries.
Og jo, jeg er fuldt ud klar over at meget af "end-game" er/var (næsten!) uopnåeligt uden en sådan maskine - og hvis det ligger op til det, hvorfor så ikke bruge det?
Det virkede bare - for mig - som en ikke aktiv /give, og vær ærlige: Hvad skete der egentlig med Tekkit serveren efter folk blev "gearet op"?
Har vi nogensinde fuldført at komme til Ender Dragon (i WP regi?)
Tror bare jeg jeg er/var til grave, udforske og survival delen tbqh.
/queue
YOGSCAST: Diggy Diggy Hole AnimationMen uden det, hvad bedriver man så tiden med?Man kan vel sige at jeg er imellem-titler-casual-gamer lige i øjeblikket. Med eksamenerne mindre end 1½ måned væk er det vel også fint nok.
Jeg blev færdig med SC2: Heart of the Swarm kampagnen efter en lille uge og har siden leget med (SP) achievements og den meget fine replay value som Blizzard fik proppet ind i titlen.
Jeg fulgte udviklingen (more like
indviklingen, amirite??
) af Sim City tæt, men valgte klogt nok at skippe det med dets DMR/Always Online helvede.
Virkelig årets skuffelse for mit vedkommende
Så har jeg samlet Dungeon Defender op igen efter en laaang pause, imens jeg følger udviklingen af forskellige indie titler (heriblandt Dungeon Defender 2!).
Dungeon Defenders 2 - There's a bit of DotA in your dungeon - PAX East 2013Dungeon Defender 2
Så hvis nogen vil lege lidt med igen (puffer Karina)
Ting jeg holder øje med:https://wollay.blogspot.dk/ Omtalt her på WP andetsted, og det virker som en evighed siden der er kommet nyt om denne ... "quaint" (underligt ikke at kunne finde et passende dansk ord
) titel.
Dota 2
Jeg "tør" ikke rigtig begynde på MP - da mine erfaringer med Dota og dets community var "anderledes".
Jeg ser overraskende mange videoer når jeg har 20+ minutter hvor der bare skal køre noget i baggrunden som jeg on/off kan følge med i.
Tror bare jeg mangler en lege kammerat til det tbh.
Well, that's it for now. Mere om mig - mig og mig (!) i næste uge.
/puts 40 quarters into Wanparty.dk