Wanparty.dk

WanParty => Nyheder => Emne startet af: Grandt på 16. September '09 kl. 17:58



Titel: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Grandt16. September '09 kl. 17:58
Husk næste BF2 Event:

(https://wanparty.dk/images/stories/BF/bf2-soldier-400px.jpg)
 

Lørdag d. 19. september kl. 20:00!

Klassisk Battlefield 2 - City maps!
 

KUN city maps

16 player maps

Ingen køretøjer

 

HUSK: Tilmelding i forum INDEN 24 timer før eventstart!!!

HUSK: Opdatér din Battlefield til version 1.50 - download patch her (https://wanparty.dk/index.php?option=com_weblinks&catid=19&Itemid=23)!

Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd (https://wanparty.dk/index.php?option=com_smf&Itemid=44&topic=240.0 mce_href=index.php?option=com_smf&Itemid=44&topic=240.0) (du skal logge ind).


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Grandt16. September '09 kl. 18:16
Jeg har opdateret og er med én eller 2 runder!  ;)


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Quantumfan17. September '09 kl. 16:28
Jeg er klar


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Wishbone18. September '09 kl. 13:35
Jeg kommer.


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Datsun18. September '09 kl. 14:34
Dito


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Linding18. September '09 kl. 17:20
Jeg er også på i morgen :)



Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: phinxen18. September '09 kl. 17:36
BF2 City maps!!! - Det lyder for godt til at jeg kan holde mig væk.

Vi ses i morgen;  ;) Så skal I sgu få kugler i nakken;   :D


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: teenage cowboy19. September '09 kl. 12:09
kommer måske


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Grandt20. September '09 kl. 03:51
Kune man ikke gøre et og andet ved den server??? Det er ved at være ret belastende med alt det lag og forbindelsesroblemer, som var et MASIVT problem ved gårsdagens event.  :o


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Wishbone20. September '09 kl. 10:57
Goddamn weird... I går kunne jeg bare ikke få patch installeren til at gøre noget som helst. I dag, efter jeg havde startet min maskine op, tænkte jeg jeg lige ville prøve én gang til. Den virkede første gang, og den startede med det samme ???

Så nu er min BF2 også patchet. Og hotfixet.


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Geddeth21. September '09 kl. 21:19
Kune man ikke gøre et og andet ved den server??? Det er ved at være ret belastende med alt det lag og forbindelsesroblemer, som var et MASIVT problem ved gårsdagens event.  :o

Jeg ville ønske jeg havde et positivt svar. Lige nu kan jeg kun beklage at den opfører sig som den gør. Og det er IKKE fordi jeg ikke har prøvet at gøre et og andet ved den server .. jeg har længe forsøgt at tweake OS'et og alt hvad dertil hører for at undgå lag. Men når vi har fine ping-tider og CPU'erne ikke er belastet, så er det sværere end som så at finde årsagen. Jeg prøver dog fortsat.

Udbyderen (Hetzner.de (https://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/eq4/)) tilbyder en ny type server (Core i7 920, 8GB DDR3) til samme månedlige pris som den nuværende (AMD X2, 2GB DDR2), men det koster EUR €149,- at flytte, og dem har jeg ikke på lommen lige nu. Men når jeg har, så skifter jeg - og så kan det være, det kan hjælpe (selvom det teoretisk set ikke burde).


Titel: Sv: BF2 Event #28: City maps!
Besked af: Grandt23. September '09 kl. 15:14
Ja det skulle da teoretisk ikke være selve maskinen det er galt med... men noget ER der galt... for de problemer vi havde med UT3, som der så ikke var nogen der ville spille, har nu bredt sig til alle de andre spil på serveren... så jeg er bare bange for, at hvis ikke der sker noget, så bliver wanparty mennesketomt...

Det er ikke billigt at skifte server bare for sjov... men må da sige det gik noget bedre da serveren stod i DK... ved så ikke om det kan ha' lidt med forbindelsen til "lagtbortistand" i at gøre... men det har vi jo før været inde på... og aldrig fundet svar... synes bare det er utroligt det bliver ved... og jeg er da ikke et sekund i tvivl om du har forsøgt en masse med den server for at få det til at fungere... men bare trist at det ikke er lykkedes at finde årsagen... for man kunne jo godt forestille sig at problemet blev flyttet med over på en anden server, hvis det hele bare blev flyttet, når det står samme sted...

Jeg håber det lykkes at finde en holdbar løsning... evt. med et medlems tilskud... det er før blevet foreslået, og afvist... men måske DET kunne hjælpe på at få noget brugbart stablet på benene...