Wanparty.dk

Wanparty.dk

6. Maj '24 kl. 17:32*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1] 2 3
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #108: BF2 - Chuck Norris-style!  (Læst 23539 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 18. August '08 kl. 21:02 »

Wanparty #108: BF2 - Chuck Norris-style!


Husk næste event i morgen:
tirsdag d. 19. august kl. 20:00!opfordring  fra flere WanParty-medlemmer (mig selv inklusive), så gør vi tingene lidt anderledes ved næste event. Det betyder følgende:
  • Hvert hold har sin egen kanal på TeamSpeak - sæt din TS op til at du kan skifte kanal på tastaturet, læs mere her
  • I pauserne mellem runderne kan man hoppe til BF2 lobby'en, hvor der er fuld håneret
  • Man kan også oprette yderlige kanaler på TS-serveren, hvis vi bliver så mange, at hver squad vil have sin egen kanal
  • Tjek din mikrofon inden eventet, så der ikke er knas med udstyret - mød evt. op lidt før kl. 20 for at teste sammen med os andre
  • INGEN commander - vi er ikke nok til det (og ikke klar til det!)
  • På hvert hold bør der oprettes min. een deling (squad), og delingsføreren bør aftale med sin deling, hvem der har hvilket kit  - man kan evt. skiftes undervejs
  • Medics og Supply-folk er VIGTIGE - beskyt dem og brug dem!
  • En Anti-tank, Supply og Medic som løber sammen kan være DØDSENSFARLIGE (Chuck Norris-style) mod især tunge køretøjer, hvis kommunikationen er i orden!
  • Brug Q og T-menuerne på tastaturet til at bede om ammo, medic, nye ordrer fra delingsføreren, spotte fjender, osv.
  • Prøv at følge din delingsførers kommandoer så hurtigt og effektivt som muligt (hint: tjek din minimap)
  • Hold dig til din delingsfører og beskyt ham - han er dit mobile spawnpoint, og bør altid befinde sig tættest på jeres aktuelle mål

Vi spiller på WanParty-serveren som vi plejer, og jeg håber vi kan blive i hvert fald til nogle 4v4-kampe - så sørg for at være der kl 20, så vi kan komme i gang med fraggeriet! Vi spiller disse maps:
  • Dalian Plant, 32-player
  • Mashtuur City, 16-player
  • Road to Jalalabad, 16-player
  • Sharqi Peninsula, 32-player
  • Kubra Dam, 16-player
  • Strike at Karkand, 32-player
Skulle vi (mod forventning) blive så få, at alt det ovenstående ikke giver mening, så har vi jo mulighed for at samle en squad på en server ude i verden og sparke nogle andres røv end hinandens.

Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).
« Sidste ændring: 19. August '08 kl. 10:04 af Wishbone » Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 19. August '08 kl. 22:43 »

Tak for en fabuløs fraggin' aften - 12 spillere fanget i knap 3 timer, det må være ny rekord, og betyde at noget var mere underholdende end det plejer Smiley

Men glem ikke at sige, hvad I mente var godt/skidt ved eventet her i tråden.

Jeg åbner:

* 1 runde per map (i stedet for 2)
* max 30 min per map (i stedet for ingen tidsmax)
* ingen 32-player maps?

Hygge!   Grin
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 19. August '08 kl. 23:16 »

Ja, tiden var et problem. Så lang skal en kamp ikke være. Til sidst sad man og tænkte "er det ikke snart slut?"

Jeg kunne godt tænke mig nogle lidt mere åbne maps også, så der er lidt mere afveksling, og lidt mere plads til at fræse rundt i vehicles. Især hvis der ikke er nogen fly eller helikoptere Tvær

Jeg kunne også godt tænke mig noget mere PoE. Om ikke andet fordi AA-installationerne dér er mere fair Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 20. August '08 kl. 05:25 »

Ja, tiden var et problem. Så lang skal en kamp ikke være. Til sidst sad man og tænkte "er det ikke snart slut?"

Jeg kunne godt tænke mig nogle lidt mere åbne maps også, så der er lidt mere afveksling, og lidt mere plads til at fræse rundt i vehicles. Især hvis der ikke er nogen fly eller helikoptere Tvær

Jeg kunne også godt tænke mig noget mere PoE. Om ikke andet fordi AA-installationerne dér er mere fair Blink

Fornemmer jeg du får hold i nakken af at kigge op???  Grin Humørgrin Grin Blink Tunge Rullende øjne Cool
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 20. August '08 kl. 08:30 »

Fornemmer jeg du får hold i nakken af at kigge op???  Grin Humørgrin Grin Blink Tunge Rullende øjne Cool

Næh, jeg er bare træt af at prøve at skyde en flyvende kampvogn ned med et pusterør. Det går ikke særlig godt. Især når lortet har et våbenarsenal der mageligt kunne undertrykke en mellemstor afrikansk nation.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #5 Dato: 20. August '08 kl. 08:37 »

På de baner vi spillede synes jeg ikke at de flyvende Afrikanske kampvogne er noget stort problem. Det er mere tiden og størrelsen på 32 player maps der er anstrengende. Man risikerer jo at løbe tør for smøger og kaffe på vej fra den ene ende af Mashtur til den anden  Tunge

Glæder mig til at prøve Chuck Norris Teams på POE
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #6 Dato: 20. August '08 kl. 08:49 »

Problemet ved kun at vælge 16-player udgaverne af banerne er, at der på de fleste ikke er flyvende kampvogne med, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt. Jeg fløj ikke i går, men er generelt glad for at hænge deroppe og kigge ned på pøblen (i de 30 sekunder, det varer inden jeg styrter ind i et palmeblad eller et reb).

Jeg synes nu heller ikke det var et problem at hive Lazyboy ned fra himlen med en Stinger/IGLA når jeg følte for det, men jeg var selvfølgelig også på hold med de to Flyboys From Hell(tm).

Men ved at vi skifter mellem 16 og 32-player maps (som i går), så er der dobbelt så mange tickets på de store maps, og altså tager de dobbelt så lang tid at komme igennem. Alternativet er at sætte antal tickets ned, men så varer de små maps kun 5 minutter. Men 1 runde per map er selvfølgelig nemt nok at sætte i værk.

Men ja, jeg ser også frem til PoE2, så det spiller vi næste gang. Der er kommet en v2.5 og et nyt, interessant map ("No Man's Land") siden sidst. Begge dele er til download her på sitet.
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #7 Dato: 20. August '08 kl. 08:54 »

Så må vi se om deres flares hjælper mod en stor motherfucker af en Gatling gun! Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #8 Dato: 20. August '08 kl. 10:07 »

Problemet ved kun at vælge 16-player udgaverne af banerne er, at der på de fleste ikke er flyvende kampvogne med, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt. Jeg fløj ikke i går, men er generelt glad for at hænge deroppe og kigge ned på pøblen (i de 30 sekunder, det varer inden jeg styrter ind i et palmeblad eller et reb).

Jeg synes nu heller ikke det var et problem at hive Lazyboy ned fra himlen med en Stinger/IGLA når jeg følte for det, men jeg var selvfølgelig også på hold med de to Flyboys From Hell(tm).

Men ved at vi skifter mellem 16 og 32-player maps (som i går), så er der dobbelt så mange tickets på de store maps, og altså tager de dobbelt så lang tid at komme igennem. Alternativet er at sætte antal tickets ned, men så varer de små maps kun 5 minutter. Men 1 runde per map er selvfølgelig nemt nok at sætte i værk.

Men ja, jeg ser også frem til PoE2, så det spiller vi næste gang. Der er kommet en v2.5 og et nyt, interessant map ("No Man's Land") siden sidst. Begge dele er til download her på sitet.

[sang]I believe I can flyyy....[/sang] ..klask, av !
Det kender jeg godt.

yay, ny bane  Grin
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #9 Dato: 20. August '08 kl. 13:43 »

De sjoveste kampe var nu når der ikke var nogle Choppers..For så skete der meget mere på jorden!
Og hvis du vil have gattelin cannon, Bf2 Special Forces --> Russians --> Tunguska.. pew pew død chopper (:
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #10 Dato: 20. August '08 kl. 16:20 »

uha det var fedt..  Grin tror da nok lige jeg fik lavet en god score der Cool
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #11 Dato: 20. August '08 kl. 16:24 »

Sorry guy's...  Græder Græder Græder

Men bliver altså nødt til lige at tørre øjnene... Har nu kæmpet mig gennem denne laaaaange tråd... med mavekramper...  *GGG*  Grin Humørgrin Grin


Nu har jeg da godt nok fået en ny titel, men føler så ikke helt den er berettiget...  Tvær Hvis man kiggede på statistikken til slut, så var Flyboys From Hell(tm) på en REN sidsteplads...  Chokeret Muligt den skrammelkasse har en fantastisk masse ammo, men F... den er nem at pille ned... Tror sq vi brugte ½delen af tiden på at flyve frem og tilbage for at reparere lortet... og MANGE gange nåede vi det ikke... takket værre FJENDERNE...  Chokeret

Jo det er sjovt at være i luften, når man kan nå uden om det første palmeblad...  Humørgrin Men nu er det jo bare så uhyggeligt sjældent (ja-ja... 2 event i træk) at vi får maps der tillader og har muligheden for brug af luftrummet... Selv om det ikke er meget man får udrettet deroppe, skal det da lige udforskes en gang i mellem... "Lidt" drengerøv er man vel stadig...

Jo det er måske de (den  Rullende øjne) samme der bliver ramt af DFAK (Den Flyvende Afrikanske Kampvogn), men mon ikke det så er dem der gør sig mest bemærket på mappet???  Rullende øjne Måske vi skulle spæde sammen til et camouflagetæppe og en nakke-skinne til de berørte...  Humørgrin

 Rullende øjne ::)Tror lige jeg skal ha' tjekket den der Gattle-fætter ud i snakker så positivt om... har vist aldrig været så heldig at møde den...  Chokeret



Man kunne skrive mange ting om gårsdagens event (hvilket der allerede er *GG*), men vil lige skrive mine synspunkter, så "Admin" kan få en fornemmelse for hvad "pøblen" ønsker!  Blink


Ud over det lag der var i sidste map, og de problemer der stadig er nogen der bøvler med på Teamspeak, synes jeg det kørte fint, rent teknisk!  Blink


Jeg synes:
Blanding af 16 og 32 player maps er fedt!
Der skal være en tidsgrænse, gerne 45 min, så man kan nå at lære banen at kende, inden man har tabt, samt at de små baner har så mange tickets at de ikke er slut på 5 min.
Hvis der skal være 2 omgange pr. map, skal der kun være ½ tid... + Teambytte, så man ikke spiller US 2 gange på samme map!
Der må gerne være maps, der ikke kun er by, åbent land er OK som afveksling!

Bare lige mit B7...  Blink


Nåe ja... når jeg samler ind til de handicappede (læs dem der skal bruge nakke-skinne), hvem samler så lige sammen til et håndvåben jeg kan bruge til noget, nu hvor jeg ikke må være i luften...  Grin Humørgrin Grin Standard våben STINKER... Jeg vil gerne kunne dræbe på 1 (ét) skud, uden at blive afsløret... Ved der er nogen der kan, så be' om!  Rullende øjne Smiley
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #12 Dato: 20. August '08 kl. 17:20 »

Standard våben STINKER... Jeg vil gerne kunne dræbe på 1 (ét) skud, uden at blive afsløret... Ved der er nogen der kan, så be' om!  Rullende øjne Smiley

Det er nok speedman du skal snakke med dér Blink Men ja, nogle folk sigter afsindigt godt. Jeg synes tit jeg tømmer et helt magasin i nogen på 2 meters afstand uden at det rører dem, hvorefter de skyder mig med 3 kugler, og så er jeg død støt På det punkt er der desværre nok ikke meget andet at gøre end at øve sig noget mere, men hvis nogen har nogle tips og tricks, vil jeg da også meget gerne høre dem Humørgrin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #13 Dato: 20. August '08 kl. 17:29 »

Kunne vi iøvrigt evt. arrangere et par "training sessions", hvor de lidt sløvere af os kan blive indført i nogle af spillets mere avancerede taktiske funktioner? Jeg tænker især på squad leader funktionerne, men der er sikkert andre ting som mange af os ikke udnytter godt nok.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #14 Dato: 20. August '08 kl. 17:32 »

jeg bruger mest L96A1 nå der skal snipes. Cool .  men M95 er rigtig god til og pille "fugle" Blink ned med.  
da den skyder lige igennem cockpitet Cool
Logget
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #15 Dato: 20. August '08 kl. 17:33 »

den er jeg da frisk på.. vi må da "bare" finde en dag til det

Kunne vi iøvrigt evt. arrangere et par "training sessions", hvor de lidt sløvere af os kan blive indført i nogle af spillets mere avancerede taktiske funktioner? Jeg tænker især på squad leader funktionerne, men der er sikkert andre ting som mange af os ikke udnytter godt nok.
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #16 Dato: 20. August '08 kl. 17:41 »

den er jeg da frisk på.. vi må da "bare" finde en dag til det

Kunne vi iøvrigt evt. arrangere et par "training sessions", hvor de lidt sløvere af os kan blive indført i nogle af spillets mere avancerede taktiske funktioner? Jeg tænker især på squad leader funktionerne, men der er sikkert andre ting som mange af os ikke udnytter godt nok.

Jeg vil også gerne lære...  Blink Manlger lige et par "småfinesser"...  Humørgrin At ramme f.eks...  Chokeret Ej rammer faktisk en masse, men kun med SKODvåben...  Tvær Hvordan vælger du våben, jeg har sq ikke noget at vælge mellem...  Græder
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #17 Dato: 20. August '08 kl. 17:56 »

jeg bruger mest L96A1 nå der skal snipes. Cool .  men M95 er rigtig god til og pille "fugle" Blink ned med. 
da den skyder lige igennem cockpitet Cool

Se, dét er så endnu et af mine problemer. Jeg aner ikke hvad nogen af våbnene hedder Tvær Jeg ved godt at der er forskellige sniper rifler, men da man aldrig har mere end én at vælge imellem, virker det ikke så relevant. Men de kunne nu godt have skrevet våbnenes navne ved siden af billederne. Bare så man ved hvad man snakker om. Jeg har aldrig tid til at kigge på beskederne oppe i venstre hjørne, undtagen når jeg er død. Så jeg hører et "bang" og så dør jeg, og kan så konstatere at en eller anden har skudt mig med en "BT14Q" eller noget lignende. Det bliver jeg bare ikke rigtig klogere af, for jeg aner stadig ikke hvad det er for et våben Spørgsmålstegn
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #18 Dato: 20. August '08 kl. 18:02 »

jeg bruger mest L96A1 nå der skal snipes. Cool .  men M95 er rigtig god til og pille "fugle" Blink ned med. 
da den skyder lige igennem cockpitet Cool

Se, dét er så endnu et af mine problemer. Jeg aner ikke hvad nogen af våbnene hedder Tvær Jeg ved godt at der er forskellige sniper rifler, men da man aldrig har mere end én at vælge imellem, virker det ikke så relevant. Men de kunne nu godt have skrevet våbnenes navne ved siden af billederne. Bare så man ved hvad man snakker om. Jeg har aldrig tid til at kigge på beskederne oppe i venstre hjørne, undtagen når jeg er død. Så jeg hører et "bang" og så dør jeg, og kan så konstatere at en eller anden har skudt mig med en "BT14Q" eller noget lignende. Det bliver jeg bare ikke rigtig klogere af, for jeg aner stadig ikke hvad det er for et våben Spørgsmålstegn

HØRT!!! Vi må lige få "Admin" på banen og sætte nogle "Post-It" på de våben vi kan vælge...  Blink

Jeg tror nu nok jeg er død flest gange af den dersens M36...  Det tog mig også kun et par år at finde ud af hvad det var for noget gejl...  Chokeret
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #19 Dato: 20. August '08 kl. 18:23 »

Hehe hvis man skal snipe så er det den standart Sniper der skal bruges Imo, den er mest træfsikker.
Ja den anden kan skyde gennem ruden på en Heli, men det er sjældent man har chancen.

 Græder Græder Græder Græder Nu jeg tænker over det..
Blev engang skudt i min Apache af en snigskytte...blev til grin på chatten >.<

Og sidst men ikke mindst

MERE BF 2 EVENTS!!!!1111eleven

// hardkilzor

Edit :
Med training sessions, mener i så lære folk hvor/hvordan man skal styre diverse ting og sager?
Må jeg så lære dem hvordan man Laver en suacide Bil og skriger allah er stor?
« Sidste ændring: 20. August '08 kl. 18:25 af MiniLazyboy » Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #20 Dato: 20. August '08 kl. 18:34 »

Må jeg så lære dem hvordan man Laver en suacide Bil og skriger allah er stor?

Silence!!! I KILL you!!!

Oh, holy craaaap, I think I blew my foot off...

Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #21 Dato: 20. August '08 kl. 18:40 »

Med training sessions, mener i så lære folk hvor/hvordan man skal styre diverse ting og sager?
Ja tak!  Kys
Må jeg så lære dem hvordan man Laver en suacide Bil og skriger allah er stor?

Nej tak!  Vred Havde vi rigeligt af i aftes med ham kemikazefætteren der blev ved med at forsøge at pille vores DFAK ned med hans DFAK...  Græder
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #22 Dato: 20. August '08 kl. 18:45 »

 Grin
Okay så dropper vi allah er stor, og viser hvor man skal hugge sig som snig skytte  Rullende øjne
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #23 Dato: 20. August '08 kl. 18:51 »

Grin
Okay så dropper vi allah er stor, og viser hvor man skal hugge sig som snig skytte  Rullende øjne


Tror ikke så meget det er det der er problemet, for det er jo rimeligt "enkelt"...

Jeg mangler noget mere træning (support) i hvad og hvor man skal ramme... hvilke våben og hvorfor og hvordan...  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #24 Dato: 20. August '08 kl. 19:01 »

Tja intet er umuligt, så hvis Geddeth laver et par events så skal vi nok få lavet nogle Hardcore Soldater ud af jer : Rullende øjne
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #25 Dato: 20. August '08 kl. 19:04 »

Tja intet er umuligt, så hvis Geddeth laver et par events så skal vi nok få lavet nogle Hardcore Soldater ud af jer : Rullende øjne


Det glæder mig da du ikke starter med at slukke lyset!  Humørgrin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
MiniLazyboy
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 57



WWW
« Svar #26 Dato: 20. August '08 kl. 19:10 »

Meh ofc not.

Bruger lejligheden til at lære hvordan man brugen second spot i chopperen..kan virkelig ikke ramme noget der ikke står 100% stille i over 10sec >.<
Logget

Member of Apache Longbow Squad from Hell.
Also Known As [WPDK] Hardkilzor
HBD Ghost Town Addict <3
https://bf2s.com/player/122732947/
Membrainiac
Flyboy From Hell
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 19



« Svar #27 Dato: 20. August '08 kl. 19:24 »

Jeg stiller mig gerne hjælp til rådighed til noget commander / squadleader funktioner, da jeg syntes at jeg har et okay overblik over det (multitasking er essentiel).
Alt andet er jeg ikke sån helt dus med andet end at man skal lytte til sin intuition (chok det lyder jo helt feminint det jeg kan).

I forhold til igår. Ded var jo super sjovt, selvom der huserede spioner i TS kanalen (mest MEC kanalen) Humørgrin. men det var som om den lange mashtuur tog livet af teamspiriten og i sidste runde blev der arbejdet lidt sammen i hold. Og der vil jeg gerne knytte en kommentar, i forhold til flyboys from hell. ja det var vi, vi røg flere gange samme vej hvertfald. Vi fløj sjældent galt men nøøøj der var mange stinger sites, fy det bippede hele tiden. Og ja Wishbone du stod tit for tur med den store kanon. Men alt i alt en fed aften.
I forhold til at i ikke har våben så er det fordi i ikke har optjent ragn og har låst våben op (det tager pænt tid).
I forhold til den der antiair gaitlin (phalanx / clip = https://www.youtube.com/watch?v=cgpQBZF2sZQ ) så prøv prøv wake island 2007 der har usmc en sådan fanden. Jeg fortrækker dog en mobil AA fremfor den.. Phalanxen er for nem at skyde ned med en salve skud fra jetten.

Ideer: tja de fleste er blevet sagt. Hvad med noget voldsom træning til drengerne der føler sig lidt uerfaren i BF2 verdenen. laver nogle træningsaftener. Hvor der bliver intensivt gået scenarier igennem af den ene og anden slags- Det kan være- Våben brug / Undvige - på landjord / luft osv. hele palletten.
Og måske lave global weapon unlocks på serveren så alle har de samme våben? Så vi skaber et mere dynamisk gameplay så det ikke er de garvede der har fordel af våbnene (har selv en del unlocks)
Venligst ikke skrot flyvebaner da de er essentiel for et paranoidt gameplay som holder folk på måtten og får dem til at søge nye veje osv.
« Sidste ændring: 20. August '08 kl. 19:30 af Membrainiac » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #28 Dato: 20. August '08 kl. 19:47 »

Jeg ser gerne at commander forbliver inaktivt så længe vi ikke er flere end 6 på hvert hold... Jo det er SUPER med 12 spillere, men for få til også at have en commander!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Membrainiac
Flyboy From Hell
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 19



« Svar #29 Dato: 20. August '08 kl. 19:53 »

Det var også mere så man kendte til funktionen i så fald at WP skulle gå hen og vokse vildt Humørgrin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1] 2 3
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!