Wanparty.dk

Wanparty.dk

6. Maj '24 kl. 22:24*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1] 2
  Udskriv  
Forfatter Emne: Kan ikke oprette en profil  (Læst 22931 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
bestefar345
Gæst
« Dato: 26. Februar '08 kl. 09:42 »

Hej
har lige installeret windows pro64, samt ut3; men kan så ikke oprette en profil- konto i ut 3, meddelelsen lyder fejl, online serveren er ikke aktiv, prøv en anden gang
Ja man hopper fra og til problemmerne, man bliver ikke fri for bøvl Smiley
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 27. Februar '08 kl. 19:29 »

Hvorfor prøver du at oprette en? Har du ikke en i forvejen?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 27. Februar '08 kl. 20:07 »

Hej
har installeret et nyt operativsystem og gen installeret det hele igen, battlefield, ut2004,Crysis og problembarnet UT3 vil ikke.
Logget
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #3 Dato: 4. Marts '08 kl. 16:06 »

prøv at tage et screen shot af det og læg ind her så vi kan se den fejl du får.
Logget

bestefar345
Gæst
« Svar #4 Dato: 4. Marts '08 kl. 18:32 »

Hej
kan ikke læge et screenshot ind her; men der står .

Fehler
Der online-service ist vorubergehend nicht ereichend nich erreicbar,
Bitt versuchen Sie Spater, die Verbindung erneut herzustellen

På dansk
Der er i øjeblikket ingen online service, prøv venligst senere at oprette forbindelse.

Da jeg ikke er til det engelske kan jeg ikke hjælpe her.

Det er denne fejl meddelelse jeg for når jeg prøver at oprette en profil
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #5 Dato: 4. Marts '08 kl. 18:36 »

Fehler
Der online-service ist vorubergehend nicht ereichend nich erreicbar,
Bitt versuchen Sie Spater, die Verbindung erneut herzustellen

Hvorfor hulen står det på tysk?!? Kører du med en tysk UT3, bestefar???
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #6 Dato: 4. Marts '08 kl. 18:50 »

Lyder som om din firewall blokerer for UT3.
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #7 Dato: 4. Marts '08 kl. 19:34 »

Hej igen
Ja jeg kører med en tysk model da jeg hænger mere til den side, ja jeg forstår ikke engelsk derfor.
når jeg ser i min firewall er ut3 tilladt, ja der er mange firewall den skal igennem, det kan være at min router lukker af for den?
Logget
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #8 Dato: 6. Marts '08 kl. 10:38 »

Har søgt lidt og fundet frem til at UT3 kræver at følgende UDP porte er åbne: UDP ports 7777, 7778, 7787, 6500, 13000, 27900, 49152-65535
Logget

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #9 Dato: 6. Marts '08 kl. 15:51 »

Har søgt lidt og fundet frem til at UT3 kræver at følgende UDP porte er åbne: UDP ports 7777, 7778, 7787, 6500, 13000, 27900, 49152-65535

hmmm.... dem har jeg ikke åbnet, men kan spille aligevel... :-) Så måske de ikke er lukkede...  Rullende øjne
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #10 Dato: 6. Marts '08 kl. 15:52 »

Har søgt lidt og fundet frem til at UT3 kræver at følgende UDP porte er åbne: UDP ports 7777, 7778, 7787, 6500, 13000, 27900, 49152-65535

Og det er Epic selvfølgelig så venlige at gøre tydeligt opmærksomme på, ikke sandt? Nå ikke? Tunge
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #11 Dato: 6. Marts '08 kl. 18:54 »


Hej Dr.Phil
Nu må jeg se om det hjælper mig, har ikke noget videre forstand på sådan noget, det er vel routeren jeg skal kigge på.
Men tak for hjælpen i første ombæring.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #12 Dato: 6. Marts '08 kl. 19:30 »

Hej Igen
Nu har jeg prøvet at pille lidt ved routeren; men der var ingen forskel at mærke.
Så det må være noget andet, der er galt Tvær
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #13 Dato: 6. Marts '08 kl. 21:24 »

Det er serveren, der har de krav til åben porte. UT3 klienten har som udgangspunkt ingen krav, udover at der bare ikke må være blokeret for netadgangen Rullende øjne
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #14 Dato: 6. Marts '08 kl. 23:18 »

Hej igen
Alt syntes at være i orden; men det vil bare ikke.
Grandt truede med hårlak, jeg vil nu bruge brændeovnen, når det kommer så vidt.
Har haft spillet afinstalleret flere gange, slettet alle mapper og har været i registry, søgt og slettet.
Er der noget jeg har overset?
Kan jeg have forveksel spillene, vi har jo 2  Spørgsmålstegn
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #15 Dato: 6. Marts '08 kl. 23:52 »

hej igen igen
Dr.Phil

Dit oplæg til optimering indeholdt mit problem:::7) Using a key that is already in use by other player will result in 'Connection Failed'.
eller  6) Using a key generated by a pirate key generator online will result in 'Connection Failed'.

Hvordan klarer man så det?
Det er jo mig selv, har bare fået ny mail adresse siden jeg installerede spillet første gang.
« Sidste ændring: 6. Marts '08 kl. 23:55 af bestefar » Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #16 Dato: 7. Marts '08 kl. 13:01 »

Din email adresse har da intet at gøre med det. Du mailer jo ikke til serveren, du connecter direkte.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #17 Dato: 7. Marts '08 kl. 13:03 »

Din email adresse har da intet at gøre med det. Du mailer jo ikke til serveren, du connecter direkte.

Men hvorfor prøver du overhovedet at lave en ny profil? Du har vel én i forvejen? Det er vel derfor den fejler. Fordi du prøver at lave en ny profil som har samme CD key som den du allerede har lavet. Det opfatter serveren som at du er en anden person, og derfor lukker den dig ikke ind. Log på med din gamle profil i stedet. Det kan godt være at du ikke har den email adresse længere, men det er ligegyldigt.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #18 Dato: 7. Marts '08 kl. 13:06 »

Det er serveren, der har de krav til åben porte. UT3 klienten har som udgangspunkt ingen krav, udover at der bare ikke må være blokeret for netadgangen Rullende øjne

Det er ikke helt rigtigt. Nogle klientfunktioner kræver bestemte porte for at køre, f.eks. at se hvilke spillere der er logget på en server. Det kunne jeg ikke se før, da jeg kørte min forbindelse igennem min router, men da jeg koblede den direkte på nettet kunne jeg godt se det. Så der har manglet noget portforwarding dér.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #19 Dato: 7. Marts '08 kl. 19:31 »

Hej
Jeg har prøvet det hele flere gange, uden held
Så det er faktisk 2 stk ut3 der kan ryge i brændeovnen.
Har prøvet på piets computer at finde ut3 cdkey, det lykkedes ikke, har nogle af jer en ide?
så er det om jeg vil investere i et nyt ut3 spil, og håbe på at jeg kan oprette en ny profil. Tvær
Som grandt siger man taber gnisten efterhånden.
Der burde da være et sted man kunne kontakte for at få nul stillet sit spil
Hvis du bliver træt af ut3 så kan du heller ikke forære naboen dreng spillet, da det ikke kan virke online, forstå mig ret.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #20 Dato: 7. Marts '08 kl. 19:32 »

Hej
Besked Tælleren står vist stille
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #21 Dato: 9. Marts '08 kl. 20:43 »

kan ikke læge et screenshot ind her; men der står .
Fehler
Der online-service ist vorubergehend nicht ereichend nich erreicbar,
Bitt versuchen Sie Spater, die Verbindung erneut herzustellen
[...]
Det er denne fejl meddelelse jeg for når jeg prøver at oprette en profil

Jeg har fremprovokeret fejlen hos mig selv, den ser sådan ud:


Jeg gjorde det ved at lave en regel i Windows' firewall, som blokerede al netadgang til UT3.exe. Er vi enige om, at det er samme fejlmeddelelse, med samme symptomer? Derfor må årsagen altså også være nogenlunde den samme, ikke sandt?

Mht. din cdkey, så forstår jeg intet af, hvad du mener. Du har købt to spil, du har to cdkeys, og du har to computere. Hvor er problemet?
Du siger, at Dr.Phil henviste til en årsag til dit cdkey-problem, nemlig at du bruger en cdkey som allerede er i brug på en anden computer, eller at du bruger en pirat cdkey. Er du overrasket over, at man ikke kan det?
Prøv at forklare det lidt mere detaljeret, så kan det være vi kan hjælpe dig bedre.

Og i øvrigt: man kan sagtens spille UT3 offline, tjek nederste højre hjørne af login-skærmen:

Hygge,
G.
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #22 Dato: 9. Marts '08 kl. 23:16 »

Hej Geddeth
Den fejl du har frem provokeret er ikke den jeg snakker om.
Fejlen er forkert password, ja jeg bruger det samme i alle spil; men et eller andet går galt.
Ja og man har ikke den mulighed at gå ind og redigere sin profil et eller andet sted, som her ved wanparty eller xfire.
Det kan jo også være at ens ip adresse eller mac adresse bliver registreret for at undgå misbrug
hos tele2 har jeg et par konto, ville så have en til, det kunne heller ikke gå da jeg havde fået ny mailadresse, så her måtte jeg også kontakte support og fortælle at jeg havde fået ny mail adresse efter mine data" profil"blev ændret kunne jeg oprette en konto til.
For at trække sagen op
Så har jeg skiftet operativ system, skiftet internetudbyder og skiftet mail adresse, ny installeret ut3; men brugt min gamle profil fra ut3, og det gik ikke.

Vi spillede jo først alle Ut3 demoen, så skiftede vi til Ut3, her var der igen problemer med bruger navn og password

Mit bruger navn og password bruger jeg mange steder, så det burde ikke gå galt. Tvær

Hvis der er nogle der har haft problemer med bruger navn og password så er det mig.

Jo jeg ved nok at man kan spille offline; men jeg kan bedre lide online  spil

« Sidste ændring: 9. Marts '08 kl. 23:54 af bestefar » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #23 Dato: 10. Marts '08 kl. 17:16 »

Hej Geddeth
Den fejl du har frem provokeret er ikke den jeg snakker om.
Fejlen er forkert password, ja jeg bruger det samme i alle spil; men et eller andet går galt.
Ja og man har ikke den mulighed at gå ind og redigere sin profil et eller andet sted, som her ved wanparty eller xfire.
Det kan jo også være at ens ip adresse eller mac adresse bliver registreret for at undgå misbrug
hos tele2 har jeg et par konto, ville så have en til, det kunne heller ikke gå da jeg havde fået ny mailadresse, så her måtte jeg også kontakte support og fortælle at jeg havde fået ny mail adresse efter mine data" profil"blev ændret kunne jeg oprette en konto til.
For at trække sagen op
Så har jeg skiftet operativ system, skiftet internetudbyder og skiftet mail adresse, ny installeret ut3; men brugt min gamle profil fra ut3, og det gik ikke.

Vi spillede jo først alle Ut3 demoen, så skiftede vi til Ut3, her var der igen problemer med bruger navn og password

Mit bruger navn og password bruger jeg mange steder, så det burde ikke gå galt. Tvær

Hvis der er nogle der har haft problemer med bruger navn og password så er det mig.

Jo jeg ved nok at man kan spille offline; men jeg kan bedre lide online  spil





Jeg kan ikke se i din fejl at der står noget om forkert kodeord:



kan ikke læge et screenshot ind her; men der står .
Fehler
Der online-service ist vorubergehend nicht ereichend nich erreicbar,
Bitt versuchen Sie Spater, die Verbindung erneut herzustellen
[...]
Det er denne fejl meddelelse jeg for når jeg prøver at oprette en profil

Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #24 Dato: 10. Marts '08 kl. 18:15 »

Jeg kan ikke se i din fejl at der står noget om forkert kodeord:

Det kan jeg heller ikke. Men det gjorde der heller ikke i den tyske fejlmeddelelse, som bestefar skrev. Det er derfor jeg er lidt forvirret.
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #25 Dato: 12. Marts '08 kl. 12:28 »

Hej igen
Her er en adresse  så i kan se fejl meddelelsen  https://ftp://78.157.98.4/Ut3-fejl.doc
« Sidste ændring: 12. Marts '08 kl. 12:33 af bestefar » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #26 Dato: 12. Marts '08 kl. 15:21 »

Hej igen
Her er en adresse  så i kan se fejl meddelelsen  https://ftp://78.157.98.4/Ut3-fejl.doc

Det er jo 100 % samme som Geddeth skrev om tidligere....

kan ikke læge et screenshot ind her; men der står .
Fehler
Der online-service ist vorubergehend nicht ereichend nich erreicbar,
Bitt versuchen Sie Spater, die Verbindung erneut herzustellen
[...]
Det er denne fejl meddelelse jeg for når jeg prøver at oprette en profil

Jeg har fremprovokeret fejlen hos mig selv, den ser sådan ud:


Jeg gjorde det ved at lave en regel i Windows' firewall, som blokerede al netadgang til UT3.exe. Er vi enige om, at det er samme fejlmeddelelse, med samme symptomer? Derfor må årsagen altså også være nogenlunde den samme, ikke sandt?

Mht. din cdkey, så forstår jeg intet af, hvad du mener. Du har købt to spil, du har to cdkeys, og du har to computere. Hvor er problemet?
Du siger, at Dr.Phil henviste til en årsag til dit cdkey-problem, nemlig at du bruger en cdkey som allerede er i brug på en anden computer, eller at du bruger en pirat cdkey. Er du overrasket over, at man ikke kan det?
Prøv at forklare det lidt mere detaljeret, så kan det være vi kan hjælpe dig bedre.

Og i øvrigt: man kan sagtens spille UT3 offline, tjek nederste højre hjørne af login-skærmen:

Hygge,
G.

Svaret må være at der er et eller andet der gør at UT3 bliver nægtet adgang til internettet... om det er router, firewall eller windows... det må jo så være næste skridt at finde ud af...
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #27 Dato: 13. Marts '08 kl. 12:39 »

Hej igen
Endnu en fejl har jeg bemærket; som kommer så snart spillet starter op .
Docx hvorfor er der kommet et x med?


  https://ftp://78.157.98.4/Ut3-fejl-1.docx
« Sidste ændring: 13. Marts '08 kl. 12:54 af bestefar » Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #28 Dato: 13. Marts '08 kl. 14:15 »

Nu har jeg prøvet at deaktivere alle firewall, og det uden resultatter.
Så for ikke at lave noget overilet vil jeg sætte spillet i karantæne inden det ryger i brænde ovnen
Ja det vil sige i har lige et par chancer endnu for at hjælpe mig, da jeg kommer ikke videre selv.

Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #29 Dato: 13. Marts '08 kl. 14:22 »

Det er MS Office 2003 format (eller deromkring), og det kan jeg ikke åbne. Nøjes med at gemme det i JPG eller lignende i stedet.
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1] 2
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!