Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 16:09*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Minecraft FAQ  (Læst 4019 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 29. December '11 kl. 12:00 »

Q: Hvor downloader jeg Minecraft?
A: Du kan købe og downloade Minecraft på minecraft.net. Det koster €19,95 = ca. kr. 149,-

Q: Hvilken version af Minecraft spiller I?
A: Vi kører for tiden med Feed The Beast: YogCraft. Læs mere og download

Q: Hvilke regler er der på de 2 Wanparty-servere?
A: Vi har for tiden ikke noget officielt regelsæt. Det er fordi vi er en lille, moden håndfuld spillere, som alle kender hinanden IRL. Som regel har vi et fælles lager med ressourcer, og vi hjælpes ad med at holde det pænt og ryddeligt - og fyldt. Vi har på det seneste lukket nye spillere ind udefra, og forventer at alle også opfører sig ordentligt og ikke saboterer andre spillere. I modsat fald ryger man ganske enkelt ud på røv og albuer Smiley

Q: Hvem er admin på Wanparty-serverne?
A: Pt. er det Wishbone, Grandt og Geddeth. Kontakt en af dem, hvis du har problemer.

Q: Findes der et kort over verdenerne på serverne?
A: Ja, alle servere har et kort online, som automatisk opdateres ofte. Klik på status-grafikken øverst på sitet for at set kort for hver server.

Q: Hvordan logger jeg på Wanparty-serverne?
A: Skriv dit Minecraft-brugernavn (fra da du købte Minecraft) i denne forum tråd, så vil en Minecraft Admin (sikkert) tilføje dig til Wanparty-serverne. Start derefter Minecraft, vælg Multiplayer > Add server. Vælg selv et navn til serveren, fx. "Wanparty.dk Survival". I feltet server address skriver du "wanparty.dk" og port-nummeret på serveren (se status-grafikken øverst), fx. "wanparty.dk:25568". Husk også at logge på Teamspeak for maksimalt udbytte! :-)

Q: Hvor kan jeg læse mere om Minecraft?
A: Her er de bedste kilder til generel info om Minecraft:

Q: Hvor kan jeg hurtigt slå op hvordan man bygger (crafter) forskellige ting i Minecraft?
A: På minecraftwiki.net findes en samlet oversigt over alle 200 "opskrifter".

Q: Hvordan ændrer jeg min spillers skin/udseende?
A: Du skal uploade en særlig .png-fil til din profil på minecraft.net. Filen kan du selv tegne med en online skin editor, eller du kan vælge et eksisterende skin fra fx. planetminecraft.com eller minershoes.com og uploade til din profil. Herefter vil alle andre spillere automatisk se dit nye skin.


Læs evt. også FAQ'en på Minecraftwiki.net!


« Sidste ændring: 28. April '13 kl. 07:29 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!