Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 18:39*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Circuit/Piston geni o.O  (Læst 6263 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Dato: 13. September '11 kl. 02:21 »

Stødte lige på denne her bruger på YouTube:

Programmable Piano

Og kiggede så også lige hans andre videoer igennem, f.eks.

Pig Powered Slot Machine

5 Channel Music Sequencer

 Chokeret Wow....
Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 13. September '11 kl. 10:55 »


 Chokeret  Chokeret  Chokeret
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 13. September '11 kl. 16:49 »

Vældig imponerende. Der er dog én ting jeg er træt af ved alle disse "showoff" videoer. Ufatteligt mange af dem, også dem dér, bruger custom texture packs, hvilket gør det meget sværere at se hvad der er hvad, hvis man ikke lige selv bruger samme texture pack. Jeg ville ønske at folk ville slå over på default textures når de skulle lave demonstrationsvideoer.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #3 Dato: 9. Januar '13 kl. 11:01 »

Stødte lige på denne her bruger på YouTube:

Programmable Piano


Sad og kiggede gamle posts igennem og faldt over denne. Jeg tror faktisk at det kunne være et meget sjovt projekt i Tekkit. Det burde være rimeligt "nemt" at lave med en computer Smiley

Så jeg tror jeg har fundet mig et lille projekt :p

Tænker at man måske kunne lave forskellige diske med musik, når først den er bygget burde det jo være lige til. Og jeg har et stort hul i jorden, som jeg alligevel ikke helt ved hvad vi skal bruge til...
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 11. Januar '13 kl. 11:43 »

Sad og kiggede gamle posts igennem og faldt over denne. Jeg tror faktisk at det kunne være et meget sjovt projekt i Tekkit. Det burde være rimeligt "nemt" at lave med en computer Smiley

Så jeg tror jeg har fundet mig et lille projekt :p

Tænker at man måske kunne lave forskellige diske med musik, når først den er bygget burde det jo være lige til. Og jeg har et stort hul i jorden, som jeg alligevel ikke helt ved hvad vi skal bruge til...
Du har ikke været ovre ved min base og kigge for nylig, kan jeg høre ;-)

Jeg er nemlig i fuld gang med at bygge sådan én. Jeg er stadig på eksperimentalstadiet, og jeg har et andet projekt jeg skal færdiggøre først (for nemmere at kunne fabrikere de komponenter jeg skal bruge), men jeg håber på at kunne invitere til koncert i min baghave (på serveren, altså) én af dagene Cool
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #5 Dato: 11. Januar '13 kl. 12:22 »

Sad og kiggede gamle posts igennem og faldt over denne. Jeg tror faktisk at det kunne være et meget sjovt projekt i Tekkit. Det burde være rimeligt "nemt" at lave med en computer Smiley

Så jeg tror jeg har fundet mig et lille projekt :p

Tænker at man måske kunne lave forskellige diske med musik, når først den er bygget burde det jo være lige til. Og jeg har et stort hul i jorden, som jeg alligevel ikke helt ved hvad vi skal bruge til...
Du har ikke været ovre ved min base og kigge for nylig, kan jeg høre ;-)

Jeg er nemlig i fuld gang med at bygge sådan én. Jeg er stadig på eksperimentalstadiet, og jeg har et andet projekt jeg skal færdiggøre først (for nemmere at kunne fabrikere de komponenter jeg skal bruge), men jeg håber på at kunne invitere til koncert i min baghave (på serveren, altså) én af dagene Cool

Nej det er faktisk noget tid siden jeg sidst har været forbi. Jamen så gider jeg ikke begynde. Så tror jeg bare at jeg bygger på noget andet i stedet Smiley

Måske skulle man lave en togbane over til jer. Det er jo en lang gå/flyve-tur Blink
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #6 Dato: 11. Januar '13 kl. 15:10 »

Måske skulle man lave en togbane over til jer. Det er jo en lang gå/flyve-tur Blink
Hvis du gør det, så lad helst være med at føre den helt op til min base fra syd eller øst. Jeg udvider nemlig i de to retninger i øjeblikket.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!