Wanparty.dk

Wanparty.dk

18. Maj '24 kl. 03:30*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7
  Udskriv  
Forfatter Emne: En ny Minecraft-verden?  (Læst 82061 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #150 Dato: 3. December '11 kl. 15:20 »

Og så lige en anden ting: jeg har læst at i SMP er spawn location måske fixed, men nye spillere spawner inden for den samme chunk, dvs. det bliver svært at lave et safehouse.

Min erfaring er så, at man spawner inden for nogle få blocks af spawn, men det må vi også lade komme an på en prøve.

Man kunne jo bruge /kill til at finde området man spawner i!

Ang. safehouse, mener jeg ikke det er nødvendigt at gøre det store ud af det. Vi bør nok bare lave et lille hus, med et par senge i, som man hurtigt kan søge tilflugt i.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #151 Dato: 3. December '11 kl. 15:23 »


Når vi bliver enige, reseeder vi så verdenen? Sagt på en anden måde, skal vi passe på dén der er der nu, eller kan vi lave hvad vi vil derinde?

Lad os regenerere verdenen.

Enig. HVIS det skal være det seed vi finder ud af det skal være synes jeg også den skal regenereres inden vi for alvor går i gang!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #152 Dato: 3. December '11 kl. 16:03 »

Nu synes jeg vi skal rode lidt med dette seed og se om det kan være vores.

Jeg synes det er et rimeligt seed. Dog er der langt til en snowbiome. Fandt ikke nogen i den tid jeg fløj rundt.

Af samme grund kører Overviewer heller ikke automatisk på ADV.

Det ville ellers være rart så man kunne få et overblik over det vi hver især har set!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #153 Dato: 3. December '11 kl. 17:24 »

Nu har jeg prøvet at se om jeg kunne finde et godt seed. Jeg synes 549298674803861727 er et rigtigt godt bud! Der er mange fine områder bl.a. masser af sand i nærheden af spawn som er ca X= 0 og Z= 0. Der er også en kæmpe swampbiome med MEGET ler. I det hele taget synes jeg det hele ser godt ud. Der er godt nok også bjerge rundt omkring, men i mine øjne pynter de nu også lidt. Største minus er nok at der er et stykke vej til sne. Jeg fandt en snowbiome i X= -1600 Z= 1400. Men så meget sne skal vi vel heller ikke bruge, så mon ikke det går?

Jeg ved ikke hvor meget det betyder, men når serveren startes første gang med det seed skriver den følgende:

Kode:
[INFO] Starting minecraft server version 1.0.0
[INFO] Loading properties
[INFO] Starting Minecraft server on *:25565
[INFO] Preparing level "Test"
[INFO] Default game type: 1
[SEVERE] Unexpected exception
java.lang.NullPointerException
at in.c(SourceFile:75)
at r.b(SourceFile:843)
at up.a(SourceFile:46)
at eh.a(SourceFile:24)
at xc.a(SourceFile:28)
at aw.a(SourceFile:190)
at a.a(SourceFile:336)
at hl.a(SourceFile:133)
at kr.a(SourceFile:800)
at hl.a(SourceFile:76)
at hl.b(SourceFile:87)
at r.c(SourceFile:321)
at r.a(SourceFile:278)
at r.b(SourceFile:282)
at r.a(SourceFile:219)
at ur.a(SourceFile:63)
at r.c(SourceFile:187)
at r.<init>(SourceFile:148)
at in.<init>(SourceFile:28)
at vz.<init>(SourceFile:10)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.a(SourceFile:226)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.s(SourceFile:164)
at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(SourceFile:309)
at rl.run(SourceFile:457)

Jeg stoppede og startede den og så så det fint ud!

Jeg slettede den nogle gange, for at se om det var det samme hver gang, og det var det. Så jeg synes det skal ha' en chance!  Blink Men lad høre jeres mening!  Cool
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #154 Dato: 3. December '11 kl. 20:48 »

Det ville ellers være rart så man kunne få et overblik over det vi hver især har set!

Jeg har opdateret det manuelt nu.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #155 Dato: 4. December '11 kl. 13:02 »

Jeg sad lige og kiggede wikien med de seneste prerelease, og det ser ud til spawnpoint i nuværende ADV seed bliver til snow: https://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history/Development_versions#11w48a

Minecraft Version Spotlight - 11w48a - Red Apples! Taiga Snow Biome!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #156 Dato: 4. December '11 kl. 13:20 »

Jeg slettede den nogle gange, for at se om det var det samme hver gang, og det var det. Så jeg synes det skal ha' en chance!  Blink Men lad høre jeres mening!  Cool
Det virker som en ret alvorlig bug, og jeg er ikke vild med at bruge det seed, i tilfælde af at der kan være andre problemer med det hen ad vejen. At det crasher serveren tyder på, at der er sket noget i world generation, som er "ugyldigt" - altså noget, som ikke kan håndteres af serveren. Det ville være surt hvis vi er ved at udforske det seed om 2 måneder, og det så sker igen, fordi der er noget generelt i vejen med seed'et.
Jeg siger: det er ikke værd at tage chancen (desværre, det lyder ellers som et godt seed).

EDIT: Men jeg har rapporteret det: https://getsatisfaction.com/mojang/topics/seed_crashes_smp_server
« Sidste ændring: 4. December '11 kl. 13:32 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #157 Dato: 4. December '11 kl. 13:27 »

Jeg siger: det er ikke værd at tage chancen (desværre, det lyder ellers som et godt seed).

Super! Så vil jeg kigge videre!  Blink

Jeg mener vi skal spawne på græs eller skov (ikke taiga).
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #158 Dato: 4. December '11 kl. 14:32 »

Jeg mener vi skal spawne på græs eller skov (ikke taiga).
Enig. Sump er også godt.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #159 Dato: 4. December '11 kl. 15:02 »

Jeg mener vi skal spawne på græs eller skov (ikke taiga).
Enig. Sump er også godt.
Jeps! Og ørken kan gå, hvis man kan se skov fra spawn. Med andre ord, undgå bjerge, taiga og snow.  Blink

Har fundet 2 indtil nu... Ser lige om jeg kan finde et par stykker mere, så der er et lille udvalg! Men det tager lige lidt tid, for jeg starter serveren 3 gange inden jeg logger ind og kigger... Mange gange spawner man i dybt hav, og så er det jo bare forfra igen... Og når man så vil logge ind er der connection error... hmmm... tålmodighed...  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #160 Dato: 4. December '11 kl. 15:09 »


Nu har jeg testet ca. 20 seeds, og der er det sket ca. 5 gange... Slettede dog world med det samme, da det jo ikke havde interesse, så kender ikke seed nummer. Én gang skulle jeg slette world 3 gange før den ville gennerere en uden fejl! Men det ser ud til andre har opdaget det også!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #161 Dato: 4. December '11 kl. 18:02 »

Så fik jeg testet en bunke seeds. Her er et par bud på nogle mulige brugbare seeds:

1: -7111975253086463065 X=0 Z=0
2: -5046498497988780414 X=290 Z=-1477
3: -5252628360657742175 X=8 Z=0
4: -675107490845211930 X=-588 Z=-266
5: -7674065797643031020 X=36 Z=63

Her mine notater til dem:

1: Spawn på græs med bakket skov lige op af samt fladt taiga, sump og ørken omkring.
2: Spawn i ørken med taiga og skov i sigte. Fint område i og omkring skoven. Sne ikke langt væk. Græs på den anden side af skov og sne.
3: Spawn i kanten af en smal skov med udsigt til en flod, med ørken på modsatte side. Bjerge bag skoven.
4: Spawn på græs. Skov i sigte bag en flod. Stor sump bag et bjerg ved siden af en by. Ørken op af græsset til venstre for bjergene. Taiga til venstre for ørken.
5: Spawn på græs, omgivet af bjerge ørken og vand. Der er skov bag en ørken og flod. Ingen træer i nærheden.

Mit første bud var at nummer 1 var det bedste, da det var meget fladt, og ingen bjerge i nærheden... Men så fik jeg ungerne til at hjælpe med at kigge dem efter, og så ser den HELT anderledes ubrugelig ud... Ups... har da vist så skrevet et eller andet forkert... øv...  Spørgsmålstegn

Så er der 4 tilbage. Nummer 5 er jeg ikke så vild med, men kan da bruges! 2, 3 og 4 har hver deres fordele. Nummer 3 har klart det pæneste spawn point og nemmeste X/Z at huske, men om det er synderligt praktisk med bjerge så tæt på ved jeg ikke helt. Hvis man vælger nummer 2 vil der blive en lille gåtur før man kommer til "det gode område". Så måske nummer 4 aligevel ender med at bliver det bedste bud?
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #162 Dato: 5. December '11 kl. 23:15 »

4: -675107490845211930 X=-588 Z=-266

Så måske nummer 4 aligevel ender med at bliver det bedste bud?

Nu har jeg kigget lidt på dette seed. Har prøvet at bygge omridset af en 2-3 etager 34x34 felter med centrum i X=-547 Y=-405, og det ser faktisk ud til at det kan komme til at se ret nice ud!  Cool

Eneste ulempe jeg lige har kunnet finde er at undergrunden på byggepladsen er mere hullet end en hullet si. Så ved ikke om man kan kalde det undergrund?  Chokeret Men mon ikke det værste kan lappes? Bære vægten skulle nok ikke blive et problem.  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #163 Dato: 6. December '11 kl. 00:17 »

Seed er lige nu på ADV serveren. Kortet opdateres 2x pr. time.
https://wanparty.dk/minecraft-map/adv/#/-588/64/-266/-3/lighting
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #164 Dato: 6. December '11 kl. 00:50 »

Seed er lige nu på ADV serveren. Kortet opdateres 2x pr. time.
https://wanparty.dk/minecraft-map/adv/#/-588/64/-266/-3/lighting

Har bygget samme placeringsforslag der, som herhjemme. Men skal lageret være et "hul i jorden", vil jeg gerne se det placeret et andet sted!  Blink

Kunne man være så heldig at få et kig under jorden på kortet, så man kan se om det er ALLE steder der er så mange "ormegange".
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #165 Dato: 6. December '11 kl. 07:13 »

Seed er lige nu på ADV serveren. Kortet opdateres 2x pr. time.
https://wanparty.dk/minecraft-map/adv/#/-588/64/-266/-3/lighting
Tja, udfra kortet ligner det en fed verden Smiley
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #166 Dato: 6. December '11 kl. 07:14 »

Kunne man være så heldig at få et kig under jorden på kortet, så man kan se om det er ALLE steder der er så mange "ormegange".
Tja, det kan jo godt lade sig gøre. Jeg ved ikke hvorfor cave-mappet ikke er med. Det er der på FUN serveren.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #167 Dato: 6. December '11 kl. 08:33 »

Kunne man være så heldig at få et kig under jorden på kortet, så man kan se om det er ALLE steder der er så mange "ormegange".
Tja, det kan jo godt lade sig gøre. Jeg ved ikke hvorfor cave-mappet ikke er med. Det er der på FUN serveren.

Svaret er kommet tidligere:

Men jeg har slået minerals og caves fra på ADV-kortet - jeg synes det ville være lidt snyd Smiley

Jeg tænkte bare det ikke var så snyd, når nu vi skulle undersøge om det var et brugbart seed. Så kan vi jo "bare" slå det fra igen når seedet bliver regenereret. Kigger man dog på kanterne af mappet, så ser det ud til der ER forskel på mængden af huller.
« Sidste ændring: 6. December '11 kl. 08:38 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #168 Dato: 6. December '11 kl. 13:46 »

Jeg tænkte bare det ikke var så snyd, når nu vi skulle undersøge om det var et brugbart seed. Så kan vi jo "bare" slå det fra igen når seedet bliver regenereret. Kigger man dog på kanterne af mappet, så ser det ud til der ER forskel på mængden af huller.
Jaja, I får cave på kortet så. Men jeg fjerner det igen, når vi går i gang - derefter må I selv fuske derhjemme hvis I vil Smiley
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #169 Dato: 6. December '11 kl. 14:03 »

Jaja, I får cave på kortet så. Men jeg fjerner det igen, når vi går i gang - derefter må I selv fuske derhjemme hvis I vil Smiley

Fuske... tsk-tsk-tsk....   Spørgsmålstegn (kan ikke finde engleikonet)

Men det ser i al fald ud til at det er et super seed til de eventyrlystne!  Cool
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #170 Dato: 6. December '11 kl. 18:29 »

Men det ser i al fald ud til at det er et super seed til de eventyrlystne!  Cool
Ja, det ser altså fedt ud. Det eneste der umiddelbart mangler er Taiga/Tundra (har aldrig forstået forskellen) og Mushroom, men de er der vel også et sted, hvis vi bare udforsker nok.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #171 Dato: 6. December '11 kl. 18:42 »

Det eneste der umiddelbart mangler er Taiga/Tundra (har aldrig forstået forskellen) og Mushroom, men de er der vel også et sted, hvis vi bare udforsker nok.

Taiga er der en del af. Der er dog ikke sne i disse områder, da vi ikke bruger den seneste pre-release (11w48a).

Tundra er permafrost, med ikke ret mange træer, og alt vand er frossen. Ikke den mest almindelige biome.

Mushroom har jag ALDRIG set. Men det hænger nok sammen med det ligger langt fra spawn, og som jeg forstår det, uden andre biomes i nærheden... Altså en "øde" ø langt væk.

Der er lidt i wikien om emnet!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #172 Dato: 6. December '11 kl. 20:06 »

Taiga er der en del af. Der er dog ikke sne i disse områder, da vi ikke bruger den seneste pre-release (11w48a).

Skal vi gøre det når vi starter?
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #173 Dato: 6. December '11 kl. 20:38 »

Taiga er der en del af. Der er dog ikke sne i disse områder, da vi ikke bruger den seneste pre-release (11w48a).

Skal vi gøre det når vi starter?

Jeg er faktisk mest tilhænger af det, bl.a. også fordi dobbeltdørs bugen blev rettet i 11w47a. Problemet er så bare om der findes en server? Synes ikke jeg har set den? Endvidere er det jo et indgreb i installationen som måske ikke alle er så vild med, eller kan finde ud af. Så tror desværre det er smartest ikke at pille ved pre-release, hvis der skal nye med. Vi er jo nogle gamle garvede gutter der ikke er blege for at pille.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #174 Dato: 6. December '11 kl. 21:12 »

Jeg er faktisk mest tilhænger af det, bl.a. også fordi dobbeltdørs bugen blev rettet i 11w47a. Problemet er så bare om der findes en server? Synes ikke jeg har set den? Endvidere er det jo et indgreb i installationen som måske ikke alle er så vild med, eller kan finde ud af. Så tror desværre det er smartest ikke at pille ved pre-release, hvis der skal nye med. Vi er jo nogle gamle garvede gutter der ikke er blege for at pille.

Der findes altid en tilsvarende pre-release server: https://assets.minecraft.net/11w48a/minecraft_server.jar

Men er du sikker på at man skal have samme klient som serveren? Hvis det er tilfældet, så skal vi ikke gøre det. Det primære må være at det er sikkert at auto-update klienten. Serveren kan så auto-updates tilsvarende via McMyAdmin. Det var kun fordi vi med 11w48a f.eks. kunne generere taiga med sne. Dobbeltdørene kan jo altid opdateres af os, når den officielle server 1.0.2 kommer ud, men vi kan ikke bare regenerere verdenen når først vi er i gang.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #175 Dato: 7. December '11 kl. 04:57 »

Der findes altid en tilsvarende pre-release server: https://assets.minecraft.net/11w48a/minecraft_server.jar

Men er du sikker på at man skal have samme klient som serveren? Hvis det er tilfældet, så skal vi ikke gøre det. Det primære må være at det er sikkert at auto-update klienten. Serveren kan så auto-updates tilsvarende via McMyAdmin. Det var kun fordi vi med 11w48a f.eks. kunne generere taiga med sne. Dobbeltdørene kan jo altid opdateres af os, når den officielle server 1.0.2 kommer ud, men vi kan ikke bare regenerere verdenen når først vi er i gang.

Altid? hehe...  Cool

Nej, jeg var ikke sikker på at de skulle være samme version. Så har lige leget lidt med det... Her er et par billeder fra de 2 taiga biomes der ligger tættest på spawn af seedet der pt. ligger på ADV.





Jeg kørte serveren i 11w48a versionen til generering samt billedtagning med clienten i 1.0.0 som i kan se på billedrne! Om der så kan være nogle konflikter de forskellige versioner imellem, skal vel komme an på en prøve?

Nå men hvad værre er... da 11w48a er en .jar, kørte jeg den via en .bat, og her er de første 3 server starter:





Der er mere info til spawnproblematikken, da det ser ud til den ikke kan finde spawn biome i første serverstart!

Og der kom lige en ny "spændende" linie ang. stronghold i første og anden serverstart, men ikke tredie. Vil det så sige der slet ikke er sådan et i det seed? Eller har den fundet en alternativ placering i linien under i server start 2?
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #176 Dato: 7. December '11 kl. 05:30 »

Der er mere info til spawnproblematikken, da det ser ud til den ikke kan finde spawn biome i første serverstart!

Og der kom lige en ny "spændende" linie ang. stronghold i første og anden serverstart, men ikke tredie. Vil det så sige der slet ikke er sådan et i det seed? Eller har den fundet en alternativ placering i linien under i server start 2?

Her lige billeder af en test med et tilfældigt seed:





Stronghold linierne svinger fra 0-3 i 10 tilfældigt genererede seeds.

Spawn biome linierne er 2, 9/10 gange, i de samme 10 forskellige genereringer, dog med en enkelt linie over stronghold linierne én gang, hvor der så var 3 af dem...

Forvirringen blev nok ikke mindre... så det skal nok bare være sådan...  Spørgsmålstegn
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #177 Dato: 7. December '11 kl. 05:42 »

Som i kan se her, kan man også logge på en 1.0.0 server med 11w48a client:

Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #178 Dato: 7. December '11 kl. 06:12 »

Det med at trampe farmland, hænger tilsyneladende også sammen med serveren?

Jeg loggede på ADV med 11w48a, hvor jeg gik på det der var plantet seed i. Der kom skorpe på.

Da jeg gjorde det på en 11w48a server, skulle jeg hoppe for at få skorpe på hvor der var plantet.

Så skulle jeg da lige prøve med 1.0.0 client på 11w48a serveren. Meget interessant. Når man går på seedet farmland kommer der skorpe, men seedet forbliver, og skorpen forsvinder efter et par sekunder som om den ikke havde været der. Så i tilfælde af konflikt "vinder" serveren. Hvis man hopper, så kommer der rigtig skorpe på og seed forsvinder.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #179 Dato: 7. December '11 kl. 18:57 »

Vil det så sige der slet ikke er sådan et i det seed? Eller har den fundet en alternativ placering i linien under i server start 2?

Der ER i al fald ét stronghold. Det er dog ikke at se fra overfladen, og det er inden for en dagsrejse fra spawn... mere siger jeg ikke...

Men det er godt nok vildt som der er "ormehuller" og forladte miner over alt...  Chokeret Det bliver ikke nemt at finde et godt sted at placere sin egen mine, uden at støde på en masse "uventet"!  Spørgsmålstegn
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!