Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 23:10*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Dragen er død - længe leve bierne  (Læst 5667 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 24. Maj '13 kl. 10:25 »

Okay, så mig og Grandt havde et lille uheld i går aftes. Han ville vise mig hvordan man finder The End, da jeg aldrig havde prøvet det, men det var ikke meningen at vi rent faktisk skulle derned. Vi fandt portalen, men mens vi stod og kiggede på den blev vi angrebet bagfra af en silverfish. Grandt røg i lava og jeg røg gennem portalen, til min store fortrydelse. Jeg havde så valget mellem at dø og miste alle mine ting, eller nakke den skide drage. Jeg valgte altså at nakke dragen, selvom det tog afsindigt lang tid. Det hjalp noget da Grandt kom og hjalp mig og medbragte en bue jeg kunne bruge.

Det korte af det lange er at nu er dragen altså død. Jeg har ægget og de Ender Bees som var dernede.

Spørgsmålet er så hvad vi nu gør? Der findes kun ét æg, og Ender Bees skal bruge det for at kunne breede. Jeg forestiller mig at vi laver en speciel Ender Bee Breeding Station ovre i nærheden af lageret, hvor alle kan rode med Ender Bees hvis de vil. Bare vær opmærksom på at de er temmelig farlige at være i nærheden af.

Hvad mener i? Jeg rører hverken ved bierne eller ægget før jeg har hørt fra nogle af jer andre biavlere. Det var ikke min mening at "tilrane" mig nogen af delene, og jeg skal i hvert fald ikke have monopol på dem. De tilhører os allesammen.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #1 Dato: 24. Maj '13 kl. 11:21 »

Jeg har umiddelbart ikke noget behov for at få fingre i de bier. Jeg bruger mest mine bier til at krydse træer med, så for min skyld må du meget gerne forske videre i dem. Jeg ville alligevel aldrig selv have fået fingre i dem. Men hvis du får noget lækkert afkom ud af dem, så kunne jeg måske være interesseret i en drone på et senere tidspunkt.

Edit: Betyder det så at man nu kan tage til "the end" uden at skulle slagte en drage, for jeg har heller aldrig været der.
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #2 Dato: 24. Maj '13 kl. 13:11 »

Hvad mener i? Jeg rører hverken ved bierne eller ægget før jeg har hørt fra nogle af jer andre biavlere. Det var ikke min mening at "tilrane" mig nogen af delene, og jeg skal i hvert fald ikke have monopol på dem. De tilhører os allesammen.

Jeg vil da mene det er en god idé at få sat ægget op i nærheden af lageret, så alle har nem adgang til det.

Derudover kan man vel uddele et sæt til hver, der gerne vil lege med dem, hvis man da kan nøjes med et sæt?

Jeg kunne da godt tænke mig et enkelt sæt, til senere udforskning, hvis der kan blive til det.

Edit: Betyder det så at man nu kan tage til "the end" uden at skulle slagte en drage, for jeg har heller aldrig været der.

Ja, det vil det. Der er kun Endermen i massevis.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 24. Maj '13 kl. 13:14 »

Jeg har umiddelbart ikke noget behov for at få fingre i de bier. Jeg bruger mest mine bier til at krydse træer med, så for min skyld må du meget gerne forske videre i dem. Jeg ville alligevel aldrig selv have fået fingre i dem. Men hvis du får noget lækkert afkom ud af dem, så kunne jeg måske være interesseret i en drone på et senere tidspunkt.
Drones er ikke noget problem. Uanset hvad så bliver første punkt på dagsordenen at breede en kæmpe bunke rene drones, så vi altid kan genskabe arten hvis avlen går skævt. Sådan gør jeg altid når jeg får fat i en ny art, hvad end det er naturligt eller ved krydsning. Så er man sikret.
Edit: Betyder det så at man nu kan tage til "the end" uden at skulle slagte en drage, for jeg har heller aldrig været der.
Sådan som jeg har forstået det, ja. Jeg kan poste koordinaterne til portalen i morgen (jeg skal til firmafest i aften).
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 24. Maj '13 kl. 13:16 »

Derudover kan man vel uddele et sæt til hver, der gerne vil lege med dem, hvis man da kan nøjes med et sæt?

Jeg kunne da godt tænke mig et enkelt sæt, til senere udforskning, hvis der kan blive til det.
Så længe vi breeder tilstrækkeligt mange rene drones til at starte med, kan vi lave alle de sæt vi vil, så længe vi kan skaffe princesses af en eller anden art.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #5 Dato: 24. Maj '13 kl. 14:11 »

Jeg kunne da godt tænke mig et enkelt sæt, til senere udforskning, hvis der kan blive til det.

Jeg fandt et sæt mere, så jeg skal nok klare mig.  Cool
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!