Wanparty.dk

Wanparty.dk

4. Maj '24 kl. 00:58*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wither boss crasher serveren  (Læst 5028 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Dato: 13. Maj '13 kl. 17:18 »

Det lader til at man ikke skal summone en wither boss da han åbenbart crasher serveren  Græder

Hvis i andre oplever ting som får serveren til at gå ned, så del endelig. Det viste sig at nogen allerede havde forsøgt sig med wither bossen og crashet.
Havde vi vidst det havde vi noget overvejet det en ekstra gang.
« Sidste ændring: 13. Maj '13 kl. 17:51 af Kaninus » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #1 Dato: 13. Maj '13 kl. 18:04 »

Det lader til at man ikke skal summone en wither boss da han åbenbart crasher serveren  Græder

Hvis i andre oplever ting som får serveren til at gå ned, så del endelig. Det viste sig at nogen allerede havde forsøgt sig med wither bossen og crashet.
Havde vi vidst det havde vi noget overvejet det en ekstra gang.

Jeg var sikker på at alle var klar over problemerne med Wither boss, da der var flere på den dag det blev forsøgt første gang, og efterfølgende nævnt når der var kommet andre på. Ærgerligt det så ikke er nået hele vejen rundt.
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 15. Maj '13 kl. 09:24 »

Så vidt jeg har forstået er det ikke konsekvent at det sker. Både Lukas og Sighvatur har så vidt jeg ved nakket adskillige wither bosses.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #3 Dato: 15. Maj '13 kl. 10:28 »

Så vidt jeg har forstået er det ikke konsekvent at det sker. Både Lukas og Sighvatur har så vidt jeg ved nakket adskillige wither bosses.
Ja det lykkedes også at få ham ned for Grandt og Sighvatur til sidst. Men Grandt nævnte bare at det også havde været et problem for dem tidligere. Og den info ville jeg da gerne have haft inden vi lavede ham Smiley Så havde jeg stadig haft min power armor Tunge
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!