Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 18:59*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Tekkit Nuclear reactor.  (Læst 5323 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
MyXulin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 3


« Dato: 11. Februar '13 kl. 11:27 »

Hey. Jeg ved godt det er forbudt som det fungere nu at bygge en reactor. Men har læst og set et par film om det. Og ved at bygge det op med forstærkninger og ekstra sikkerhed skulle det være 100% safe at køre med.. Dog ville det blive sat væk alle andres steder så det bare var forsyning for mig og grøn.

Safe 2030 EU Nuclear Reactor in Tekkit Link til en effektiv reactor.

Har bygget den på mit eget test game. Og som det er nu virker den uden problemer.

Det jeg godt kunne tænke mig var at få lov til at bygge en som i værste fald kun laver et lille hul i næreden af mig og grøn Smiley

//MyX
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 15. Februar '13 kl. 15:28 »

Hey. Jeg ved godt det er forbudt som det fungere nu at bygge en reactor. Men har læst og set et par film om det. Og ved at bygge det op med forstærkninger og ekstra sikkerhed skulle det være 100% safe at køre med.. Dog ville det blive sat væk alle andres steder så det bare var forsyning for mig og grøn.

Har bygget den på mit eget test game. Og som det er nu virker den uden problemer.

Det jeg godt kunne tænke mig var at få lov til at bygge en som i værste fald kun laver et lille hul i næreden af mig og grøn Smiley

Hey MyX, som serveransvarlig er jeg ikke afvisende overfor ideen. Vi har egentlig forsøgt at sætte serveren op, så en evt. eksplosion af en Power Reactor kun er ca. 2½ gang så kraftig som TNT (NEJ, KenZ0e, NEJ!!) .. så risikoen bør være yderligere formindsket. Vi har dog ikke testet dette i praksis, det kunne jeg egentlig godt tænke mig at vi fik gjort.

Men der gælder i hvert fald stadig reglen om at en reaktor skal bygges langt væk fra andres baser, og hvis der opstår nogen problemer (fx. lag el. lign) eller hvis der kommer klager pga. den, så må vi indføre forbuddet igen. Hvis du har mod på at gennemføre et kontrolleret nedbrud af en funktionsdygtig reaktor og dokumentere eksplosionen via en YT-video, så er du også velkommen til det - så har vi bevis for, hvor farligt det er  Chokeret  Cool
Men ellers har du i hvert fald tilladelse til at bygge herfra.
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #2 Dato: 15. Februar '13 kl. 15:43 »

(NEJ, KenZ0e, NEJ!!)
Man spytter et par børn ud og pludselig er lysten til at lege eksperimenterende med beriget uran og dødbringende gammastråling pist væk....  støt
You've changed man.....  Sørgelig

Humørgrin
Logget

Spiller lige nu:
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!