Wanparty.dk

Wanparty.dk

20. Maj '24 kl. 00:38*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 2 3 [4]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Ideer til nyt byggeri  (Læst 47738 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #90 Dato: 22. December '11 kl. 10:52 »

Farv løs, så Humørgrin

Det kræver dog en del plads, og den har jeg ikke lige udset mig endnu!

Vi må finde et godt sted. Jeg havde også tænkt mig at den nuværende fårefold måske skulle overtages af kyllingerne.

DONE!  Cool

Der er nu minimum 9 får i hver farve, opdelt i farver, så det er nemt at klippe lige dén farve man ønsker! Så lad kreativiteten blomstre!  Grin

Kyllingerne har holdt flyttedag! Men det ser i jo nok!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #91 Dato: 1. Januar '12 kl. 23:26 »

Hegn er desværre rimelig buggy, så fårene leger Harry Houdini rimelig ofte. Lukas og jeg byggede fårefoldene op i to blokkes højde i dag, i et forsøg på at modvirke dette. Jeg ved dog ikke hvor meget det hjælper når der er låger over det hele. Er det virkelig nødvendigt med fire låger på hver side, altså seksten låger pr. fold? Kunne vi ikke nøjes med én låge på hver side, altså fire låger pr. fold?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #92 Dato: 2. Januar '12 kl. 16:46 »

Hegn er desværre rimelig buggy, så fårene leger Harry Houdini rimelig ofte. Lukas og jeg byggede fårefoldene op i to blokkes højde i dag, i et forsøg på at modvirke dette. Jeg ved dog ikke hvor meget det hjælper når der er låger over det hele. Er det virkelig nødvendigt med fire låger på hver side, altså seksten låger pr. fold? Kunne vi ikke nøjes med én låge på hver side, altså fire låger pr. fold?

Ja, det ser ikke ud til de er perfekte!  støt

Ville det hjælpe hvis der var 2 låger over hinanden?

Eneste årsag til alle de låger, er at det er nemmere at komme ind og ud, og man kan rende på tværs af foldene, når man er ude at høste uld! INGEN alarm herfra hvis der er nogen der vil prøve og finde en mere brugbar løsning! Blink Det er vel "bare" at prøve sig frem!  Spørgsmålstegn
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #93 Dato: 2. Januar '12 kl. 23:52 »

Ville det hjælpe hvis der var 2 låger over hinanden?
Det ville helt sikkert hjælpe på fåre-flugten, men det ville blive et helvede at komme ind og ud.

Hvis der bare var én låge i midten af hver side, kunne man jo også sagtens rende på tværs af foldene, og statistisk set burde det reducere flugtforsøgene med 75%.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #94 Dato: 3. Januar '12 kl. 01:21 »

Det ville helt sikkert hjælpe på fåre-flugten, men det ville blive et helvede at komme ind og ud.

Hvis der bare var én låge i midten af hver side, kunne man jo også sagtens rende på tværs af foldene, og statistisk set burde det reducere flugtforsøgene med 75%.

Enig!    Blink

Ja, HVIS det da er lågerne der er skyld i udbryderne... og så er det jo lige meget om der er 1, 2 eller 3 hegn i højden...  Chokeret
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #95 Dato: 3. Januar '12 kl. 07:18 »

Ja, HVIS det da er lågerne der er skyld i udbryderne... og så er det jo lige meget om der er 1, 2 eller 3 hegn i højden...  Chokeret
Jeg har bare ofte set får stå oppe på hegnet (da det kun var 1 i højden), så jeg tror højden betyder noget. Men den eneste måde at være sikker på om det nu også fungerer nu er at "rense ud i fårene", så alle får er i den rigtige fold og ingen er udenfor, og så se om der stadig er nogen som bryder ud.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #96 Dato: 3. Januar '12 kl. 08:58 »

Etnisk udrenselse?

Det er vist min afdeling... /samler sin TNT blok op

 Cool
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #97 Dato: 3. Januar '12 kl. 10:19 »

Ja, HVIS det da er lågerne der er skyld i udbryderne... og så er det jo lige meget om der er 1, 2 eller 3 hegn i højden...  Chokeret
Jeg har bare ofte set får stå oppe på hegnet (da det kun var 1 i højden), så jeg tror højden betyder noget. Men den eneste måde at være sikker på om det nu også fungerer nu er at "rense ud i fårene", så alle får er i den rigtige fold og ingen er udenfor, og så se om der stadig er nogen som bryder ud.

Jeg har også set får stå oppe på, og sågar stået udenfor, men da det var hegn de var hoppet over, så hoppede de ind som ved brug af /TP, så de faktisk VAR inden for hegnet, selv om man kunne se dem udenfor...  Chokeret

Men det er da bestemt et forsøg værd! Vi kan da bare prøve at fjerne ALLE låger, og prøve KUN med hegn, og se hvad der sker.... både 1, 2 og 3 i højden. Så kan vi sætte låger i bagefter, og se hvordan de så opfører sig!  Spørgsmålstegn
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #98 Dato: 3. Januar '12 kl. 10:22 »

Etnisk udrenselse?

Det er vist min afdeling... /samler sin TNT blok op

 Cool

Du kan ROLIGT stikke den lille lunte tilbage i benklæderne igen!  Grin Tunge Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #99 Dato: 3. Januar '12 kl. 13:20 »

"Du kan ROLIGT stikke den lille lunte tilbage i benklæderne igen!  Grin Tunge Grin"

Hov hov, personlige angreb må vente til der er både Teamspeak og en server med PvP enabled tilstede!!  Kys

Jeg vil ellers garantere, at når først jeg har foret (eller skulle man sige "fåret" !pun -lolololol  Rullende øjne) hele folden med et blødt lag TNT-blokke, så er de får færdige med at hoppe nogensteder!!  Grin
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #100 Dato: 3. Januar '12 kl. 14:25 »

Jeg har bygget foldene lidt om!

4 folde er nu med 1 hegns højde og uden låger.
4 folde med 2 hegns højde og ingen låger.
4 folde med 3 hegns højde og ingen låger.
4 folde med 2 hegns højde og med 2 låger over hinanden (4 på hver side)

Derudover har jeg slagtet dem der rendte frit rundt, og var i forkerte folde!

Fårene kan stadig hoppe op på de hegn der er 3 høje.  Chokeret

Hvis der er nogen der har lyst, så foder dem bare... jeg synes før at se at babyer spawner uden for hegnet... så test venligst! Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #101 Dato: 3. Januar '12 kl. 15:12 »

Der er kommet en kuppel på lageret, så der er dejligt stille, også når det regner! Blink

Geddeth synes der skal være et varetegn eller et "W" udenfor. Jeg var dog begyndt på €. Men Der er 21 meter plads oven over kuplen, så vi kunne jo godt sætte et varetegn eller nowet øverst i midten? Måske et W på kryds (ved ikke om man kan få det lavet så det kan ses fra alle vinkler)? Så kan lageret ses laaaangt væk!  Cool
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #102 Dato: 3. Januar '12 kl. 15:45 »

Så kan det være at det er det jeg skal gå i gang med, når jeg kommer på.
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #103 Dato: 3. Januar '12 kl. 17:06 »

Så kan det være at det er det jeg skal gå i gang med, når jeg kommer på.

Det er en mulighed! Der er højt ned! Men kom endelig med et forslag til varemærke! Det kan laves på jorden i dirt først... så kan man jo finpudse inden man går i højden og bygger den endelige!  Blink Hvis det skal laves i Glowstone, så er der en pæn lile bunke af det, til det endelige byggeri!  Blink

Jeg har slagtet de fleste køer, grise og kyllinger, så de kan flyttes væk fra deres nuværende indhegninger, så jorden kan fjernes, så området komme ned i Y=67, som fårefarmen! Blink Det kunne jeg da også bruge lidt hjælp til, hvis du er klar på at få lidt vabler!  Tunge Jeg selv har en god aftale med et byggemarked, så regner ikke med at løbe tør for skovle lige med det samme!  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #104 Dato: 3. Januar '12 kl. 17:27 »

Jamen så må jeg hellere se at få lavet mig en skovl. Jeg hopper på om ca. en halv time og begynder at grave Tunge
Logget
Sider: 1 2 3 [4]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!