Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 20:20*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Ny spiller på serveren  (Læst 3949 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 22. April '11 kl. 12:46 »

Hej folk,

Jeg har lige købt Minecraft til knægten. Jeg har tilføjet ham til whitelisten på serveren, det håber jeg er i orden med alle parter. Jeg skal nok vise ham rundt og forklare ham hvad der er hvad, så han ikke laver ulykker Blink

Jeg regner med at han nok mest kommer til at spille SP i starten under alle omstændigheder.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #1 Dato: 22. April '11 kl. 13:49 »

Jeg har også overvejet om ikke jeg skal la' mine unger deltage... Det ka' jo aldrig gå værre end helt galt!  Blink

Men ville lige høre jeres mening først!
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #2 Dato: 22. April '11 kl. 22:51 »

Men ville lige høre jeres mening først!
Har vist også fundet nogle stykker herude på kollegiet som også spiller, og som gerne vil have et fast sted at slå sig ned, så hvis der er stemning for det kan der sagtens komme liv på serveren. Der bliver jo taget rigeligt med back-ups og da PvP ikke er enabled så er griefing jo ikke det store problem?!
Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 26. April '11 kl. 16:06 »

Jeg synes da også det kunne være fedt med flere folk på Smiley

Dog er der dels ikke nogen regelmæssig backup ( Chokeret ) af vores verden (endnu, working on it), og dels synes jeg at de performance-problemer vi oplever ikke ligefrem indbyder til masseindtog af nye mennesker. Jeg tror ikke performance forværres fordi vi bliver flere spillere, men de kan få en dårlig spiloplevelse, især hvis det er første gang de spiller MC.

Men ser man bort fra ovenstående forbehold, så hiv dem da endelig online. Jeg havde faktisk overvejet om der skulle være en fast "Minecraft Night", hvor man fortrinsvis mødtes på serveren?
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #4 Dato: 27. April '11 kl. 13:09 »

Jeg synes da også det kunne være fedt med flere folk på Smiley

Men ser man bort fra ovenstående forbehold, så hiv dem da endelig online.

Jamen så tror jeg da jeg vil hive alle ungerne ind og prøve at belaste serveren lidt på den måde og se hvad der sker!

De spiller det meget, så at det lagger lidt på wanparty.dk overlever de nok! Og det skræmmer dem ikke.... for de kigger tit over skulderen! Blink

Jeg havde faktisk overvejet om der skulle være en fast "Minecraft Night", hvor man fortrinsvis mødtes på serveren?

Det lyder faktisk som en god idé. Jeg Kan dog ikke lige komme med et forslag til hvornår det skulle være, da det jo ikke er så meget om aftenen jeg er på. Jeg er jo blevet lidt af en mulvarp med mine arbejdstider... hehe... Men vil da selvfølgelig ha' det i mente hvis noget sådan bliver besluttet, og prøve på at komme online, når der sker noget! Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #5 Dato: 8. Maj '11 kl. 12:39 »

Jeg havde faktisk overvejet om der skulle være en fast "Minecraft Night", hvor man fortrinsvis mødtes på serveren?

Det lyder faktisk som en god idé. Jeg Kan dog ikke lige komme med et forslag til hvornår det skulle være, da det jo ikke er så meget om aftenen jeg er på. Jeg er jo blevet lidt af en mulvarp med mine arbejdstider... hehe... Men vil da selvfølgelig ha' det i mente hvis noget sådan bliver besluttet, og prøve på at komme online, når der sker noget! Blink


Hvad så meget noget så arbitrært som hver tirsdag fra kl. 21:00?
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!