Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 21:38*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Rails + Cart + Speed = Fatality!!!  (Læst 3455 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Dato: 5. April '11 kl. 08:33 »

Er der andre end mig der er begyndt at blive mentalt træt af at dø pga. rail systemet & lag-spikes?

En uheldig lag spike imens man sidder i en mining cart ender ofte i en Game Over fordi at du nu ikke er hvor du er/var, hvilket (åbenbart) resulterer i at du bliver rykket tilbage et par klodser og derfor risikerer at ende inde i solide blokke  Vred
Det er nu tredje gang på tre dage at jeg dør på denne her måde, alle sammen i en cart - og alle sammen når der sker en lag spike samtidig med.

Jeg kan på en god gaming session se igennem fingre med, at jeg skal mine de samme fem blokke to til tre gange pga. lag spikes - på en dårlig stopper jeg simpelthen med at spille det efter en særdeles grum spike.
Men når spillet på den her måde straffer en pga. dets dårlige kodning (hvis det er det som er grunden), så kan jeg altså snart finde andre spil som kan dække mit 10 minutters gaming fix /nerdrage

Men yeah, det var lækkert at få ulve i stedet for stabilitet  Rullende øjne
Logget

Spiller lige nu:
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #1 Dato: 5. April '11 kl. 22:59 »

Ny rekord:
Samme fire blokke fjernet seks gange i træk... tak for i aften Minecraft  Vred /finger
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #2 Dato: 6. April '11 kl. 00:31 »

Nu er jeg ikke selv død ved lag, men et par hint til at se når det kommer:
1 - Dyrene bevæger sig IKKE.
2 - Der kommer ikke noget ud af det, når du hakker eller skovler.

Det er helt sikkert at det er RØV træls når det sker... og det er jævnligt ret meget og ofte... desværre...   Græder Mon det er derfor der ikke sker så meget derinde længere?

Skal man starte et nyt map og se om det bliver bedre?
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #3 Dato: 6. April '11 kl. 15:59 »

Nu er der ikke så mange dyr på 52 blokkes dybde Grandt, og dem der ER vil man helst undgå  Humørgrin
Men har også lagt mærke til faldet af medspillere de sidste par dage - er det IRL der trækker eller er folk blevet "kureret" for deres hakke feber?  Tvær

Om det er vores korts størrelse der gør det ved jeg stadig ikke, men jeg er ikke meget for at "bare" starte om selv hvis det skulle rette op på det med det samme - så vil jeg hellere sætte min lid til Notch (også selvom det vist allerede er en stående vittighed med kodningen; jeg har set flere billeder/memes med det).

Tror bare jeg må gå noget oftere imellem områderne - og så bide dobbelt-hakkene i mig indtil videre. Hellere det end at starte forfra med træ-værktøjer  Sørgelig
De sidste par dage har jeg i hvert fald leget med koordinater og lavet et væld af smutveje til/fra allerede hakkede områder (blev flere gange overrasket hvor tæt på gamle tunneler nye egentlig var, f.eks. var der kun 3 x-akse koordinater fra sporene ned til mob fælden og ind til min branch-mine - så der blev der lige sparet en ordenlig køretur).
« Sidste ændring: 6. April '11 kl. 16:31 af KenZoe » Logget

Spiller lige nu:
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!