Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 21:43*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Skins og Texture packs  (Læst 2199 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Dato: 18. Marts '11 kl. 12:57 »

Sad lige og nævnte overfor Grandt at jeg havde siddet og leget med texture packs i dag, og tog så nogle screens af det som jeg havde fundet med henblik på deling af fremtidige gode texture mods.

v1.3 har gjort det MEGET nemmere at installere nye textures - da det før denne patch var en roddet affære med *.rar filer som skulle pakkes ud.
Nu er det bare at placere en *.zip fil i den rette mappe og aktivere det inde  fra menuen (før genkendte den ikke selv filen, eller JEG kunne i hvert fald ikke få den til det!)

Jeg har desværre stadig nogle problemer med de noget finere HD udgaver, hvor den lukker spillet ned for mig og jeg må fjerne mappen igen - men her er det som jeg bruger nu.

Slottet:


Lageret:


Det hedder The Quandary Texture Pack (v3.3!) og er det tætteste jeg kunne finde på standard versionen - prøvede nogle ret flippede textures men er blevet for "vandt" til det gamle look. Rullende øjne
Det er dog mere afpudset, og især glas og ting i inventory er ret nice at se på. Det vigtigste jeg kiggede efter var gennemsigtigt glas - og så tæt på standarden som muligt.
Så selvom Candyland var fristende (og lækkert) så skippede jeg altså det  Grin

Edit: Indsætter lige den "officielle tråd med textures & skins
« Sidste ændring: 18. Marts '11 kl. 13:00 af KenZoe » Logget

Spiller lige nu:
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!