Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 19:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Redstone Træning  (Læst 3558 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Dato: 17. Marts '11 kl. 06:16 »

Jeg er langsomt (virkelig!) gået i gang med at lege med lidt Redstone Træning, med repeaters leavers og de muligheder der er i det.
Så jeg har plantet en kasse på tredje sal med alt mit legetøj (dust, repeaters, torches osv.).

Det starter i det små, men hvis der er nogen der har nogle ønsker som jeg skal sidde og arbejde med (test i SP sandbox) så bare kom med dem.
Er der nogen der allerede er 13 og 37 på området må I meget gerne dele erfaringer - gerne via screens og teamspeak.

Indtil nu:
Indtil videre er den eneste indflydelse på vores lille verden at alle mine-tracks nu er forbundede i kælderen, dvs. at man kan (vælge at) køre hele vejen fra det originale shelter, ned til min branch mine og videre til DC1 for igen at smutte tilbage til udgangspunktet.
Der er i alt fire Levers i kælderen som bestemmer hvor turen stopper.
I de kommende dage vil jeg arbejde på at;
a.) Placere dem bedre så man (nemmere) kan vælge om man vil stoppe eller køre videre (det kan lade sig gøre som det er, men det kræver at man helt præcis ved hvor Lever sidder!).
b.) Samle dem (som kan) i én switch istedet for.

Men indtil videre er det virkeligt i begynder stadiet (Vi snakker små blinkende lygter, enkelte musik noder (indgangsklokke) og generelt afstands-touchplates her), så bed mig ikke om at lave et diode-show som blinker jeres navn i morsekode samtidig med at den spiller Für Elise!!  
« Sidste ændring: 17. Marts '11 kl. 06:21 af KenZoe » Logget

Spiller lige nu:
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 17. Marts '11 kl. 06:50 »

Hehe, kig på denne her:

Minecraft Note Blocks - Portal Still Alive (Full version)

Den er lavet før sidste update. Med de nye redstone repeaters tror jeg han kunne gøre den meget bedre.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #2 Dato: 17. Marts '11 kl. 10:13 »

Hmmm... Der kom du så mig lidt i forkøbet...  Chokeret  Havde overvejet at lave et STORT indhegnet AREA 51. Helt fladt, med masser af lys (fakler), og så ellers en legeplads for redstone og hvad der til hører...  Grin Men den plads må vi jo så bruge til noget andet!  Tunge

Der skal vist MEGET plads til:
Demonstrating the CPU. Then coughing a lot. Sorry about that. I may be dying.
« Sidste ændring: 17. Marts '11 kl. 10:20 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #3 Dato: 17. Marts '11 kl. 10:42 »

Grandt....NEJ!!!!  Grin

Det du lige viste mig, er simpelthen tre komma fjorten en fem ni (osv. osv.) gang for nørdet til noget som helst jeg kan, må - og vil - deltage i udenfor arbejdstiden.

Men tilbage til lageret:
Jeg har lavet håndtag på alle tre indgående spor under lageret nu, de sidder på samme sted ved hver indgang - og der er sat lamper op som viser om sporet er sat til stop eller lige ud (rød betyder at man stopper).
Er man tæt nok på til at kunne se sporets håndtag betyder det dermed at er håndtaget oppe fortsætter man lige ud, er det nede kører man ind på holdepladsen.

Logget

Spiller lige nu:
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!