Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 19:55*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: IKEAcraft  (Læst 8457 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 19. Februar '11 kl. 10:57 »

Det er jo et fint lager/varehus vi har gang i :-D
https://wanparty.dk/minecraft-map/?lat=0.537201&lng=0.541259&zoom=7

Jeg er ved at lægge et gulv layout som bygger på celler der er 8x8 blocks indvendigt. Jeg vil prøve at bygge et hjørne af bygningen op i fuld højde som vi snakkede om.

Jeg tænkte på at lave det udvendige skelet i stone og det indvendige i sandstone, så glasvæggene blivere mere tydelige igennem bygningen (eller noget).

Derudover har jeg en foreløbig opdeling af materialer, som jeg har udledt af minecraftwiki.net. Nogle kategorier kan nok slås sammen og skal under alle omstændigheder omdøbes, men det er da en start. Lad høre hvis I har andre forslag til kategoriseringen: https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApjcsY8yeM-ZdEg2VlJhbUlJZDBoUGxBTzBsenE2UXc&hl=en&authkey=CJjgwK0P

Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 19. Februar '11 kl. 11:20 »

Derudover har jeg en foreløbig opdeling af materialer, som jeg har udledt af minecraftwiki.net. Nogle kategorier kan nok slås sammen og skal under alle omstændigheder omdøbes, men det er da en start. Lad høre hvis I har andre forslag til kategoriseringen: https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0ApjcsY8yeM-ZdEg2VlJhbUlJZDBoUGxBTzBsenE2UXc&hl=en&authkey=CJjgwK0P
Well, Man kunne overveje at gruppere dem lidt anderledes. Den opdeling er mest baseret på den overordnede funktionalitet, men man kunne have en interesse i at samle nogle ting som oftest bruges sammen. Wool og dyes, f.eks. Og nogle ting bør nok opbevares lige ved siden af nogle andre. Det vil f.eks. give mening (et eller andet sted) at have flint og feathers liggende ved siden af weapons. Flint bruges godt nok også til Flint&Steel, men...

Edit: Hmm, ice? Jeg mener ikke man kan opbevare ice blocks. Hvis du miner en ice block bliver den til vand, hvis der er en anden block nedenunder, eller forsvinder hvis der ikke er.
« Sidste ændring: 19. Februar '11 kl. 11:24 af Wishbone » Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 19. Februar '11 kl. 12:04 »

Perfect sphere generator: https://perfectsphere.codeplex.com/

Jeg har vedhæftet 2 mulige planer.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 20. Februar '11 kl. 08:19 »

Well, Man kunne overveje at gruppere dem lidt anderledes. Den opdeling er mest baseret på den overordnede funktionalitet, men man kunne have en interesse i at samle nogle ting som oftest bruges sammen. Wool og dyes, f.eks. Og nogle ting bør nok opbevares lige ved siden af nogle andre. Det vil f.eks. give mening (et eller andet sted) at have flint og feathers liggende ved siden af weapons. Flint bruges godt nok også til Flint&Steel, men...

Jeg er til dels enig. Men jeg synes det er vigtigere at gruppere efter typen af item/block, fremfor hvad der kan bruges sammen, fordi man derver nemmere kan finde det man skal bruge. Hvis man ikke på forhånd ved, hvad der bruges sammen med det item/block man leder efter, så kan man komme til at gå hele lageret rundt. Men hvis du bare kender typen, så kan du gå hen i den pågældende afdeling og finde det du skal bruge.
I tilfældet med wool/dyes er jeg dog enig i, at de skal ligge ved siden af hinanden.
Jeg mener dog at Flint er placeret rigtigt i skemaet, netop fordi det har flere anvendelser. Og jeg synes inddelingen med Mined blocks/Raw materials/Manufactured giver mening i det hele taget. De 2 første kan man finde vha. mining/farming/mobs, og den sidste er ting man bygger via et crafting table (som ikke naturligt passer ind i de andre kategorier).
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 20. Februar '11 kl. 11:43 »

Jeg er til dels enig. Men jeg synes det er vigtigere at gruppere efter typen af item/block, fremfor hvad der kan bruges sammen, fordi man derver nemmere kan finde det man skal bruge. Hvis man ikke på forhånd ved, hvad der bruges sammen med det item/block man leder efter, så kan man komme til at gå hele lageret rundt. Men hvis du bare kender typen, så kan du gå hen i den pågældende afdeling og finde det du skal bruge.
I tilfældet med wool/dyes er jeg dog enig i, at de skal ligge ved siden af hinanden.
Jeg mener dog at Flint er placeret rigtigt i skemaet, netop fordi det har flere anvendelser. Og jeg synes inddelingen med Mined blocks/Raw materials/Manufactured giver mening i det hele taget. De 2 første kan man finde vha. mining/farming/mobs, og den sidste er ting man bygger via et crafting table (som ikke naturligt passer ind i de andre kategorier).

I see your point. Jeg tænker bare på at vores warehouse er STORT, og hvis jeg mangler arrows vil jeg helst ikke skulle til det nordøstlige hjørne på 2. sal efter flint og fjer, til det sydvestlige hjørne af 1. sal efter træ og til det nordvestlige hjørne af stueetagen for at bruge et crafting table. Det kunne godt gå hen og blive forholdsvis irriterende med tiden Tvær
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #5 Dato: 21. Februar '11 kl. 01:04 »

Jeg har opdateret skemaet med kategorier og tilføjet en plantegning:
https://spreadsheets.google.com/pub?hl=en&hl=en&key=0ApjcsY8yeM-ZdEg2VlJhbUlJZDBoUGxBTzBsenE2UXc&output=html

Skift til plantegning ved at skifte faneblad øverst.

De grønne farver betyder at jeg er færdig med at indrette disse rum. Jeg har også flyttet indholdet af de chests der stod udenfor ind i rummene, så vidt muligt.
Der mangler dog stadig en del rum, så hvis I er enige er det bare at gå i gang og så begynde at samle ressourcerne i vores fælles MEGAlager Smiley

Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #6 Dato: 21. Februar '11 kl. 12:25 »

Ved nærmere eftersyn kan det godt være, at "Transport" og "Manufactured" i stueetagen skal byttes rundt, så vi får flyttet Stones, Glass og div. Ingots tættere på produktionen.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #7 Dato: 21. Februar '11 kl. 16:41 »

Det skal være nemt at bearbejde det der skal samles eller varmes. Som det er nu, så tager det lang tid at slæbe sand hen til ovnen, og glas endnu længere tilbage... ;-(

Jeg tror der skal være nogle områder KUN til en enkelt ting. evt. på 2. sal. Jeg tænker her specielt på Dirt, Gravel og Cobblestone.

Jeg har lavet et envejsspor fra min mine indgang og til MEGAlageret! ;-) Så kan man sende 2-3 vogne fulde af godter til lageret og derefter selv smutte efter og sætte på plads. Den virker pt. kun mod lageret, så man må trave hele vejen tilbage... ;-)
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #8 Dato: 21. Februar '11 kl. 20:00 »

Det skal være nemt at bearbejde det der skal samles eller varmes. Som det er nu, så tager det lang tid at slæbe sand hen til ovnen, og glas endnu længere tilbage... ;-(

Jeg tror der skal være nogle områder KUN til en enkelt ting. evt. på 2. sal. Jeg tænker her specielt på Dirt, Gravel og Cobblestone.

Ja, det kan være der er nogle flere områder der skal byttes om. Det er nok ikke nødvendigt at mad ligger så tæt på produktionen, f.eks. Den plads kan måske udnyttes til noget der giver bedre mening.
Mht. 2. sal så er det jo en balance mellem at de ting vi bruger aller mest skal være let tilgængelige (dvs. stuen). Måske kan vi samle redskaber og belysning, og så smide våben/armour ovenpå, det har man trods alt ikke nær så meget brug for.

Jeg har lavet et envejsspor fra min mine indgang og til MEGAlageret! ;-) Så kan man sende 2-3 vogne fulde af godter til lageret og derefter selv smutte efter og sætte på plads. Den virker pt. kun mod lageret, så man må trave hele vejen tilbage... ;-)
Fedt Smiley Meningen med lageret var jo netop at vi kunne anlægge spor frem og tilbage mellem fx. miner, plantager og større byggeprojekter, så det er bare med at komme i gang. Smiley
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #9 Dato: 21. Februar '11 kl. 22:10 »

Jeg har lavet et envejsspor fra min mine indgang og til MEGAlageret! ;-) Så kan man sende 2-3 vogne fulde af godter til lageret og derefter selv smutte efter og sætte på plads. Den virker pt. kun mod lageret, så man må trave hele vejen tilbage... ;-)
Fedt Smiley Meningen med lageret var jo netop at vi kunne anlægge spor frem og tilbage mellem fx. miner, plantager og større byggeprojekter, så det er bare med at komme i gang. Smiley

Arkitekturen blev nok lidt ødelagt, men det var også bare for at komme i gang med det + jeg var ved at få flyttet det meste fra hytten! Så det er bare at få flyttet lidt rundt på sporet hvis det skal være anderledes! ;-)
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #10 Dato: 22. Februar '11 kl. 09:11 »

Jeg har opdateret plantegningen: https://spreadsheets.google.com/pub?hl=en&key=0ApjcsY8yeM-ZdEg2VlJhbUlJZDBoUGxBTzBsenE2UXc&hl=en&gid=3

Tjek den ud og se hvad I synes. Det giver 3 gange så meget plads til mined blocks (cobblestone, sand, dirt, ore osv.). Og der er også lidt plads til yderligere udvidelse på 1. salen nu.
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #11 Dato: 22. Februar '11 kl. 09:24 »

Tjek den ud og se hvad I synes.
Det ser godt ud.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #12 Dato: 22. Februar '11 kl. 14:11 »

Tjek den ud og se hvad I synes.
Det ser godt ud.
Enig!

Skulle vi alligevel få for meget cobblestone, så må vi jo bare lave et "fjernlager" et sted... evt. i kælderen! ;-)

Jeg har ombygget modtagestionen lidt, så der er plads til et par ekstra vogne, og så de ikke render tilbage i hullet! Endvidere så er den blevet til dobbelt modtagestation, da "Forward Base" er koblet på skinnenettet. Jeg er endnu ikke gået i gang ned at lave noget så man kan komme ud fra lageret, men går og pusler lidt med lidt løse idéer... Hvis der er nogen der har noget input til at løse denne opgave, er jeg da modtagelig for bestikkelse... *HOST* ... jeg mener villige til at lytte! :-D
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #13 Dato: 22. Februar '11 kl. 14:39 »

Jeg har ombygget modtagestionen lidt, så der er plads til et par ekstra vogne, og så de ikke render tilbage i hullet! Endvidere så er den blevet til dobbelt modtagestation, da "Forward Base" er koblet på skinnenettet. Jeg er endnu ikke gået i gang ned at lave noget så man kan komme ud fra lageret, men går og pusler lidt med lidt løse idéer... Hvis der er nogen der har noget input til at løse denne opgave, er jeg da modtagelig for bestikkelse... *HOST* ... jeg mener villige til at lytte! :-D

Nu har jeg slet ikke set noget af stationen endnu, men jeg havde forestillet mig, at der kunne køre skinner foran og/eller bagved bygningen. Evt beskyttet på en måde, så vi kan fjerne muren omkring bygningen og forsegle den. Så kan vi arbejde derinde dag og nat, mens hyggelige creepers og andre mobs må stå og glo ind ad vinduet Smiley
Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #14 Dato: 23. Februar '11 kl. 01:26 »

Så er omrokeringen på plads og alt er hvor det skal være. Der burde være rigeligt med plads til at udvide. Ekstra chests findes i byggemarkedet Smiley
Logget

Keep It Simple.
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #15 Dato: 23. Februar '11 kl. 08:33 »

Så er der ikke mere aktivt lager ovre i mit shelter.
Det eneste der mangler er alt, alt for meget Cobbelstone og en kasse med dirt og så laver jeg et imaginært motionsrum ud af baglokalet (min treadmill bliver helt fantastisk!!).

Køkkenet og stuen og også blevet tømt og det eneste der er der nu er tilbage er til rent konstruktivt og selv-kørende vedligeholdelse.
Logget

Spiller lige nu:
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #16 Dato: 27. Februar '11 kl. 18:34 »

Jeg er ved at lægge 2 spor fra den nye metrostation ned mod Kenzoe's branch mine. Et spor til den ene retning og et til den anden, boosters begge veje. Så burde vi kunne sende en fyldt vogn op uden hjælp, og modtage en tom via det andet sport.

Her er en ok tutorial til boosters mv.:
Bob's Minecraft Tutorial 1: Minecart Boosters
« Sidste ændring: 28. Februar '11 kl. 08:08 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #17 Dato: 28. Februar '11 kl. 08:26 »

Metrosporene ned til den nederste level (12 over bedrock) fungerer nu!

Man kan sende både en helt tom eller en fyldt vogn ned ad sporene fra metrostationen og op igen fra bunden af minen (eller hvor som helst undervejs, der er mange boosters at starte fra). Det går pænt stærkt Smiley
Eneste problem er at vognene stopper hvis der kører nogen hver sin vej samtidig :-( Det er værd at huske at der skal være 1 block mellem sporene, hvis man vil have en 2 sporet bane til et eller andet sted.

Mit næste projekt vil være at lægge spor til de to mobfarms' AFK-punkter. Så vil vi have 3 steder at køre hen (hurtigt) og hente ressourcer, hvis man ikke lige har andet at lave.

Er der andre, som har miner eller andre gode ressourcer der skal forbindes til metrostationen? Drivhuse? Plantager?


PS: Stationen har groundlevel i y=64, og ligger indenfor koordinaterne x=-9 til x=6 og z=171 til z=205, hvis nogen vil grave hen i den retning fra et eller andet sjovt sted Smiley
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #18 Dato: 28. Februar '11 kl. 11:51 »

Metrosporene ned til den nederste level (12 over bedrock) fungerer nu!

Man kan sende både en helt tom eller en fyldt vogn ned ad sporene fra metrostationen og op igen fra bunden af minen (eller hvor som helst undervejs, der er mange boosters at starte fra). Det går pænt stærkt Smiley
Eneste problem er at vognene stopper hvis der kører nogen hver sin vej samtidig :-( Det er værd at huske at der skal være 1 block mellem sporene, hvis man vil have en 2 sporet bane til et eller andet sted.

Mit næste projekt vil være at lægge spor til de to mobfarms' AFK-punkter. Så vil vi have 3 steder at køre hen (hurtigt) og hente ressourcer, hvis man ikke lige har andet at lave.

Er der andre, som har miner eller andre gode ressourcer der skal forbindes til metrostationen? Drivhuse? Plantager?


PS: Stationen har groundlevel i y=64, og ligger indenfor koordinaterne x=-9 til x=6 og z=171 til z=205, hvis nogen vil grave hen i den retning fra et eller andet sjovt sted Smiley

Jeg må sige det er et flot stykke arbejde!

Ja, det er ikke så heldigt at køre to modsat rettede spor lige op af hinanden...

Min erfaring siger mig at det ikke kan betale sig at have mere end 5 vandrette stykker i boosteren inden den går op/vender rundt. plus den snævre vending får boosteren til at "nulstille" sig hurtigere.

Jeg fandt et par småfejl på vejen ned i minen, har dog ikke rettet dem... Der hvor vognen holder i boosteren, der giver det det bedste boost, hvis den holder lige ved siden af nedkørslen. hvis man kommer med for lidt fart og boosteren først holder i det vandrette stykke efter nedkørslen, kan man risikere at boosteren bare bliver skubbet væk, og ikke gi'r boostet... prøv evt. at sætte en vogn i, lige før boosteren, og gi' den et lille skub. Det skal gerne være muligt at starte ved en hvilken som helst booster undervejs! ;-))

Jeg vil meget gerne høre, hvis i har andre, og måske bedre erfaringer! Der er jo ingen grund til vi alle laver de samme småfejl! ;-)
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #19 Dato: 28. Februar '11 kl. 12:44 »

Så fik jeg lige flyttet modtagestionen fra min mine og Forward Base til Metrostationen under lageret! Jeg skulle da lige prøve om den virkede... og sørme om den ikke skulle indvies med et ordentligt brag... der stod i al fald en creeper som modtagelseskomité... Ups... det ka' nok være jeg kom ud af vognen i en fart...  Chokeret Lunten var heldigvis så lang, at jeg fik den klippet over i tide... pyhhh... Jeg ved sørme ikke hvordan den kom ind... men mon ikke der skal laves større friplads rudt om glasmuren???
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #20 Dato: 28. Februar '11 kl. 13:10 »

Jeg må sige det er et flot stykke arbejde!

Ja, det er ikke så heldigt at køre to modsat rettede spor lige op af hinanden...

Min erfaring siger mig at det ikke kan betale sig at have mere end 5 vandrette stykker i boosteren inden den går op/vender rundt. plus den snævre vending får boosteren til at "nulstille" sig hurtigere.

Jeg fandt et par småfejl på vejen ned i minen, har dog ikke rettet dem... Der hvor vognen holder i boosteren, der giver det det bedste boost, hvis den holder lige ved siden af nedkørslen. hvis man kommer med for lidt fart og boosteren først holder i det vandrette stykke efter nedkørslen, kan man risikere at boosteren bare bliver skubbet væk, og ikke gi'r boostet... prøv evt. at sætte en vogn i, lige før boosteren, og gi' den et lille skub. Det skal gerne være muligt at starte ved en hvilken som helst booster undervejs! ;-))

Jeg vil meget gerne høre, hvis i har andre, og måske bedre erfaringer! Der er jo ingen grund til vi alle laver de samme småfejl! ;-)

Fedt, tak for tilbagemeldingen. Det lyder logisk, og jeg kan godt huske de steder du snakker om med boosteren. Jeg kigger på rettelserne på et tidspunkt.

Det med den snævre vending er vel bare et plus?
Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #21 Dato: 28. Februar '11 kl. 13:35 »

Så fik jeg lige flyttet modtagestionen fra min mine og Forward Base til Metrostationen under lageret! Jeg skulle da lige prøve om den virkede... og sørme om den ikke skulle indvies med et ordentligt brag... der stod i al fald en creeper som modtagelseskomité... Ups... det ka' nok være jeg kom ud af vognen i en fart...  Chokeret Lunten var heldigvis så lang, at jeg fik den klippet over i tide... pyhhh... Jeg ved sørme ikke hvordan den kom ind... men mon ikke der skal laves større friplads rudt om glasmuren???

Wishbone og jeg selv oplevede også i går at der pludselig stod en zombie inde i en cart som var ankommet fra minen og kørte rundt i "ventepositionen" i metrostationen. Ved ikke om der er for lidt lys rundt omkring? Eller også har vi en åben dør eller noget et sted..
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #22 Dato: 28. Februar '11 kl. 15:31 »

Det med den snævre vending er vel bare et plus?

Jeg ser det i al fald for et plus, da man bruger 2 stykker skinne mindre + den hurtigere vending.  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #23 Dato: 28. Februar '11 kl. 15:32 »

Så fik jeg lige flyttet modtagestionen fra min mine og Forward Base til Metrostationen under lageret! Jeg skulle da lige prøve om den virkede... og sørme om den ikke skulle indvies med et ordentligt brag... der stod i al fald en creeper som modtagelseskomité... Ups... det ka' nok være jeg kom ud af vognen i en fart...  Chokeret Lunten var heldigvis så lang, at jeg fik den klippet over i tide... pyhhh... Jeg ved sørme ikke hvordan den kom ind... men mon ikke der skal laves større friplads rudt om glasmuren???

Wishbone og jeg selv oplevede også i går at der pludselig stod en zombie inde i en cart som var ankommet fra minen og kørte rundt i "ventepositionen" i metrostationen. Ved ikke om der er for lidt lys rundt omkring? Eller også har vi en åben dør eller noget et sted..

Det er jo bare ikke så sjovt at møde sådan et bæst i et glashus som lageret efterhånden er forvandlet til! ;-)
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #24 Dato: 28. Februar '11 kl. 21:11 »

Det er jo bare ikke så sjovt at møde sådan et bæst i et glashus som lageret efterhånden er forvandlet til! ;-)
Nårh, så har man da i det mindste en chance for at se den.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!